Jump to content

Go Ahead Eagles

Pinolero
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Kyrill:

Was goede pot van jullie zeg, wat een publiek wauw. Zo zonde van die rode kaart... Had er gewoon vanaf gebleven....

Niets nieuws van dat publiek. Zo gaat het er vaak aan toe in Deventer. Zeker de donkere avonden en grote tegenstanders/wedstrijden.

Maar zonder die rode kaart hadden we het ook niet gered, spelers hadden het net niet en de opstelling klopte (mijn inziens) niet. Maar neemt niet weg dat we ons weer hebben laten zien net als afgelopen zondag. Dit geeft de Deventer burger weer moed om handhaving te bewerkstelligen.

1 minuut geleden zei GAE EAGLES:

Niets nieuws van dat publiek. Zo gaat het er vaak aan toe in Deventer. Zeker de donkere avonden en grote tegenstanders/wedstrijden.

Maar zonder die rode kaart hadden we het ook niet gered, spelers hadden het net niet en de opstelling klopte (mijn inziens) niet. Maar neemt niet weg dat we ons weer hebben laten zien net als afgelopen zondag. Dit geeft de Deventer burger weer moed om handhaving te bewerkstelligen.

(y) Uitermate open, goede en zeer objectieve analyse. Keurig! Ik denk dat je dit seizoen niet al teveel zorgen heoft te maken om handhaving, maar volgend seizoen zal dat wel veel moeilijker nog worden. Nu heb je ''al'' 26 punten na 24 duels.. en maar liefst 6 teams onder je.

• 1 month later...

Waar een kleine club groot in kan zijn. Deze oude ongebruikte energiekast in de laatste jaren omgetoverd tot een monument voor ontvallen supporters en wordt helaas veelvuldig gebruikte en de muur wordt steeds voller.

Maar mooi dat er voor deze mensen een plek is gecreëerd voor nabestaanden en dat ze zo nog verbonden blijven met de club.

• 2 weeks later...

Rene Hake it is, geen idee wat ik er van moet vinden. De meeste namen die voorbij kwamen leken mij op het eerste oog minder. Heitinga had mij persoonlijk de beste geleken, niet echt ergens op gebaseerd. Ook Jonker werd de laatste dagen veel genoemd, maar dat blijft een beetje een blaaskaak.

Maar we hebben in ieder geval eindelijk een nieuwe trainer. Dat de spelers maar mogen volgen. Al heel blij dat Nauber heeft verlengd, onze Duitse muur.

11 uur geleden zei cimbomcu:

Had ik niet verwacht bij jullie Hake, vind ik echt helemaal niks.

Ik ook niet, maar ik ken de beste man niet goed genoeg om er een eerlijk oordeel over te kunnen geven. Maar ik had ook op een andere trainer gerekend dan Hake. Zeker na Van Wonderen.

Hang het bordje uitverkocht maar op!!!

Alle seizoenskaarten voor komend seizoen zijn al uitverkocht.

Grootaandeelhouder Kroes heeft zijn aandelen verkocht aan Vierhouten die ook al een bepaald percentage in bezit had en nu voor 90% aandeelhouder is. Heel verrassend dat hij nu vertrekt, heeft de club wel weer verder gebracht met zijn netwerk en kennis.

Nu kijken hoe Vierhouten het stokje gaat overnemen de de club nog verder kan helpen. Maar qua voetbalkennis en netwerk lijkt het mij een heel stuk minder. Komt toch uit een andere tak van sport (heeft meerdere dierenspeciaalzaken).

19 uur geleden zei GAE EAGLES:

Grootaandeelhouder Kroes heeft zijn aandelen verkocht aan Vierhouten die ook al een bepaald percentage in bezit had en nu voor 90% aandeelhouder is. Heel verrassend dat hij nu vertrekt, heeft de club wel weer verder gebracht met zijn netwerk en kennis.

las dat er een gerucht was dat Ajax interesse in hem had om hem te betrekken bij de club. 

31 minuten geleden zei FMNOOB:

las dat er een gerucht was dat Ajax interesse in hem had om hem te betrekken bij de club. 

Zijn naam ging al rond toen Overmars moest vertrekken, dus niet zo gek. 

Al schijnt het dat hij naar het buitenland gaat om daar een club over te nemen of mede eigenaar te worden. En dan vooral Engeland