Jump to content

Dronkengamerstopic

Alessandro

Recommended Posts

Wat vinden jullie eigenlijk van het feit dat er zoveel spellen van de Call of Duty lijn achter mekaar uit aan het komen zijn ? Op deze manier zal er geen enkele game meer fatsoenlijke multiplayer ondersteuning gaan krijgen omdat alles alleen nog maar gefocust is op cashen, althans zo zie ik het in ieder geval. Net als spellen van vroeger zoals UT99 en Quake wat mensen tot op de dag van vandaag nog steeds actief en veelvuldig spelen. Ik zie zo'n type spel niet snel meer verschijnen.

Het spel moet gewoon goed zijn om zo lang vol te houden. Er zijn nog veel mensen die CoD4 spelen, omdat 5 en 6 niet goed zijn (of gewoon vervelen). Ik ben echter wel blij dat er na een jaar een nieuwe CoD komt. Ik ben namelijk na 6 maanden al uitgespeeld met CoD, terwijl de set up heel goed is. De uitvoering is helaas minder, waardoor ik niet langer dan een half jaar speel met CoD. CoD 4 bijvoorbeeld heb ik wel twee jaar gespeeld, omdat de uitvoering goed was.

Ik vind dat COD veeeeels te veel aandacht krijgt, nu zelfs maanden na de release. Er is zoveel over gezegt, mensen zien in hoe kut sommige dingen zijn en alsnog blijft het aandacht krijgen terwijl er zo veel vette games uitkomen de laatste tijd. Ook zijn er nog games die goed zijn en wél steun krijgen van de developers, die blijven maar naar de community luisteren zoals bij Team Fortress 2 en Left 4 Dead 2, echt ode _O_ Verdienen veel meer aandacht dan IW die niks doet voor de community.

Allemaal even googlen naar Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned. Ik heb er nog niet veel van gezien ofzo, maar de E3 trailer zag er tof uit. Je kan volgens mij zelf een weg kiezen die je wilt bewandelen. Het spel staat btw los van de films en kent dus ook andere personages.