Denny Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Denk dat ik na twee minuten al aan de beademing zou moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ik ben gewoon benieuwd naar wat algemene ervaringen (zoals jouw post). Wat betreft de winter: als je astma of soortgelijke luchtwegaandoeningen hebt is het lopen in de winter niet echt aan te raden (volgens mijn longarts). Je moet dan iig zeer rustig aan doen. Voor mij is dat het grootste nadeel van hardlopen. Heb gisteren m'n tomtom spark + music binnen gekregen. Wat werkt dat goed zeg :< Ook geen gekut met dopjes meer die uitvallen, die dingen zitten echt super strak (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Laat ik dat nu net hebben... Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd er eigenlijk niet echt meer aan denk om een andere sport op te pakken. Ik laat het wel even voor hoe het nu is. Ik heb nu zelfs de laatste weken geen eens echt tijd voor mijn racefiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Ik ben ook begonnen met hardlopen. Heb het eigenlijk nooit gedaan en wil een goede conditie hebben voor het nieuwe voetbalseizoen over een paar maanden. Conditie is nu echt 0. Ik kan nog niet eens 1 km aan een stuk hardlopen. Afgelopen donderdag en vandaag wezen hardlopen. 4.2 km in 32.43 en 31.02 met wandelen tussendoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Alle begin is moeilijk joh. Vooruitgang is vooruitgang. Gestopt met selectievoetbal, dus ga het ook weer oppakken, zal wel moeten. Hier vanmorgen net mijn schema's in elkaar gezet. ;c Wil het gewoon onderhouden. Beetje hardlopen, beetje wielrennen, beetje krachttraining. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Ben laatste tijd ook weer volle bak bezig, 2-3x per week. Snelheid zit goed, nu nog afstand :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Ga volgende maand ook beginnen. Eerst klein rondje(3-4 kilometer) en dan langzaam opbouwen richting de 8-10 km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Vandaag de Kasteelrun gedaan en over een paar weken de Blijdorprun. Meer mensen die die gaan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Laatst meegedaan met estafette marathon met 5 andere vrienden, dus 7km per persoon. Had 28.13 als tijd, was wel helemaal gesloopt. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Laatst meegedaan met estafette marathon met 5 andere vrienden, dus 7km per persoon. Had 28.13 als tijd, was wel helemaal gesloopt. (d) Ben je niet goedddd :S allemachtig 28.13 over 7 kilometer... Daar loop ik nog niet eens 5 km in ;e Das 15 km per uur, gemiddeld!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Had dat in mijn eentje ook nooit gered. Maar door de entourage van een wedstrijd en iemand waar ik me aan kon optrekken, steeg ik boven mezelf uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Had dat in mijn eentje ook nooit gered. Maar door de entourage van een wedstrijd en iemand waar ik me aan kon optrekken, steeg ik boven mezelf uit. Hoelang doe je er normaal over dan 7/10 kilometer :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Hoelang doe je er normaal over dan 7/10 kilometer :)? 7 rond de 30 en 10 rond de 38 denk ik? Ren meestal 5km ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 7 rond de 30 en 10 rond de 38 denk ik? Ren meestal 5km ofzo. Lekker man.. Moet je meer mee gaan doen :) Envy al mensen die 45 minuten over de 10 doen haha xD Maar als je zo snel rent als jij doet kan je net zo goed voor halve marathon gaan...Ik werk om de 10 kilomter onder het uur te gaan lopen en met veel geluk red ik 5 in een halfuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Lekker man.. Moet je meer mee gaan doen :) Envy al mensen die 45 minuten over de 10 doen haha xD Maar als je zo snel rent als jij doet kan je net zo goed voor halve marathon gaan...Ik werk om de 10 kilomter onder het uur te gaan lopen en met veel geluk red ik 5 in een halfuur. Nee man 10 rond de 38 lukt me nooit, was effe in de war. Heb even in mijn geschiedenis gekeken en heb in 2013 keer 9,59km in 46:21 gerend, mer was nog samen met 2 anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Kom maar op met de Ten Miles: 16 km in 1.20 gelopen gisteren, is ook m'n streeftijd (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Even heel hard schoppen om deze omhoog te krijgen. Hier het ahrdlopen na hele lange tijd weer oppakken. Valt in t begin niet mee zonder loop conditie. Maar wil het nu van mezelf de komende maanden doorzetten. Vandaag nieuwe schoenen laten aanmeten. Daar maar het niet aan liggen. Dus kan gebeuren dat ik jullie ga vermoeien met ontwikkelingen hier in dit topic. En ben benieuwd hoe anderen het hier doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Gewoon doen Gert (y) Ik wil het ook weer gaan oppakken, heb er ook echt weer zin in. Ik liep altijd rond de 5-6km, maar wil naar de 10 gaan toewerken om dit ergens in februari/maart ofzo in 50 minuten te kunnen lopen. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Mooie doelstelling. Ik wil deze winter keer van die loopwedstrijden meedoen. Dan minimaal 5KM normaal kunnen lopen. En het liefst 10KM. Gaan wel zien hoe het zich ontwikkeld. Heb er nu ik nieuwe schoenen heb wel extra zin in ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Even heel hard schoppen om deze omhoog te krijgen. Hier het ahrdlopen na hele lange tijd weer oppakken. Valt in t begin niet mee zonder loop conditie. Maar wil het nu van mezelf de komende maanden doorzetten. Vandaag nieuwe schoenen laten aanmeten. Daar maar het niet aan liggen. Dus kan gebeuren dat ik jullie ga vermoeien met ontwikkelingen hier in dit topic. En ben benieuwd hoe anderen het hier doen. Ik probeer het ook tegenwoordig weer 1 tot 2 keer per week te doen. Je merkt al snel verbetering gelukkig. Probeer jezelf echter niet aan het begin te zwaar te belasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Ik probeer het ook tegenwoordig weer 1 tot 2 keer per week te doen. Je merkt al snel verbetering gelukkig. Probeer jezelf echter niet aan het begin te zwaar te belasten. Goed advies ja. Hier vanwege het vaderschap moet ik het sowieso plannen. Maar hardlopen kun je gelukkig wel gemakkelijk savonds nog ff doen. Probeer het nu minimaal 1 wekelijks op te pakken. Streven is 2 keer per week. Eerste poging was 3.6km waar ik gewoon rustig aandeed qua tempo. Mezelf niet opblazen. Tweede poging was 4.0KM. Hoop de volgende keer met nieuwe schoenen dan voor 4.5-5.0KM te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Gisteren na aanschaf van de schoenen kriebelde het savonds toch om een rondje ermee te lopen. Voelde me vooraf wel moe, maar discipline getoond en gaan lopen. Uiteindelijk 5,3KM gelopen waar ik zelf erg blij mee was/ben :) Die 5KM grens nu behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Netjes, netjes. Trouwens wel goed voor je spieren zorgen hè, ik krijg altijd last van een vastzittende nek; als ik niet goed rek en strek gaat dat dus helemaal omhoog. Een goede sportmassage op zijn tijd is dan ook zeer welkom. Mijn vriendin stuurt net door dat ze gepusht wordt door collega's om de Bruggenloop in Rotterdam te gaan doen: 15km op 10 december. Dus misschien gaan we samen lopen. Krijg ik net een appie: ik wil wel even kijken wat het weer vanavond doet. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Netjes, netjes. Trouwens wel goed voor je spieren zorgen hè, ik krijg altijd last van een vastzittende nek; als ik niet goed rek en strek gaat dat dus helemaal omhoog. Een goede sportmassage op zijn tijd is dan ook zeer welkom. Mijn vriendin stuurt net door dat ze gepusht wordt door collega's om de Bruggenloop in Rotterdam te gaan doen: 15km op 10 december. Dus misschien gaan we samen lopen. Krijg ik net een appie: ik wil wel even kijken wat het weer vanavond doet. :r Zal deze post ff uitprinten voor de vrouw. Wat betreft die massage. Haha, ja dat is niet de manier idd. En voor ze het weet is t december ;) Zelf juist wel fan van een beetje regen. Krijg het juist snel warm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Ha, ze bedoelde 'hoe het weer gaat', als in de zin van als ze het opnieuw probeert. :) Ik ren ook altijd door weer en wind, vind dat nooit zo erg. Alleen tegenwind is irritant, regen is heerlijk; doet me denken aan het voetballen in de regen, vond ik ook altijd het mooist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten