Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Recommended Posts

Op 6-9-2022 om 07:33 zei Grote Ree:

Gisteravond met The Stanley Parable begonnen. Eén grote trip die game. 

Ja vet hé, paar jaar geleden gespeeld!

Na verhalen in F1 2022 Manager topic(volg amper F1 maar deed erdoor inspiratie op) en feit op PS4 niet heel overtuigende verhalen zijn voor goede tennis games...

Zojuist voor 18,76 euro Tennis Manager 2022 aangeschaft @Lenstra @neva @007mark

Ben reuze benieuwd, het wordt in alles vergeleken met FM maar dan met tennis, heb er zin in!''

EDIT: Hij is erg leuk tot nu toe, best pittig! Ik heb John Isner aangetrokken , en mijn beste speler is Casper Ruud. Ik heb met beide wedstrijd gecoacht/managed maar met Ruud helaas in halve finale van Kyrgios verloren en met Ishner finale van Dominik Thiem verloren. Ik sprak hem na de wedstrijd aan, en hij sloopte zijn locker(begrijpelijk na 1-0 in sets voor en laatste set in tiebreak verliezen...)

Edited by Kyrill

Begonnen met Horizon Zero Dawn. Vind hem wel leuk. Genoeg AC om mijn interest te trekken maar ook verschillend en intrigerend genoeg.

En in een move die iedereen zag aankomen, gaat Stadia ermee ophouden:

https://www.pcgamer.com/stadia-is-closing-down-in-january-all-hardware-and-software-purchases-to-be-refunded/

Je hebt een pandemie gehad waardoor er zoveel mensen binen zitten, met nood aan online entertainment. En de prijzen voor grafische kaarten swingen nog altijd de pan uit. En nog kunnen ze hun streaming service niet verkocht krijgen :p