Richarð. Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Keepers: Bram Castro - Heeft weer een goed jaar gehad en blijft de onbetwiste nummer 1 onder de lat. Michael Brouwer - Derde keeper. Verdedigers: Tim Breukers - Prima rechtsback voor Heracles. Zal de positie rechtsachter afwisselen met Droste. Wout Droste - Zie Breukers. Robin Pröpper - Eerste jaartje Heracles gehad en ben over het algemeen wel tevreden met Pröpper. Tim van de Berg - Jeugdspeler die nauwelijks gespeeld heeft. Is nog jong, benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Zal komend seizoen ongetwijfeld meer speeltijd krijgen. Middenvelders: Lerin Duarte - Als Lerin op het niveau kan komen waar 'ie ooit was bij Heracles, dan hebben we met Duarte een hele goede speler in huis. Hopen dat hij komend seizoen weer wat hoger zit qua niveau. Joey Pelupessy - Joey is een held. Sterkhouder op het middenveld. Zie ik nog wel vertrekken deze transferperiode. Lees hier en daar wel wat geruchten, terecht. Peter van Ooijen - Nooit echt fan van geweest, maar begint beter te spelen. Maakte ook een schitterende goal tegen Willem II. Gor Agbaljan - Weinig gespeeld afgelopen seizoen. Is echter ook pas 20 jaar en zal, net als Van de Berg, meer speeltijd gaan krijgen. Reuven Niemeijer - Chapeau voor de scouting. Kwam van de amateurs, maar heeft echt talent voor de Eredivisie. Goede zaak dat ze zijn contract verlengd hebben. Aanvallers: Brahim Darri - Heeft, voor mijn gevoel, een minder jaar gehad. Zeker vergeleken bij het jaar daar voor. Kan goed voetballen, dus hoop dat het volgend seizoen weer goed zit. Samuel Armenteros - Heeft echt een heerlijk seizoen gehad. Zou me echt verbazen als hij blijft. Heracles heeft de optie voor nog een jaar gelicht, maar dat hebben ze gedaan om hem niet transfervrij de deur uit te laten lopen, lijkt mij. Tarik Kada - Mag vertrekken. Jaroslav Navratil - Goede speler, alleen vind ik zijn rendement wat laag. Brandley Kuwas - Is een uitstekende aankoop gebleken. Dreigend, snel en kan wat in de kleine ruimte. Dat 'ie in verband werd gebracht met het Nederlands Elftal was wel overdreven, maar zegt toch iets. Kristoffer Peterson - Ook een uitstekende aankoop. Vincent Vermeij - Is helaas langdurig geblesseerd geweest. Daryl van Mieghem - Snapte niet waarom ze hem terug hadden gehaald. Mag nu ook weer vertrekken. Vertrokken: Renzij Fij - Verhuurd aan FC Dordrecht om aan speeltijd toe te komen Robin Gosens - Voor 9 ton naar Atalanta, prima transfer voor hem. Mark-Jan Fledderus - Gestopt Justin Hoogma - Verkocht voor 2 miljoen aan Hoffenheim. Gun het hem van harte. Hoop dat 'ie daar slaagt en de status krijgt die zijn vader heeft. Of hoger. Mike te Wierik - Transfervrij naar Groningen. Jammer dat Mike weg is, maar gun hem de stap hogerop. Marijn de Kler - Transfervrij naar Achilles '29. Niet goed genoeg. Thomas Bruns - Transfervrij naar Vitesse. Maakt ook de stap hogerop. Kan hij zeker aan. Vertrekt hoogstwaarschijnlijk: Joey Pelupessy Samuel Armenteros Tarik Kada Daryl van Mieghem Voorlopige aankopen: Harm Zeinstra - Transfervrij van Cambuur. Nieuwe reservekeeper Dario van den Buijs - Gekocht voor 2,5 ton van Eindhoven. Talentvolle centrale verdediger die ze vorig seizoen al wilde hebben. Benieuwd of hij het niveau van de Eredivisie aankan. Dries Wuytens - Transfervrij van Willem II. Nog een centrale verdediger erbij. Was wel nodig na het vertrek van zowel Te Wierik als Hoogma. Zal de strijd aan gaan met Van den Buijs en Pröpper. Bart van Hintum - Transfervrij. Na het vertrek van Fledderus, Gosens en De Kler hadden we geen linksback meer. Van Hintum is dan een prima oplossing. Heeft ervaring en is van een prima niveau voor Heracles. Goede oplossing zo. Jamiro Monteiro - Gekocht voor 3/4 ton (?) van Cambuur. Jongen waar ik benieuwd naar ben. Heb goede dingen over hem gelezen. En een middenvelder was nodig na het vertrek van Bruns. En waarschijnlijk zal Pelupessy ook vertrekken. Paul Gladon - Gehuurd van Wolves. Prima om Paul tijdelijk terug te halen na een mislukt avontuur. Eventuele aankopen: Soufyan Ahannach - Naam wordt regelmatig genoemd onder Heraclieden. Een middenvelder erbij kan op dit moment geen kwaad en heeft een erg goed jaar gehad bij Almere City. Eventuele opstelling seizoen 2017/2018: Castro Breukers - Pröpper - Wuytens - Van Hintum Niemeijer - Jamiro Monteiro - Duarte Kuwas - Gladon - Peterson Mijn kijk op komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Goede aankopen weer zeg van Heracles (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 juli 2017 Share Geplaatst 8 juli 2017 Almelose Selectie - Heracles Almelo 1-17 0-1 Kada 0-2 Gladon 0-3 Darri 0-4 Gladon 0-5 Darri 0-6 Gladon 0-7 Kada 0-8 Breukers 0-9 Gladon 0-10 Gladon 1-10 1-11 Gladon 1-12 Niemeijer 1-13 Van Mieghem 1-14 Agbaljan 1-15 Niemeijer 1-16 Kada 1-17 Kada Welkom terug Gladon! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juli 2017 Share Geplaatst 9 juli 2017 Pffff die shirts van Heracles dit seizoen. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juli 2017 Share Geplaatst 15 juli 2017 SVZW - [B]Heracles Almelo[/B] 1-7 1-0 1-1 Niemeijer 1-2 Navratil 1-3 Armenteros 1-4 Armenteros 1-5 Armenteros 1-6 Kada 1-7 Kada @Thierryvane Shirtjes zijn prima. Al ben ik niet zo'n fan van het blauw op het thuisshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 wat een heerlijk begin van het seizoen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Armenteros bankje 90 minuten, omdat hij weg wil/kan of? Zeer nette overwinning (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Armenteros bankje 90 minuten, omdat hij weg wil/kan of? Zeer nette overwinning (y) Was geblesseerd. Gaat waarschijnlijk nog wel weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 Frank Wormuth volgend jaar de nieuwe trainer. Interessante en opvallende keuze, maar, in ieder geval op papier, lijkt het een prima trainer. 10 jaar verantwoordelijk geweest voor de Duitse trainersopleiding, noemde o.a. Nagelsmann (Hoffenheim) en Tedesco (Schalke 04). En ook nog 6 jaar lang bondscoach voor Duitsland -20. Alleen als clubtrainer niet echt grote namen onder zijn hoede gehad. Bekendste team is Vfr Aalen zo'n 1,5 jaar getraind. Maar ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 Verrassend is het zeker. Ben heel benieuwd naar volgend seizoen, zeker ook met het oog op de vertrekkende spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 Sterke keuze opzich. Denk dat als je 8 jaar in dienst bent bij Duitsland U20 dat je echt wel iets moet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 Verrassend is het zeker. Ben heel benieuwd naar volgend seizoen, zeker ook met het oog op de vertrekkende spelers. Inderdaad. Verwacht wel dat Kuwas vertrekt. Die lijkt mij onhoudbaar. Castro z'n contract loopt af en zie ik ook wel vertrekken. Heb je dus sowieso een nieuwe keeper nodig en een nieuwe rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Inderdaad. Verwacht wel dat Kuwas vertrekt. Die lijkt mij onhoudbaar. Castro z'n contract loopt af en zie ik ook wel vertrekken. Heb je dus sowieso een nieuwe keeper nodig en een nieuwe rechtsbuiten. Qua buitenspelers zitten we al niet heel breed, dus daar moet sowieso wat bij. Navratil voldoet niet, Peterson kan nu ineens scoren maar speelde daarvoor ook lang dramatisch en Kuwas zal wel vertrekken. Hebben we alleen Darri nog die nog voldoet, maar die is ook niet heel erg stabiel. Gladon vertrekt ook, dus een 2e spits is ook nodig. Op het middenveld zit het wel redelijk, maar een creatieve 10 mag er van mij wel bij. Achterin zit het behalve de keeper wel aardig, zeker nu Baas (vd Berg ook een beetje) voldoen op de back positie. Misschien dat Frank nog wat pareltjes meeneemt uit Duitsland :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 (bewerkt) Castro, Baas en Navratil dus weg. Evenals jeugdspelers Huisman, Agbaljan en Fij. Op Baas misschien na, namen die ik wel verwachtte. Kuwas zal zeer waarschijnlijk verkocht worden. Even snel gekeken naar de opstelling van volgend seizoen: NIEUW Breukers - Van den Buijs - Pröpper - Hardeveld Niemeijer - Monteiro - van Ooijen NIEUW - Vermeij - Peterson Reserves: K: Zeinstra K: Brouwer VR: Droste VL: Van Hintum VC: Wuytens VC: Van de Berg MC: Duarte MC: Osman MC: Leemhuis MC: Jakubiak AML: Darri S: Erkilinc Zoals ik in een eerdere post al aangaf, komt er dus sowieso een nieuwe keeper (Wellenreuther?) en een nieuwe rechtsbuiten. Verwacht dat Hardeveld linksback wordt of dat er een nieuwe komt. Centraal achterin zou er iemand bijkunnen, gezien je eigenlijk alleen Wuytens/Van den Buijs als goede reserve hebt. Centraal op het middenveld lijkt het goed te staan. Met Duarte en Osman zit het in de breedte ook wel lekker. Rechtsbuiten moet sowieso versterkt worden. En Gladon vertrekt inderdaad, dus een tweede spits of een nieuwe eerste spits is ook wel een must. Erkilinc speelt alleen bij het tweede mee, dus die voldoet imo niet. Nog te vroeg eigenlijk om hiernaar te kijken, maar vind dit altijd het leukste aan voetbal. Het gissen naar de opstelling en de aankopen. 28 maart 2018 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 (bewerkt) Baas staat de laatste tijd in de basis, dus wel apart dat die optie niet gelicht wordt of is die niet zo goed bezig? Castro keept degelijk dit seizoen, maar misschien wil hij zelf weer terug naar België? 28 maart 2018 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Misschien is Bednarek wel wat voor jullie als keeper, heeft zich goed ontwikkeld en wilt graag hogerop. Zeer goede en gedreven persoonlijkheid ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2018 Share Geplaatst 28 maart 2018 Ben je serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Zie voornamelijk samenvattingen en daar maakt hij een zeer matige indruk. Was dan eerder voor Verhulst van FC Volendam (volgend seizoen GAE) gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Het is natuurlijk ook geen topper, maar heeft de Graafschap vaak op de been gehouden. Zelfde soort keeper als Castro want die is voetballend ook niet zo best ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Ik denk zelf Stevens (Volendam) of Wellenreuther (Willem II). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Ik denk zelf Stevens (Volendam) of Wellenreuther (Willem II). Wellenreuther heeft er weinig van gebakken toch? Maar Stevens zal inderaad een goede keus zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Baas staat de laatste tijd in de basis, dus wel apart dat die optie niet gelicht wordt of is die niet zo goed bezig? Castro keept degelijk dit seizoen, maar misschien wil hij zelf weer terug naar België? De nieuwe coach verwacht iets anders van zijn linksback dan dat Baas brengt. Castro was afgelopen seizoen al rond om terug te gaan naar België, maar dat ging op het laatste moment niet door. Gaat nu lekker terug naar zijn familie. @Richarð.; ik had Agbaljan nog wel langer verwacht eigenlijk. Nieuwe keeper lijkt me inderdaad. Peterson, tja. Die scoort de laatste tijd ineens, maar daarvoor was het een drama aan de bal en qua efficiëntie. Moet voorin sowieso wat bij, voor elke positie wel 1 ongeveer. Erkilinc is gehuurd van die rooien, die gaat ook weer terug als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 maart 2018 Share Geplaatst 29 maart 2018 Erkilinc is inderdaad gehuurd, had ik even gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Ik vermoed ook dat jullie voor Stevens gaan. Heeft het afgelopen jaar veel punten behouden voor ons, anders hadden we maar zo eens laatste kunnen staan. Was de echte uitblinker bij een zeer matig elftal. Voor Heracles een zeer goede optie + transfervrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten