Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FC Groningen

Niels

Recommended Posts

Ode aan de echte helden van de eredivisie:

nevland.jpg

481894385_dc5a2ee9e1_m.jpg

arjan20robben1rd.jpg

_O_

Mijn favorieten:

img-300108-324.onlineBild.jpg

sankoh,%20gibril%20%5Bgroot%5D.jpg

0808_koen%20van%20der%20laak%20s.JPG

Jaja :banana:

Grootste loser die ik in het stadion heb gezien voor FCG:

2006-11-12-FCT-FCG16.jpg

Ik vergeef hem die penalty nooit meer.

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ode aan de echte helden van de eredivisie:

nevland.jpg

481894385_dc5a2ee9e1_m.jpg

arjan20robben1rd.jpg

_O_

Mijn favorieten:

img-300108-324.onlineBild.jpg

sankoh,%20gibril%20%5Bgroot%5D.jpg

0808_koen%20van%20der%20laak%20s.JPG

Jaja :banana:

Grootste loser die ik in het stadion heb gezien voor FCG:

2006-11-12-FCT-FCG16.jpg

Ik vergeef hem die penalty nooit meer.

Komop Niels, alsof Cornelissedie penal met opzet heeft gemist :cab:

Maar Groningen leuke club wel ja.

Harris was een held :) Laatste jaren dan wel Heerenveen. Maar ik vond hem al die jaren bij Groningen toch echt wel een held. Hij is toch erg laat pas begonnen met voetballen. Echt mooi dat ie dan dit nog gepresteerd heeft :D

huizingh-h1.jpg

( sorrie, kon geen foto vinden in Groningenshirt )

Cornelisse had anders een prachtig doelpunt in het oosterpark tegen PSV, wat ons de winst opleverde. Het werd toen 1-0 gomes was kansloos. Prachtige goal in de kruising die ik nooit meer vergeet! En over die penalty... Hij schoot de eerst toch wel raak? (of was dat iemand anders?)

hij is te vinden op 2:12 minuten.

Oja en je vergeet natuurlijk Luis Suarez ook nog :D,toch heel wat leuke momentjes aan beleefd. Vooral de wedstrijd tegen vitesse in de Euroborg die eindigde in een 4-3, met een fenomenale Suarez in de laatste minuten. Waardoor we van een 3-1 achterstand terugkwamen in 10 minuten.

OMwE9daXRWQ

Krijg nog steeds kippenvel als ik het terugkijk!! (en die huilende cornelisse na die gemiste strafschop was natuurlijk ook mooi...)

nee, maar die noem ik ook niet als held :p de enige die ik heb genoemd is milko djurovski. vind het ook vreemd dat niels bij echte helden koen van de laak en sankoh zet.. paul matthijs is eerder een held van de club.

Uhm, als je goed leest staat die bij: mijn favorieten. Matthijs ben ik geen fan van, Djurovski heb ik nooit zien voetballen, dus die heb k er bewust niet bij gezet. Cornelisse staat ook niet bij helden maar bij klootjes :evil:

nee, maar die noem ik ook niet als held :p de enige die ik heb genoemd is milko djurovski. vind het ook vreemd dat niels bij echte helden koen van de laak en sankoh zet.. paul matthijs is eerder een held van de club.

Matthijs vind ik echt geen held, meer een arrogante derk. Hij kan er trouwens ook niks meer van, weg met hem.

Matthijs vind ik echt geen held, meer een arrogante derk. Hij kan er trouwens ook niks meer van, weg met hem.

nu wel, maar vroeger was hij erg belangrijk ook voor het team :D

Trouwens net gelezen dat Groningen Jamieson op proef heeft. Een linksback die ook op de linkshalf kan. Is dit dan de langverwachte linkspoot waar we met z'n allen al een half jaar op zitten te wachten? Hij heeft in het verleden voor Bolton Wanderers gespeeld en voor het Australische elftal... Het belooft dus een goed talent ze zijn!

Dit is hem op zijn eerste training:

34f1ca3b51.jpg

FC Groningen in zee met Jansen

Michael Jansen keert terug in de Eredivisie. De verdediger, die bij Cambuur Leeuwarden bezig was aan een herstart van zijn carrière, ondergaat een medische keuring bij FC Groningen. Wanneer Jansen deze zonder problemen doorkomt zal hij tot de zomer van 2011 aan Groningen verbonden blijven.

Door een hartkwaal kwam Jansen (24) jarenlang niet in actie. Vitesse had geen plek meer voor de fit verklaarde verdediger en ook een eenjarig contract bij Feyenoord, dat hem aan De Graafschap verhuurde, mondde niet uit in een langer verblijf. In Leeuwarden stond de geboren Nijmegenaar in 34 competitiewedstrijden in de basis.

In de afgelopen periode werd de interesse van Groningen bekend en deze week werd er definitief overgegaan tot actie. Jansen had in Leeuwarden een aflopend contract, waardoor Groningen geen afkoopsom hoeft te betalen. De voormalig jeugdinternational tekende een contract tot medio 2011, met een optie voor nog een extra seizoen.

Manager technische zaken Henk Veldmate klonk op de website van zijn werkgever tevreden over de komst van de verdediger. “Michael is een jonge speler met veel ervaringâ€, legde het bestuurslid uit. “Nu hij zijn fysieke klachten heeft overwonnen, is hij in staat zijn potentie waar te maken. Bij FC Groningen willen we hem graag die kans bieden, omdat we denken aan hem een hele waardevolle speler te hebben.â€

hoppa, 6e en een goede wedstrijd tegen NAC achter de rug. Nu eerst uit tegen Utrecht. Hopen dat ze daar minstens gelijk kunnen spelen, en ik denk dat dat ook wel lukt. Thuis moeten ze echt wel kunnen winnen...

FC Groningen leek in Adrián Ramos de gewenste opvolger van de vertrokken Marcus Berg te hebben gevonden, maar gaat toch verder zoeken naar een nieuwe spits. RTV Noord weet dat Hans Nijland en Henk Veldmate niet voldoende onder de indruk zijn geraakt van de spits. Het was oorspronkelijk de bedoeling dat Ramos deze maandag gepresenteerd zou worden.

Nijland en Veldmate vlogen dit weekend naar Colombia om de 23-jarige Ramos in actie te zien in een duel van zijn huidige werkgever América de Cali. Aansluitend zou de delegatie van Groningen met de clubleiding van América om tafel gaan zitten, maar zover is het niet gekomen.

Ramos was onzichtbaar en wist Nijland en Veldmate niet te overtuigen. Het eerste bod dat Groningen vorige week uitbracht, om de interesse kenbaar te maken, komt daardoor te vervallen. Ramos was in de afgelopen anderhalf jaar goed op dreef in Colombia: in 2008 vond de aanvaller 21 keer het net, en dit kalenderjaar staat de teller van Ramos op elf treffers in achttien wedstrijden.

Had hem graag over 2 jaar bij Ajax gezien :D

FC Groningen haalt Deense middenvelder Enevoldsen

29/08/2009 16:26

Thomas Enevoldsen heeft een vijfjarige verbintenis getekend bij

FC Groningen. De 22-jarige middenvelder komt over van de Deense middenmoter Aalborg BK.

'Met Nicklas Pedersen heb ik twee jaar in de vertegenwoordigende jeugdteams van Denemarken gespeeld', vertelt Enevoldsen op de site van zijn nieuwe club. 'Hij heeft me veel goede dingen over de club en de stad verteld. Ik zie ernaar uit om de volgende stap in mijn carrière te maken. De Nederlandse Eredivisie is weer een stap hoger en bij FC Groningen kunnen jonge spelers zich verder doorontwikkelen.'

Enevoldsen was net begonnen aan zijn vijfde seizoen in de selectie van Aalborg BK. Bij die club speelde de Deense jeugdinternational afgelopen seizoen in de Champions League. 'Ik ben op vele plekken inzetbaar, heb een goede techniek en ben bovendien creatief. Daarnaast heb ik de afgelopen seizoenen geregeld assists gegeven waaruit mijn teamgenoten hebben gescoord', geeft de middenvelder een kleine introductie van zichzelf.

Wordt hij weer en goede aankoop van FC Groningen? Ik ken hem namelijk niet.

Ik vertrouw er wel op dat die nieuwe jongens het niveau hebben en zich voldoende verder zullen ontwikkelen bij FC Groningen. Laat ze maar zien wat ze kunnen, te beginnen in de eerstvolgende wedstrijd uit tegen Heerenveen.

Ik voel dat we eindelijk eens gaan winnen.