Jump to content

PEC Zwolle

Christian.

Recommended Posts

PEC Zwolle is een 'veilige middenmoter' geworden. Dan moet je de vraag stellen: Is Brama een speler die PEC naar een hoger plan tilt? Ik denk van niet. Ze hebben al Rienstra voor zijn positie. Getuigt van weinig ambitie deze aankoop naar mijn mening.

Lijkt me dat Riestra en Brama ook prima samen kunnen voetballen.

De tering, snel weer vergeten deze. Heb er iig minder de pest in dan vorig jaar, want zag deze wel aankomen. Al was vorig jaar gae gewoon beter, terwijl we dit jaar het vooral zelf hebben laten liggen door dramatisch te verdedigen en de kansen die we hebben gekregen niet af te maken. Al was het spel ook 2/3de van de wedstrijd gigantisch ruk.

Brama trouwens (y) Jammer van die kans alleen.

• 4 weeks later...

Nijkamp: 'Vinden Vincent Janssen interessant en volgen hem intensief. Is al contact geweest met zaakwaarnemer. Concreet zijn we nog niet."

Ben benieuwd, gaat hier om Vincent Janssen van Almere City, heeft er dit seizoen een goal of 7 in liggen en zit ook bij de selectie van Jong Oranje. Lijkt d'r op dat er ernstig rekening wordt gehouden met een vertrek van Necid in de winterstop. NAC zou trouwens ook in de race zijn voor Janssen.

Nijkamp: 'Vinden Vincent Janssen interessant en volgen hem intensief. Is al contact geweest met zaakwaarnemer. Concreet zijn we nog niet."

Ben benieuwd, gaat hier om Vincent Janssen van Almere City, heeft er dit seizoen een goal of 7 in liggen en zit ook bij de selectie van Jong Oranje. Lijkt d'r op dat er ernstig rekening wordt gehouden met een vertrek van Necid in de winterstop. NAC zou trouwens ook in de race zijn voor Janssen.

Goede spelert.

Ik mis de Brama-update, [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Nog steeds geblesseerd.

Viel in vorige week zaterdag tegen Groningen en stond basis in het oefenduel van vorige week tegen FC Emmen. Verder weinig te melden eigenlijk.

Goede spelert.

Neuh, zie ik het niet redden in de Eredivisie.

Kennen jullie heb een beetje? Heb hem zelf namelijk nog nooit zien spelen, ben wel benieuwd :)

Viel in vorige week zaterdag tegen Groningen en stond basis in het oefenduel van vorige week tegen FC Emmen. Verder weinig te melden eigenlijk.

Kennen jullie heb een beetje? Heb hem zelf namelijk nog nooit zien spelen, ben wel benieuwd :)

Heb hem niet veel gezien hoor, maar spits dus kan volgens mij ook op de vleugels is ook wel snel.

Wat mij aanspreekt in hem is dat hij niet echt een JL spits is een pure afmaker dus. Hij kan ook zelf (1 op 1 of dribbelen bijvoorbeeld) Ik zie hem niet als basisspeler voor Zwolle maar jongen is nog 20 zie zeker potentie.

Heb hem niet veel gezien hoor, maar spits dus kan volgens mij ook op de vleugels is ook wel snel.

Wat mij aanspreekt in hem is dat hij niet echt een JL spits is een pure afmaker dus. Hij kan ook zelf (1 op 1 of dribbelen bijvoorbeeld) Ik zie hem niet als basisspeler voor Zwolle maar jongen is nog 20 zie zeker potentie.

Naja in de winter vertrekken mogelijk ook twee spitsen he, Necid en Ioannidis. Dus er is wel ruimte voor een extra aanvaller, al hebben we altijd nog Nef Stijland _O_

Vincent Janssen mist net iets te veel finesse voor de Eredivisie. Voorheen speelde hij in de jeugd bij Feyenoord en in zijn laatste drie seizoenen werd hij steeds topscorer van de competitie. Om daarna transfervrij de overstap te maken naar Almere City FC. Is een typische speler die goed is voor de JL en te kort komt voor de Eredivisie. In dat opzicht een zelfde type zoals Calabro, Kolk en noem ze allemaal maar op.