Lazvic Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Hoe speelde Bjelica eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2015 Hoe speelde Bjelica eigenlijk? Gister niet heel geweldig, maar tegen NAC vorige week was hij behoorlijk aan het beesten. Mooi om zo'n jongen bij de selectie te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Gister niet heel geweldig, maar tegen NAC vorige week was hij behoorlijk aan het beesten. Mooi om zo'n jongen bij de selectie te hebben. Mooi om te horen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 [MENTION=200]Snipes[/MENTION]; [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ik heb binnenkort een interviewtje met Trent Sainsbury. Als jullie suggesties hebben als Zwollenaren hoor ik het graag. (y) Chris, jouw vraag heb ik al toegevoegd. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Niet om het een of ander, maar ik ben geen zwollenaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2015 Dit soort vieze overwinningen, heerlijk. Meer meer meer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 (bewerkt) Dit soort vieze overwinningen, heerlijk. Meer meer meer :< Mooi hè. Doen we nog veel te weinig. Trouwens, ik ben een Zwolle-fan, woon in Zwolle-Zuid. Ik was tijdens de wedstrijd tegen AZ buiten (ik heb helaas geen seizoenskaart), en hoorde het gezang in het zuidelijkste puntje van Zwolle nog, komt niet vaak voor :). Als ik wel in het stadion ben, vind ik het jammer dat lang niet altijd de mensen aan het zingen zijn, maar als het gebeurt is het altijd wel heel gaaf. Heb wel het idee dat de sfeer er steeds beter in komt, al kan het dat ik dat fout heb ;). Wat ik vooral gaaf vind, ik als we bijvoorbeeld in de laatste vijf minuten een corner krijgen. Dan komt het échte gezang, en veert het hele stadion op. En de goaltune is geweldig :D 29 januari 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2015 [twitter]562300619474878464[/twitter] Huilen van geluk als dit waar is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 [twitter]562300619474878464[/twitter] Huilen van geluk als dit waar is Zou ongelofelijk zijn! Net nu ze die Belbalj of zo al hebben vastgelegd. Maar Necid terug!! Heb nog geen definitieve deal voorbij zien komen, en hij moet toch ergens heen. Zou wat dat betreft best kunnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 2 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2015 Zou ongelofelijk zijn! Net nu ze die Belbalj of zo al hebben vastgelegd. Maar Necid terug!! Heb nog geen definitieve deal voorbij zien komen, en hij moet toch ergens heen. Zou wat dat betreft best kunnen.... Bij Chievo is vastgelopen op de medische keuring en verder schijnt er weinig interesse meer te zijn. Zo'n Babalj kun je er altijd bij hebben, half jaartje op huurbasis en mocht hij bevallen dan heb je direct een opvolger voor Necid in huis aangezien er een optie tot koop is. Heb ook wel vertrouwen in die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Bij Chievo is vastgelopen op de medische keuring en verder schijnt er weinig interesse meer te zijn. Zo'n Babalj kun je er altijd bij hebben, half jaartje op huurbasis en mocht hij bevallen dan heb je direct een opvolger voor Necid in huis aangezien er een optie tot koop is. Heb ook wel vertrouwen in die jongen. Inderdaad, echt niet misselijk nu, drie spitsen in plaats van een :). Wel balen voor Nijland, die toch altijd z'n doelpuntjes meepikt, of 'ie nou goed speelt of niet. Maar ja, zo werkt dat bij een topclub (hallo, we staan 4e! ;)). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 https://twitter.com/Necka7/status/562315342601814017/photo/1 Nog steeds geen idee hoe je die achterlijke dingen goed plaatst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 https://twitter.com/Necka7/status/562315342601814017/photo/1 Nog steeds geen idee hoe je die achterlijke dingen goed plaatst Zo: [noparse][twitter]562315342601814017[/twitter][/noparse] levert dit op; [twitter]562315342601814017[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 'Uitleg' Hmm, dacht toch echt dat ik het zo gedaan had ;c Bedankt iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Na de speler zelf bevestigt ook PEC Zwolle nu dat Tomas Necid ook in de tweede helft van het seizoen bij de 'Blauwvingers' speelt. De Tsjech wordt niet gehuurd, maar komt transfervrij over van CSKA Moskou dat deze winterstop tevergeefs zocht naar een koper. (PEC Zwolle) Dit is wel heel netjes gedaan van Zwolle hoor. Hele goede speler voor de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ach beetje hetzelfde als huur toch uiteindelijk [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; half jaar contract toch en dan zal die waarschijnlijk naar een betere club gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick89 Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 En zo staan ze derde! Waar gaat dit eindigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Champions League, Champions League!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Vind het wel vreemd dat onvrede is over de commerciële resultaten, om vervolgens Joost Broerse daar verantwoordelijk voor te maken. Die heeft toch geen enkele ervaring hierin? Lijkt mij logischer om iemand uit het bedrijfsleven op zo'n plek te zetten, eventueel dat Broerse met hem gaat samenwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2015 Kom maar op (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Ja, en het dan presteren om er tijdens de loting al uit te vliegen. Droomscenario:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2015 Haha, niet dat het ooit zal gebeuren. Maar dromen mag :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 februari 2015 Share Geplaatst 7 februari 2015 Brama _O_ voetbalde hij bij twente maar weer zo. Alhoewel ik liever mokotjo, tapia en gutierrez zie though ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2015 En we staan weer even met beide voeten op de grond. Zat er natuurlijk een keer aan te komen, al was het gister wel heel extreem. Dan maar volgende week knallen tegen GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2015 [vine]OEJtmmFhmVn[/vine] Beste spits van de Eredivisie heeft zich gister weer laten zien hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten