Djurovski Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Kunnen de anti vlees eters en woke en geitenwollen sokken types even aflevering 1 van de documentaire Rotten kijken op netflix Hoop dat ze stikken in hun advacados Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 "Spotlight on the Troubles: A Secret History" gezien de afgelopen dagen. Geen stof waarvan je heel blij wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Erg interessante minidocu van één van de betere YouTube kanalen over moderne megaprojecten en de gentrificatie problemen voor de huizenmarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 The Island of the Sea Wolves Leuke documentaire over de natuur op Vancouver island. Ook mn kat vond het interessant en als je deze bekijkt dan weet je dat de heer J Derksen weer een hoop onzin verkondigd te laatste 2 dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 (bewerkt) Kijk momenteel 'World most evil killers'. Luguber om te zien. Onder meer Marc Dutroux en Jeffrey Dahmer kwamen aan bod. 31 januari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Kijk momenteel 'World most evil killers'. Luguber om te zien. Onder meer Marc Dutroux en Jeffrey Dahmer kwamen aan bod. Waar kijk je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 5 minuten geleden zei Gert: Waar kijk je dat? Dat is bij ons gewoon op TV, dus ik neem dat altijd op. Ik wil je prive wel even een linkje sturen van een website waar je die ook kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Nee ik dacht op een streamingdienst wellicht. Maar dan kom ik er wel uit toch bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 49 minuten geleden zei Gert: Nee ik dacht op een streamingdienst wellicht. Maar dan kom ik er wel uit toch bedankt. Als je iemand met een Belgisch telefoonnummer kent kan je het heel makkelijk kijken via goplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Samson heeft wel een mobieltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Post hem maar even hier. Fan van deze man al een flink tijdje, nadat ik hem op Sziget heb gezien toen hij nog amper bekendheid had. Paar weken terug ook gezien in de Ziggo Dome en denk ook één van de meest likeable artiesten. Denk dat deze docu wel aangrijpend gaat worden als ik de trailer zo zie en je zijn verhaal een beetje kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 (bewerkt) Gisteren kwam ik halverwege terecht in de 2Doc: Dying to live. Een documentaire over een huisarts die zelf ongeneselijk ziek is en o.a. mensen begeleid in de laatste fase van hun leven. Super goed. Kijk het mensen! 17 maart 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 3 uur geleden zei Arezo: Gisteren kwam ik halverwege terecht in de 2Doc: Dying to live. Een documentaire over een huisarts die zelf ongeneselijk ziek is en o.a. mensen begeleid in de laatste fase van hun leven. Super goed. Kijk het mensen! Thx voor de tip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Waco American Apocalypse Wow heftig. Vooral door de uitspraken van de personen die er aanwezig waren aan beide kanten. En wat triest dat het zo geëindigd is. Had imo niet zo hoeven te gaan. Wat een fouten festival was dat zeg. En hoe bizar dat mensen zo kunnen zijn om tot het bittere eind te blijven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Kees vliegt uit Heb nog maar een uurtje gekeken. Gaat om een nieuw deel waarbij de autistische Kees Momma. Kees heeft autisme. Super mooie docu. Enerzijds zie je de kwetsbare kant van Kees (hij kan nogal boos worden, bekend is het filmpje waarin hij boos wordt op Duitsers in het verkeer 'waterstof bom op Mofrika') anderzijds kan hij absurd goed tekenen (als in gedetailleerd gebouwen namaken). Ik ben fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Vorige week is deze docu uitgekomen op Netflix: American manhunt: The Boston Marathon bombing: 3 afleveringen van ong een uur. Vanwege de tijd en plek waarin het gebeurde veel beeldmateriaal van alle gebeurtenissen. Zeker niet te langdradig ( waar Netflix vaak wel een handje van heeft imo). Boeiende docu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Op 17-4-2023 om 09:06 zei Gert: Vorige week is deze docu uitgekomen op Netflix: American manhunt: The Boston Marathon bombing: 3 afleveringen van ong een uur. Vanwege de tijd en plek waarin het gebeurde veel beeldmateriaal van alle gebeurtenissen. Zeker niet te langdradig ( waar Netflix vaak wel een handje van heeft imo). Boeiende docu. Ook gekeken. Was al vergeten dat er nog zo’n hele klopjacht was. Krijg wel ontzettende jeuk van dat patriotisme iedere keer. Is er eigenlijk nog onderzoek gedaan na al het in wilde weg schieten van de politie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Indrukwekkend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 Onder het maaiveld Een mooie kijk op het bodemleven en hoe alles met elkaar in harmonie leeft. Geeft wel aan dat we anders moeten kijken naar ons ecosysteem willen we dit behouden. Voor het eerst geweest in het filmhuis in Deventer. Verrast over het grote aanbod in films en leuk dat er in de ochtend ook films zijn. De rest van het publiek was gemiddeld wel 30 jaar ouder dan dat ik was . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Op 17-4-2023 om 09:06 zei Gert: Vorige week is deze docu uitgekomen op Netflix: American manhunt: The Boston Marathon bombing: 3 afleveringen van ong een uur. Vanwege de tijd en plek waarin het gebeurde veel beeldmateriaal van alle gebeurtenissen. Zeker niet te langdradig ( waar Netflix vaak wel een handje van heeft imo). Boeiende docu. Op 20-4-2023 om 00:39 zei The Saint: Ook gekeken. Was al vergeten dat er nog zo’n hele klopjacht was. Krijg wel ontzettende jeuk van dat patriotisme iedere keer. Is er eigenlijk nog onderzoek gedaan na al het in wilde weg schieten van de politie? Kwam naar dit topic om te melden dat ik deze zaterdagavond ook gekeken heb. Vind dit soort true crime series altijd wel interessant om te kijken. Vond deze ook sterk met in beeld brengen van nabestaanden/slachtoffers en hun emoties. Kon bijvoorbeeld gewoon de angst voelen van die Dun Meng bij het horen van zijn verhaal en zien van de beelden toen hij gegijzeld werd. Ongekend trouwens ook die volledige lockdown, hele stadje afzoeken en dan zit die gozer gewoon in die boot....waar ook nog eens bloed op zit. Eigenlijk bizar dat je dat niet ziet bij het op poten zetten van zo'n enorme klopjacht, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Halverwege Welcome to Wrexam Leuke inkijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Halverwege Welcome to Wrexam Leuke inkijk Waar te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 20 minuten geleden zei Vitesse88: Waar te zien? Disney+ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 (bewerkt) Niet zo goed als sunderland till i die imo. Maar wel vermakelijk idd. Vanochtend de film trial by fire op netflix gekeken. Wat een verdrietig verhaal en goed geacteerd. Ga maar ff wat flauwe memes checken om weer in een wat vrolijkere stemming te geraken. 23 mei 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Iemand sterke, niet al te lange filmpjes over klimaatveranderingen? Met voorbeelden en eventuele dingen die de mensheid kan doen/aan het doen is? Het is voor mijn les. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten