Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

8 uur geleden zei Chiemel:

Maata offensiever, om vervolgens nog vaker ballen te geven die niet aankomen? Maata komt heel vaak in een cruciale positie, wat op zich goed is, maar daarna gebeurt er weinig mee.

Verdedigen kan die ook al niet. Al is het van nature ook geen back 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dit soort mensen niet zo. Je bent supporter van Groningen, wat verwacht je? Dat je elk jaar de 1/8e finale CL haalt? ;e
Kansloos en strafbaar om je eigen spelers te slaan, maar goed hij zag er dan ook niet uit alsof hij de nobelprijs voor de wetenschap gaat winnen. Zou weleens goed zijn als de KNVB nu wat harder ingrijpt.

@Beppu ik kan alleen in mijn gezicht al 10 kilo afvallen, rennen behoort niet tot de mogelijkheden.

bewerkt door Arezo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen woorden meer. In en in triest. Zowel op als buiten het veld.

53 minuten geleden zei sennid:

is al meegenomen door security. Omaatje gaf nog ff een mep op de weg naar boven :D

Dat was de veldbestormer.

Die sjap die Willems een klap gaf kreeg direct een paar tikken van de andere "supporters"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizarre keus om in de rust te wisselen van systeem... Je speelt prima komt ongelukkig achter maar nog langszij. Dan besluit je dus als zak hooi op de bank om te veranderen naar twee spitsen. Om vervolgens 45 minuten anti voetbal te laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Djurovski:

Bizarre keus om in de rust te wisselen van systeem... Je speelt prima komt ongelukkig achter maar nog langszij. Dan besluit je dus als zak hooi op de bank om te veranderen naar twee spitsen. Om vervolgens 45 minuten anti voetbal te laten zien. 

Positief bekeken zijn Maastricht, Kerkrade, Venlo, Eindhoven (2x), Helmond en Oss prima away day opties qua afstand voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Satyr:

Positief bekeken zijn Maastricht, Kerkrade, Venlo, Eindhoven (2x), Helmond en Oss prima away day opties qua afstand voor jou

Klopt. Tilburg en Den Bosch ook wel. Moeten ze alleen geen verplichte combi's invoeren. Hoewel dan thuisvak ook wel opties hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Djurovski:

Klopt. Tilburg en Den Bosch ook wel. Moeten ze alleen geen verplichte combi's invoeren. Hoewel dan thuisvak ook wel opties hebben 

Zelfs met verplichte combi's valt vaak wel wat te regelen voor supporters die ver weg wonen. Even bellen met de veiligheidsafdeling of supporterscoördinator.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mansveld:

Zelfs met verplichte combi's valt vaak wel wat te regelen voor supporters die ver weg wonen. Even bellen met de veiligheidsafdeling of supporterscoördinator.

Toen ik in Utrecht woonde (1996 tot 2000) heb ik dit ook vaak gedaan. Toen hielp het ook wel mee dat Heerenveen publiek vooral normaal deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites