Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-a83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png.64b34e1d7c09bfbd673fef97cb2f7845.png

Djurovski vertegenwoordigt dit jaar Zambia op MU Worldvision. Hij kiest voor het iconische nummer 'It's Alright van de legendarische Zambiaanse band WITCH (We Intend To Cause Havoc). Deze band stond in de jaren '70 aan de wieg van de 'Zamrock', een genre dat psychedelische rock vermengt met traditionele Afrikaanse invloeden. Of deze muzikale "hekserij" Djurovski naar de overwinning kan leiden, zullen we over een weekje weten.

Zambia:

De punten uit Lusaka {16}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-a83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png.6a1d2adf4c1bfcf86fcf529dcd4bab63.png

Fabian doet in deze editie mee aan MU Worldvision namens de VS en dat doet hij met het nummer Survivor van The Score, maar momenteel bungelt hij op de voorlaatste plaats. Hoewel zijn song veelbelovend was, lijkt het erop dat hij niet alle regels even strikt heeft nageleefd. Als hij dat wél had gedaan, had hij nu wellicht een betere score behaald! 

Verenigde Staten:

De punten uit Washington {17}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sick Blik:

Weer onderaan :-D Echt ongelooflijk hoor, je kan me echt niet wijsmaken dat mijn nummer het slechtste is wat er tussen zit.

Dat is het ook niet, dat is namelijk de inzending van Bangladesh. Maar waar het probleem hem in zit is denk ik dat jij qua genre naast jezelf geen enkele liefhebber treft in dit deelnemersveld. Dan wordt het lastig punten schrapen. Ik had jou bijvoorbeeld wel bij mijn reserves staan omdat ik het in het discogenre wel een prima nummertje vind, maar tegelijkertijd zou ik er zelf nooit naar luisteren en dus heeft het geen punten gekregen. 

Ik denk oprecht dat niemand jouw inzending het slechtst vond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Urbeto:

Dat is het ook niet, dat is namelijk de inzending van Bangladesh. Maar waar het probleem hem in zit is denk ik dat jij qua genre naast jezelf geen enkele liefhebber treft in dit deelnemersveld. Dan wordt het lastig punten schrapen. Ik had jou bijvoorbeeld wel bij mijn reserves staan omdat ik het in het discogenre wel een prima nummertje vind, maar tegelijkertijd zou ik er zelf nooit naar luisteren en dus heeft het geen punten gekregen. 

Ik denk oprecht dat niemand jouw inzending het slechtst vond. 

Jup fair enough natuurlijk. Kan gewoon slecht tegen mn verlies :P maar hoort erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites