Aaron21 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Ik ben niet voor Engels gegaan en wordt hier voor beloond met 6 punten op 4 rondes. Jammer dit! Mijn topfavoriet doet het overigens wel goed, maar wie bedoel ik? Ik ben een van de laatste stemrondes, dus ik hou het lekker spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Dit gaat lekker hoor Zal wel helemaal in elkaar storten, maar ik geniet er nog even van voor zolang het duurt, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Nog maar 4 punten, maar wel 2x achter elkaar punten en dat geeft hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Puntjes verwacht en ook maar liefst 8 puntjes gekregen. Danku maar weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Dank voor de 12 punten Nasje! Het begon niet zo lekker maar ineens is alles omgedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 6 uur geleden zei Aaron21: Ik ben niet voor Engels gegaan en wordt hier voor beloond met 6 punten op 4 rondes. Jammer dit! Mijn topfavoriet doet het overigens wel goed, maar wie bedoel ik? Ik ben een van de laatste stemrondes, dus ik hou het lekker spannend. Hoe weet je wanneer je bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 12 minuten geleden zei Kyrill: Hoe weet je wanneer je bent? Ik dacht dat het gewoon in omgekeerde alfabetische volgorde was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 9 minuten geleden zei Aaron21: Ik dacht dat het gewoon in omgekeerde alfabetische volgorde was. Als jij dat denkt ,zou dat heel goed kunnen. Ik heb zelf geen flauw idee haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november Tsjechië Aantal deelnames: 4 Beste prestatie: 8e plaats Debuuteditie: 10 Hoe AI Tsjechië recenseert: "Frozen" van DIV I DED is een hypnotiserend nummer dat donkere, elektronische klanken combineert met dromerige zang en melancholische melodieën. De sfeer die wordt neergezet is ijzig en intens, wat goed aansluit bij de titel en de emotionele gelaagdheid van het nummer. De mix van shoegaze en elektronische invloeden geeft het een unieke, bijna etherische kwaliteit, en de productie zorgt ervoor dat de luisteraar zich in een andere wereld waant. Toch kan de repetitieve structuur voor sommigen wat eentonig aanvoelen, vooral bij herhaald luisteren, en de zang had soms iets krachtiger mogen zijn om echt diepte te geven aan de textuur van de muziek. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) "Frozen" is een sfeervolle track die een sterk gevoel van mysterie en melancholie oproept. Het is meeslepend, al had iets meer variatie de spanning kunnen verhogen. Hoe D. Magoog Tsjechië recenseert: Frozen is een typische @ivagoinzending. Het is dromerig zoals we dat inmiddels kennen. Het wordt tegelijkertijd geen moment saai, hetgeen een klein compliment waard is. Toch is niet alles positief in mijn optiek: Ivago deed al eerder mee met DIV I DED, dus de originaliteitsprijs is mijlenver weg. Zonde, want verder is dit best een aantrekkelijke plaat. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) De punten uit Tsjechië (5/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 5 punten iemand met smaak!! Mijn dank is groot @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 12 punten!!! GO @ivago!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Shit. Had hier meer verwacht eigelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november 1 minuut geleden zei Bogatyr: Shit. Had hier meer verwacht eigelijk. En de volgende ronde krijg je ook al niks... Spoiler Dan deel jij de punten immers uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Niks verwacht niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 6 punten, we gaan goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Nu al 4x achter elkaar niks.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Weer niets. Hopelijk is Bogatyr ons beter gezind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Ik gok dat mijn popplaat zomaar eens in de onderste regionen in de stemlijst van ivago is beland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Zowaar 2 puntjesss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Ik ga vrij aardig. Bedankt voor de punten tot nu toe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Top 3 baby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november De vraag is wanneer ik hekkensluiter wordt. En de volgende is blijkbaar Boga, en die heeft al min of meer te kennen gegeven dat er geen punten voor mij binnen handbereik zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 20 uur geleden zei Vreven: 12 punten!!! GO @ivago!! Give me a wall (waar dit nummer uit komt) nog grijs gedraaid toen ik het leerde kennen. Ondertussen wat in de vergeethoek geraakt dus was een leuke verrassing dat die kwam opduiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 18 uur geleden zei Grote Ree: Ik gok dat mijn popplaat zomaar eens in de onderste regionen in de stemlijst van ivago is beland. Daar ben je niet ver naast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november (bewerkt) 16 uur geleden zei xanderoo: De vraag is wanneer ik hekkensluiter wordt. En de volgende is blijkbaar Boga, en die heeft al min of meer te kennen gegeven dat er geen punten voor mij binnen handbereik zijn. Dan moet ik toch eerst punten gaan krijgen voordat dat gebeurt. al 2 edities op rij lijkt dat schier onmogelijk. Ik kan de smaak van de mensen hier echt niet inschatten. Dacht toch echt dat ik een nummer had gepakt wat bij de meesten wel op puntjes kon rekenen, al is het maar een klein aantal. 7 november bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten