Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Na het interview eerder met Fox was het voor mij al vrij snel duidelijk dat hij zou komen. In alles straalde hij uit dat hij er zin in had, maar er was natuurlijk nog niets rond waardoor hij er eigenlijk een beetje omheen draaide. Maar zijn lichaamstaal zei al genoeg, het zou wel rond komen.

Het is natuurlijk geen logische stap, maar mooi dat hij zijn gevoel laat spreken en niet wacht tot een Heerenveen (of welke eredivisieclub dan ook) voor hem komt. Hij ziet ''zijn'' club in moeilijkheden en heeft de ambitie om die weer gezond (sportief dan) te maken.

Ook mooi dat Marco Heering terug is op het oude nest, nu is de gouden rechterflank weer bijna compleet. Kwik, Kwek en Kwak, Hulshof, Bosvelt en Heering. Alleen Hulshof staat niet onder contract, maar die is elke wedstrijd op de tribune te vinden. En Bosvelt is nu bezig om zich als technisch directeur (adviseur) te ontwikkelen aan de hand van De Vroome. Zoals Marc Overmars dat eerder heeft gedaan.

Dit geeft de Kowet supporter weer goede moed voor komend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.dumpert.nl/mediabase/7380...aarshorst.html

Pijn aan de ogen he, die stewards. Tering. Zakken aardappelen zonder conditie. En dat moet dan de veiligheid garanderen.

Rond 0.25, ergens net iets links van het midden ofzo. Huilen. Vallen gewoon om en dan in een rustig drafje erachteraan.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even opgezocht na deze reacties met de gedachte dat het vast mee zou vallen, maar wtf zeg. Wat een teringdebielen. Dat je onderling met elkaar wil knokken, ga lekker je gang, maar spelers en stewards aanvallen die meestal op vrijwillige basis werken bij je cluppie.. Nooit meer een stadion in aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kansloze figuren hebben we toch ook, je weet dat ze er zijn, dat er wat gaat gebeuren was ook vrij duidelijk. Zelf de politie wist dat er iets ging komen, maar er wordt gewoon niet ingegrepen. De hele groep is bekend, maar op een of andere manier wordt er niets gedaan.

Laat ze dat tuig een keer aanpakken, ze zorgen elk jaar weer voor problemen. Allemaal leuk dat de buitenwereld naar ons kijkt om onze ruige/Engelse sfeer (wat er al jaren niet meer is). Er zijn nu alleen een paar kneuzen die het voor iedereen verpesten. Het hele seizoen is voor niemand leuk natuurlijk, maar om je dan zo te uiten, gaat nergens over. En dat er dan ook nog mensen zijn die het goed (proberen) praten, ik kan er met mijn kop mijn bij.

Schaam me kapot voor dit gedrag.

Nu worden wij (de goede supporters) weer de dupe, het zal minimaal 1 wedstrijd zonder supporters worden. En een dikke boete voor de club, maar die moeten ze maar verhalen op de supporters die dit hebben veroorzaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hobie Verhulst volgend seizoen naar de Eagles. Ik weet niet hoe het zit met het contract van Stevens (riant salaris door oud-TD?), maar ik neem aan dat hij dan weggaat?

Contract loopt af is ontslag voor aangevraagd (maar dat moet voor 1 april voor spelers waarvan het contract afloopt en niet verlengd is). Stevens heeft bewust voor 1 jaar getekend om weer aan spelen toe te komen en om zich te laten zien. Dat is wel aardig gelukt en we hebben te accepteren dat hij weg gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Contract loopt af is ontslag voor aangevraagd (maar dat moet voor 1 april voor spelers waarvan het contract afloopt en niet verlengd is). Stevens heeft bewust voor 1 jaar getekend om weer aan spelen toe te komen en om zich te laten zien. Dat is wel aardig gelukt en we hebben te accepteren dat hij weg gaat.

Jammer dan, dacht zelf dat er een optie was voor nog 1 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dan, dacht zelf dat er een optie was voor nog 1 jaar.

Nee, die was niet opgenomen. Dus eigenlijk was het vooraf al bekend dat hij 1 jaar zou blijven. Tenzij we zouden promoveren, dan misschien niet. Het is niet anders, maar Verhulst is volgens mij een prima opvolger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Pinolero']@Superboeren Nog niets bekend. Maar ik weet dat ze de laatste tijd aardig aan het scouten zijn bij tweede teams van Köln en Dortmund. Misschien dat daar wat vandaan komt. Zag ook dat jullie wel wat leuke spelers lieten gaan. Misschien dat daar nog wat voor ons tussenzit ;c.[/QUOTE] Zoals wie vind je een leuke speler haha? Maar bij ons word de selectie ook elk jaar stukken minder, maar goed we zullen zien met welke spelers ze weer aankomen dit jaar ;c Verder wel goed dat ze daar ook kijken, zitten vaak leuke talenten bij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, die was niet opgenomen. Dus eigenlijk was het vooraf al bekend dat hij 1 jaar zou blijven. Tenzij we zouden promoveren, dan misschien niet. Het is niet anders, maar Verhulst is volgens mij een prima opvolger.

Vorig jaar prima/top. Nu echt een hoop fouten bij goals vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals wie vind je een leuke speler haha? Maar bij ons word de selectie ook elk jaar stukken minder, maar goed we zullen zien met welke spelers ze weer aankomen dit jaar ;c Verder wel goed dat ze daar ook kijken, zitten vaak leuke talenten bij.

Driver zou ik best bij ons willen zien, daarnaast Daryl van Mieghem. Gehuurd door jullie geloof ik maar nu transfervrij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Driver zou ik best bij ons willen zien, daarnaast Daryl van Mieghem. Gehuurd door jullie geloof ik maar nu transfervrij?

Dat zijn inderdaad goede spelers, Driver was heerlijke voetballer onder het 4-4-2 van Vreman, maar moest nu linksback staan en dat kan die niet en tevens te duur. Daryl is voor de JP ook goede speler inderdaad, benieuwd wat hij gaat doen. Heeft eredivisie salaris wat de Graafschap (nog) niet kan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEUSJE VOOR DE GOAL ÉN VOOR TEAMGENOTEN: TEAMPLAYER VAN DER VENNE NAAR GO AHEAD EAGLES

Zowel zijn huidige teamgenoot Norichio Nieveld als zijn vader concludeerde: Go Ahead Eagles is een club voor jou. Het bevestigde voor Richard van der Venne (25, foto: ProShots) dat zijn toekomst in Deventer ligt. De middenvelder tekent vanmiddag een contract voor twee jaar plus een optie voor nog een seizoen bij Go Ahead Eagles.

Richard van der Venne speelt sinds 2015 voor de plaatselijke FC van zijn geboortestad Oss. De aanvallende middenvelder beleefde dit seizoen zijn definitieve doorbraak, met 13 goals in 33 wedstrijden. En de ene nog mooier dan de ander. “Ik heb er dit seizoen inderdaad een paar mogen maken”, lacht hij bescheiden. “Ik voel me nu echt klaar voor een volgende stap. Go Ahead Eagles was meteen concreet, net als een andere club. Dan ga je je verdiepen, kijk je iets verder dan de eerste indrukken die je al had van de club, zoals het mooie en volle stadion, waar ik in februari nog speelde met Oss.”

YouTube

Terwijl Van der Venne gesprekken voerde met de clubleiding en de nieuwe trainer, ging zijn vader het wereldwijde web op. Op YouTube stuitte hij op de eerste aflevering van Home of Eus. Van der Venne: “Die supporters beschrijven jou als speler, zei hij. Ze willen strijd zien; spelers die niet opgeven. Je kan gerust zeggen dat ik zo in elkaar steek. Aanvallend draag ik graag mijn steentje bij, maar daarbij verzaak ik verdedigend niet.”

Loopvermogen, conditie en doorzettingsvermogen zijn Van der Venne dan ook niet vreemd. De afgelopen seizoenen combineerde de middenvelder zijn profvoetballersbestaan met een baan als financieel medewerker. Lange dagen, maar dat deert de Ossenaar allerminst. “Dat komt ook terug in mijn speelwijze: alles geven, doorzetten, het hoeft niet allemaal makkelijk te gaan.”

Rek

Door zijn stormachtige ontwikkeling kan Van der Venne nu zijn baan opzeggen en zich volledig storten op zijn avontuur in Deventer. Al is hij de eerste om te zeggen dat er nog steeds rek in zijn voetbalkwaliteiten zit. “Ik heb een goed overzicht, een neusje voor de goal én voor mijn teamgenoten. Ja, ik ben zeker een teamplayer. Maar natuurlijk is alles voor verbetering vatbaar. Ik heb met de nieuwe trainer gesproken en die heeft een helder plan over speelwijze en individuele ontwikkeling. Dat is belangrijk voor mij.”

Technisch manager Paul Bosvelt sluit zich aan bij de woorden van de nieuwste aanwinst. “Wij denken dat Richard bij deze club past. Hij is een middenvelder met loopvermogen, overzicht en scorend vermogen. Hij kan zich bij Go Ahead Eagles verder ontwikkelen, zeker met de wil die hij heeft om zich te verbeteren.”

Ik ken hem niet, alleen een paar beelden gezien met mooie goals. Maar de statistieken spreken in zijn voordeel. Verder mogen er heel veel spelers vertrekken en lijkt Stegeman zijn eigen team te mogen samenstellen. Van Miechem wordt nadrukkelijk genoemd net als Baas. We zullen het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites