Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

En dan te bedenken dat er (volgens de commentator althans) 6 jaar terug oid 2000 man op de tribunes zaten :-D Nu hebben ze opeens tienduizenden fans, jaja. Desalniettemin gefeliciteerd, volledig terechte overwinning natuurlijk.

Zwolle heeft toch wel altijd minimaal 3500 á 4000 bezoekers per wedstrijd gehad. Ook zes jaar geleden. Maar als er succes is komen er altijd supporters. Dat is toch overal zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BsLLBlpCEAA120u.jpg

Nieuwe thuisshirt, meh.

Nikos Ioannidis gaat de nieuwe spits worden, zal voor 2 jaar worden gehuurd van Olympiakos. Waarschijnlijk zal proefspeler Dimitrios Ferfelis binnenkort ook een aanbieding krijgen, Jans ziet het wel zitten in hem. Een andere proefspeler, Fatih Turan, gaat voor 1 jaar tekenen. Speelde vorig seizoen bij Fortuna Sittard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha een oude vriend van mij blijkbaar bij PEC. Abdul Nury overgekomen van Twente, die hem zelf samen met Luuk de Jong ophaalde bij De Graafschap, wel raar speelde bij oranje-17 en bij Twente A1 was die ook een tijdje captain volgens mij. Maar blijkbaar toch niet dusdanig ontwikkeld ;c Was al eerder een vriend van mij die bi PEC zat die heeft het niet gehaald, ben benieuwd of hij het wel redt.

Kwam er achter trouwens door deze foto op zijn FB :r

264qmwp.png

Die Coplanovic die reageert was die andere bij PEC die al weer weg is ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso koopt Zwolle erg goed in, dit seizoen. Zitten een paar toffe spelers tussen. (y)

Vind dat opzich nog wel meevallen, vooral veel jonge talenten die het nog moeten laten zien. Is natuurlijk afwachten wat die kunnen brengen. Voordeel is wel dat bijvoorbeeld een Sainsbury nu weer fit is en een goede voorbereiding achter de rug heeft. Van Karagounis en Mahmudov wordt nu ook verwacht dat ze na een half jaar 'aanpassen' hun waarde kunnen bewijzen voor het eerste elftal.

Opvallend trouwens, Stef Nijland speelt zondag in de spitspositie. Mocht eerder deze zomer nog vertrekken, maar heeft in de voorbereiding en op de trainingen indruk gemaakt op de technische staf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die had ik wel verwacht :D Niks van de wedstrijden kunnen zien overigens. Blijf erbij dat die jongen ernstig tekort komt voor de Eredivisie. Gefeliciteerd overigens (y)

Hij speelde verder ook slecht hoor, speelt volgens mij ook alleen maar omdat Zwolle (nog) geen fatsoenlijke spits heeft kunnen aantrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was even sprake van dat Fernandez volgens mij zou gaan tekenen bij PAOK, maar heb daar niets meer over gehoord.

Thanks iedereen trouwens voor de felicitaties. En Nijland heeft buiten die goal om werkelijk niets geraakt :r Ioannidis bakte er als invaller ook weinig van, hoop dat die zich wel gaat verbeteren zeg, nu lijkt het net een tweede Avdic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen eindelijk de loting voor Europa, kunnen een aantal mooie ploegen worden. (d)

Lyon CC: 97.300

Internazionale CC: 95.387

Tottenham Hotspur CC: 75.949

Villarreal CC: 53.542

Metalist Kharkiv CC: 45.693

PAOK CC: 37.720

Celtic CC: 36.813

Club Brugge CC: 32.260

Dnipro Dnipropetrovsk CC: 32.193

Trabzonspor CC: 31.340

Panathinaikos CC: 30.220

Sparta Prague CC: 28.870