Stefan Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Als het moet dan kan ik jou dat spel wel giften. Anders kan je altijd Valorant spelen. Beste game ooit. Giften zonder VPN werkte niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Nog Hell let Loose fanaten hier? Geen spel om zo casual even te spelen, maar als je de tijd hebt is het echt een verademing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Kende het niet, maar ik bekeek wat screens en het doet denken aan die oudere Call of duty 2 game. Niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Ben een chill MP Civ 6 mp begonnen met wat collega's en excollega's. Voor hen is het gotendeels nieuw, ik heb 1000h :p maar heb wel al lange tijd niet meer gespeeld. Eerste game is ook gewoon allemaal samen in team tegen de AI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 Ik heb vanavond Dennis/Kokkie verslagen met potje Blitz schaken van 5 minuten. Hij heeft elo van 1500 en ik rond de 500-550 max. Ik had hem gesloopt zijn eigen woorden, had 8 gemiste winkansen en uiteindelijk gewonnen op tijdsoverschrijding. Winst=winst. Hij helpt me al maanden zo enorm veel met schaken op whatsapp dus ik heb gewoon uitstekende leermeester. 9/10x of vaker zou ik van hem verliezen maar nu verrasstte ik hem met mijn aanval en maakte ie blunders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Op 20-2-2022 om 22:08 zei Kyrill: Ik heb vanavond Dennis/Kokkie verslagen met potje Blitz schaken van 5 minuten. Hij heeft elo van 1500 en ik rond de 500-550 max. Ik had hem gesloopt zijn eigen woorden, had 8 gemiste winkansen en uiteindelijk gewonnen op tijdsoverschrijding. Winst=winst. Hij helpt me al maanden zo enorm veel met schaken op whatsapp dus ik heb gewoon uitstekende leermeester. 9/10x of vaker zou ik van hem verliezen maar nu verrasstte ik hem met mijn aanval en maakte ie blunders. Lekker bezig Kyrill! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Leuk hoor Ben sinds enkele weken mijn dochter aan t leren schaken. Merkt wel dat 7 jaar was jong is om echt vooruit te kijken, maar ze snapt iig wel wat elk stuk kan. Ga maar eens opzoek naar een schaakboek voor kinderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei NicoHaak: Leuk hoor Ben sinds enkele weken mijn dochter aan t leren schaken. Merkt wel dat 7 jaar was jong is om echt vooruit te kijken, maar ze snapt iig wel wat elk stuk kan. Ga maar eens opzoek naar een schaakboek voor kinderen. Geen idee of ze er tegenwoordig 'modernere' varianten van hebben maar "Oom Jan leert zijn neefje schaken" is een klassieker. Misschien is er ook iets meer op meiden gericht aan de hand van Queen's Gambit? 23 februari 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 2 uur geleden zei PJHoutman: Geen idee of ze er tegenwoordig 'modernere' varianten van hebben maar "Oom Jan leert zijn neefje schaken" is een klassieker. Misschien is er ook iets meer op meiden gericht aan de hand van Queen's Gambit? Tnx voor de tip. Boek bestaat nog en is tekoop op bol.com. Dus leuk cadeautje voor mijn dochter. Het hoeft voor der niet echt meisjesachtig te zijn denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Heb in de afgelopen weken Mafia Definitive edition gekocht en gespeeld maar vind dit dat toch de beste van de 3. Is helemaal in een nieuw jasje gestoken (origineel komt uit 2002) en ziet er heel dik uit Ook beste verhaallijn van de 3. Heb 1 dus uitgespeeld en ben nu bijna klaar met Mafia 2. Als ik die ook uitgespeeld heb dan ga ik mafia 3 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Op 11-1-2022 om 15:12 zei PJHoutman: Ik kom maar niet aan Heavy Weight 200. Ga steeds kapot omdat ik niet genoeg tiles verdien. Is dat gewoon geluk hebben of heb je er een strategie voor? Dit zal je bevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Elden Ring valt hier net op de mat. Al mensen die hem gespeeld hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Net voor iets van 30 euro Battlefield 1 Revolution, BF4 en BF5 gekocht Lekker de singleplayer spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Op 1-10-2020 om 15:33 zei Socrates: Dit ziet er wel lekker uit. Ook voor Xbox en PC. Maar zal vast één van de weinige zijn hier met een stiekeme liefde voor de Harry Potter-reeks. Eindelijk wat nieuwe beelden. Komt uit rond de kerst dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 4 uur geleden zei Socrates: Eindelijk wat nieuwe beelden. Komt uit rond de kerst dit jaar. Het is toch iets anders als ik verwacht had; had meer GTA achtige open-world verwacht, maar mijn hype is er niet minder op geworden. Wat heb ik zin om dit spel te gaan spelen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Fifa 22 voor ps4 in official ps store voor nu maar 18 gekocht en PS5 versie is volgens mij ook maar 27 of minder nu maar daar ga ik niet voor want heb geen ps5..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Bij mij thuis zijn we begonnen met Enter the Gungeon, wat een moeilijk spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Ik zit momenteel wat vast. FM speel ik enorm graag, als de carrière op alle vlakken juist zit. FIFA geraak ik snel beu. Net zoals GTA of Ghost Recon. Kennen jullie nog leuke PS4 games. Avontuurlijke, horrorgames, sport en dergelijke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Spongebob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 4 uur geleden zei Bogatyr: Ik zit momenteel wat vast. FM speel ik enorm graag, als de carrière op alle vlakken juist zit. FIFA geraak ik snel beu. Net zoals GTA of Ghost Recon. Kennen jullie nog leuke PS4 games. Avontuurlijke, horrorgames, sport en dergelijke? Spider-Man, GoW, Ghost of Tsushima. Verder hoor ik goede verhalen over de nieuwe Ninja Turtle remake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Kan nooit zo lastig zijn als deze game: En dan vooral die onderwaterlevels waar je die bommen moest demonteren. Stress gehad als kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 15 uur geleden zei Bogatyr: Ik zit momenteel wat vast. FM speel ik enorm graag, als de carrière op alle vlakken juist zit. FIFA geraak ik snel beu. Net zoals GTA of Ghost Recon. Kennen jullie nog leuke PS4 games. Avontuurlijke, horrorgames, sport en dergelijke? Madden 22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 2 uur geleden zei NicoHaak: Kan nooit zo lastig zijn als deze game: En dan vooral die onderwaterlevels waar je die bommen moest demonteren. Stress gehad als kind. ik zette altijd de console uit voor de timer op 0 kwam, omdat ik schrik had. Ik was ook maar 7 ofzo :p @Bogatyr Elden ring ofzo? Ik zit momenteel ook een beetje tussen games. heb net Fenyx rising uit, wat ik wel leuk vond, maar de expansies waren ruk. Amuseerde me met expeditions rome, maar wacht op een patch. Humankind is nog altijd meh, en EU4 fuckt me de hele tijd.... Of je wacht gewoon een week, steam summer sale is niet ver meer af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 16 minuten geleden zei AntiChrist7: ik zette altijd de console uit voor de timer op 0 kwam, omdat ik schrik had. Ik was ook maar 7 ofzo :p @Bogatyr Elden ring ofzo? Ik zit momenteel ook een beetje tussen games. heb net Fenyx rising uit, wat ik wel leuk vond, maar de expansies waren ruk. Amuseerde me met expeditions rome, maar wacht op een patch. Humankind is nog altijd meh, en EU4 fuckt me de hele tijd.... Of je wacht gewoon een week, steam summer sale is niet ver meer af. Steam Summer sale heeft natuurlijk niet veel met de PS4 te maken, maar wel een goede tip voor mij Even kijken of er wat leuke deals komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Op 16-2-2022 om 17:40 zei The Saint: Nog Hell let Loose fanaten hier? Geen spel om zo casual even te spelen, maar als je de tijd hebt is het echt een verademing Ja, geweldig spel. Helaas is de performance niet geweldig op mijn PC, maar het is echt geweldig. Heb weinig shooters die zo immersive zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten