Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Atletiek

Gast Vdb.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei 007mark:

Hoe is het mogelijk joh, 2 Nederlandze dames die vallen. Vlak voor de finish op medaillekoers... :cab:

Allebei tot het uiterste gaan voor goud, wat door de vermoeidheid niet meer lukte. Waarbij Hassan ook nog een paar keer geraakt werd door haar concurrente, waardoor ze uit balans raakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-8-2023 om 17:38 zei MetalMichael:

Tijdwaarneming / uitslag direct na de finish is wel echt ruk. Iedereen met twee ogen kon zien dat hij niet als eerste was, maar werd in eerste instantie toch als winnaar gegeven.

Kan toch iets een keer mis gaan met transponders? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rich ruzzian:

Hassan raakte meer haar tegenstander, door naar binnen te gaan ipv rechtdoor te sprinten. 

Dat naar buiten gaan gebeurt eigenlijk altijd wel in zo'n close sprint. De weg voor de tegenstander extra lang maken. Omdat het zo dicht bij elkaar lag, wilde de tegenstander imo de omweg zo veel mogelijk beperken, waardoor ze heel kort langs Hassan ging. Daarnaast heb ik het idee dat Hassan vooral na de bocht wat naar buiten kwam, maar daarna behoorlijk in haar lijn bleef lopen; ze komt nooit voorbij de helft van de tweede baan. Vind het overigens niet de schuld van een van de twee, dit kan gebeuren.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-8-2023 om 18:56 zei rich ruzzian:

Wel discutabel dat Warholm nog in het toernooi zit. Die had volgens mij een DQ moeten krijgen bij de horden. 

Zelf wereldkampioen geworden.

Niels Laros op de 1500m wel een sterk WK gelopen. Blijft een van de mooiere nummers vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er dan gebeurd met Warholm? Heb dat even gemist denk ik. 

Blijf het trouwens wel bizar vinden dat er bij de hoogspringonderdelen gekozen mag worden om het goud te delen. Niet dat ik het een verkeerde beslissing vind maar leg zoiets gewoon vast in de regels in plaats van dat ze met elkaar in debat moeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites