Grote Ree Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Misschien was dat rode kruis in de vlag van mijn land wel een voorteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Onderin is het ook spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober We zijn na 11 rondes van de 0 af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 22 uur geleden zei Laki: Was het dit dacht je dacht dat ik was? Dank voor de tien punten trouwens Ja ik zat juist Gewaagde keuze, nogal experimenteel. Zo eentje dat je zeker meerdere malen moet beluisteren maar weinigen doen dat denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Op 1-10-2024 om 19:25 zei Chimpa: Twaalf punten krijgen van ivago, een wonderbaarlijke editie is het nu al. Catchy song met 60's vibe kan me meestal bekoren. Vond het zo'n instant happy nummertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober Auteur Share Geplaatst 3 oktober Je zou denken dat het favoriete muziekgenre van Grote Ree Hert Rock is, maar niets is minder waar. De artieste die Ree ingestuurd heeft staat bekend om haar popsongs, maar ook het indie genre is haar niet onbekend. We hebben het over de Britse singer-songwriter, actrice en in Jersey geboren, Aine Rose Daly, met het nummer 'The One'. Jersey kan bij zijn debuut op dit festival op niet veel bijval rekenen, maar de weg is nog lang dus er kan nog heel wat gebeuren. Jersey: De punten uit Jersey {12} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Weet geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Gaat nu weer matig, beetje alles of niets begint het te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Potverdrie. Concurrentie pakt nog iets, maar helaas ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Na in de afgelopen 8 rondes zevenmaal puntloos gebleven te zijn is dit een zeer welkome achtpunter! We staan weer iets steviger in de subtop zo. Ook wel opvallend dat ik tot nu toe enkel zes- en achtpunters heb gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Zeven mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 🥩🥚 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 5 welkome punten. Helaas pakt de concurrentie ook punten. Doch ben ik tevreden met hoe het nu gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Het gaat nog niet zo hert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Het gaat niet geweidig. Ik beland zo in het rechterrijtje. Het hoeft van mij niet zo op deze manier. Steek die punten maar in je reet. Sorry dat ik zo bokkig doe, maar ik snak echt naar het ehinde. Zo, hebben we nu alle woordgrappen gehad voor deze ronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 6 punten van het spookland, thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 uur geleden zei Platina32: Het gaat niet geweidig. Ik beland zo in het rechterrijtje. Het hoeft van mij niet zo op deze manier. Steek die punten maar in je reet. Sorry dat ik zo bokkig doe, maar ik snak echt naar het ehinde. Zo, hebben we nu alle woordgrappen gehad voor deze ronde? Je krijgt van mij een vijfsterren reeting voor deze post. #houdthertdannooitop?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Weer 4 puntjes voor Ghost! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 10 uur geleden zei Platina32: Het gaat niet geweidig. Ik beland zo in het rechterrijtje. Het hoeft van mij niet zo op deze manier. Steek die punten maar in je reet. Sorry dat ik zo bokkig doe, maar ik snak echt naar het ehinde. Zo, hebben we nu alle woordgrappen gehad voor deze ronde? Ik verwacht nog minimaal 40 woordgrappen Hertachtigen (Cervidae) zijn een familie van herkauwende, evenhoevige zoogdieren die zich kenmerken door het gewei van het mannetjeshert. Een mannelijk hert heet hert of bok en een vrouwelijk hert heet hinde. Bij reeën spreekt men echter gewoonlijk van bok en geit, bij rendieren en elanden van stier en koe. Er zijn zo'n 56 soorten in 21 geslachten en twee onderfamilies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Ik ben blij dat ik Gigantische Hinde eens kon bekoren! Geeft me ook een ferme boost in de rangschikking. Dank @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 43 minuten geleden zei ivago: Ik ben blij dat ik Gigantische Hinde eens kon bekoren! Geeft me ook een ferme boost in de rangschikking. Dank @Grote Ree ² Had ook wel verwacht van jou punten te krijgen hier. 12 is dan een hele mooi opsteker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober Auteur Share Geplaatst 4 oktober Laki neemt deel aan MU Worldvision als vertegenwoordiger van Bolivia met het nummer Mi Eleganza. Dit nummer wordt gezongen door Josua Chuquima Crampton, een opkomende artiest met een unieke stijl. Nu rest er ons nog maar 1 vraag: Laki’s beats en Ivago’s vibe, is het liefde voor altijd of toch meer een tijdelijke hype? We gaan het samen ontdekken. Bolivië: De punten uit Sucre {13} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Weer 2 erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Laki is lekker bezig. De kop gepakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Hier had ik wel punten verwacht eigenlijk, maar het mocht niet zo zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten