Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #52

Urbeto

Aanbevolen berichten

Ik ben niet voor Engels gegaan en wordt hier voor beloond met 6 punten op 4 rondes. Jammer dit!

Mijn topfavoriet doet het overigens wel goed, maar wie bedoel ik? Ik ben een van de laatste stemrondes, dus ik hou het lekker spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Aaron21:

Ik ben niet voor Engels gegaan en wordt hier voor beloond met 6 punten op 4 rondes. Jammer dit!

Mijn topfavoriet doet het overigens wel goed, maar wie bedoel ik? Ik ben een van de laatste stemrondes, dus ik hou het lekker spannend.

Hoe weet je wanneer je bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yw4adNR.png

QZm9R1b.png

Tsjechië

Aantal deelnames: 4

Beste prestatie: 8e plaats

Debuuteditie: 10

Hoe AI Tsjechië recenseert:

"Frozen" van DIV I DED is een hypnotiserend nummer dat donkere, elektronische klanken combineert met dromerige zang en melancholische melodieën. De sfeer die wordt neergezet is ijzig en intens, wat goed aansluit bij de titel en de emotionele gelaagdheid van het nummer. De mix van shoegaze en elektronische invloeden geeft het een unieke, bijna etherische kwaliteit, en de productie zorgt ervoor dat de luisteraar zich in een andere wereld waant.

Toch kan de repetitieve structuur voor sommigen wat eentonig aanvoelen, vooral bij herhaald luisteren, en de zang had soms iets krachtiger mogen zijn om echt diepte te geven aan de textuur van de muziek.

Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5)

"Frozen" is een sfeervolle track die een sterk gevoel van mysterie en melancholie oproept. Het is meeslepend, al had iets meer variatie de spanning kunnen verhogen.

Hoe D. Magoog Tsjechië recenseert:

Frozen is een typische @ivagoinzending. Het is dromerig zoals we dat inmiddels kennen. Het wordt tegelijkertijd geen moment saai, hetgeen een klein compliment waard is. Toch is niet alles positief in mijn optiek: Ivago deed al eerder mee met DIV I DED, dus de originaliteitsprijs is mijlenver weg. Zonde, want verder is dit best een aantrekkelijke plaat. 

Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5)

De punten uit Tsjechië (5/26).

Mentions:

@Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei xanderoo:

De vraag is wanneer ik hekkensluiter wordt. En de volgende is blijkbaar Boga, en die heeft al min of meer te kennen gegeven dat er geen punten voor mij binnen handbereik zijn. 

Dan moet ik toch eerst punten gaan krijgen voordat dat gebeurt. :D al 2 edities op rij lijkt dat schier onmogelijk. Ik kan de smaak van de mensen hier echt niet inschatten. Dacht toch echt dat ik een nummer had gepakt wat bij de meesten wel op puntjes kon rekenen, al is het maar een klein aantal.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites