Fantasy Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli 8 uur geleden zei Copywriter: Naam speler: Luis Suarez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club:SC Heerenveen Mijn bod: €6.200 000 @Glenn08 Vergeet @Djurovski, @Becks en @neva niet te taggen ook Wat een spanning jongens. Om te snijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 38 minuten geleden zei Fantasy: Vergeet @Djurovski, @Becks en @neva niet te taggen ook Wat een spanning jongens. Om te snijden! Die waren al eerder overboden en hebben geen nieuw bod gedaan. Ik vind dat een kromme gedachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli 10 minuten geleden zei Copywriter: Die waren al eerder overboden en hebben geen nieuw bod gedaan. Ik vind dat een kromme gedachten. DISKWALIFICATIE! Nee ik liep ook maar te dollen hè. Vanavond volgt de nieuwe update en simuleren we door tot en met februari 2024 22 uur geleden zei timpy00: Bied nou niet jongens. Morgen over toep ik jullie allemaal. Viel dit trouwens even tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli Oh wacht, de deadline staat op 20.59 - excuus. Ik had 19.59 uur in gedachten. Bovenstaande post incl. quote kan genegeerd worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Naam speler: Renato Sanches Huidige club: PSG Waarde: €5.200.000 Mijn club: Cercle Brugge Mijn bod: €5.600.000 @Glenn08 Naam speler: Zinho Van Heusden Huidige club: Inter Waarde: €500.000 Mijn club: Cercle Brugge Mijn bod: €650.000 Naam speler: Tosin Adarabioyo (huur) Huidige club: Chelsea Waarde: €1.000.000 Mijn club: Cercle Brugge Mijn bod: €2.050.000 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Naam speler: Zinho Van Heusden Huidige club: Inter Waarde: €500.000 Mijn club: RKC Waalwijk Mijn bod: €750.000 @timpy00 Naam speler: Tosin Adarabioyo (huur) Huidige club: Chelsea Waarde: €1.000.000 Mijn club: RKC Waalwijk Mijn bod: €2.500.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 6 minuten geleden zei chrisje1993: Naam speler: Zinho Van Heusden Huidige club: Inter Waarde: €500.000 Mijn club: RKC Waalwijk Mijn bod: €800.000 Naam speler: Tosin Adarabioyo (huur) Huidige club: Chelsea Waarde: €1.000.000 Mijn club: RKC Waalwijk Mijn bod: €2.550.000 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli 17 minuten geleden zei timpy00: @chrisje1993 Bij het tellen van alle uitgebrachte biedingen heb ik de conclusie moeten trekken dat je na deze verhogingen je budget te buiten bent gegaan. Deze 'verhogingen' neem ik dus niet mee, omdat dit het budget te boven gaat en tegen de regels in druist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 5 minuten geleden zei Fantasy: Bij het tellen van alle uitgebrachte biedingen heb ik de conclusie moeten trekken dat je na deze verhogingen je budget te buiten bent gegaan. Deze 'verhogingen' neem ik dus niet mee, omdat dit het budget te boven gaat en tegen de regels in druist. Dan laat die van chelsea maar gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Naam speler: Zinho Van Heusden Huidige club: Inter Waarde: €500.000 Mijn club: Club Brugge Mijn bod: € 3.500.000 @chrisje1993 Naam speler: Luis Suarez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: Club Brugge Mijn bod: € 8.500.000 @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli 4 minuten geleden zei timpy00: Dan laat die van chelsea maar gaan. Deze fax is te laat binnen gekomen, zo werkt het niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het niet overschrijden van de budgetten. 'Kiezen' welke transfer dan wel of niet doorgaat om het wél financieel kloppend te maken, dat kan niet. Zowel Zinho Vanheusden als Tosin Adarabioyo vertrekken niet richting Brugge. In de volgende update een totaaloverzicht van de gerealiseerde transfers. Zojuist zei Glenn08: Naam speler: Zinho Van Heusden Huidige club: Inter Waarde: €500.000 Mijn club: Club Brugge Mijn bod: € 3.500.000 @chrisje1993 Naam speler: Luis Suarez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: Club Brugge Mijn bod: € 8.500.000 @Copywriter De deadline lag op 20.59 uur Glenn. Helaasch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Ik had het deadline uur niet gelezen, dacht dat het tot middernacht was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli 'Here we go' De laatste transfers zijn afgerond. De een was succesvoller dan de ander en sommigen probeerden de organisatie nog om de tuin te leiden ook. Maar daar trappen we niet in natuurlijk Ik zal jullie niet langer in spanning houden en hieronder de gerealiseerde transfers presenteren gevolgd door de laatste week van januari en de gehele maand februari. Gerealiseerde transfers #deadlineday Naam Van Naar Prijs Totale uitgaven per club Janis Blaswich RB Leipzig Cercle Brugge € 500.000 Malang Sarr Chelsea Cercle Brugge € 5.300.000 Borna Sosa (huur) Ajax Cercle Brugge € 1.900.000 Willy Boly Nottingham Forest Cercle Brugge € 800.000 Renato Sanches PSG Cercle Brugge € 5.600.000 Alexey Miranchuk Atalanta Cercle Brugge € 400.000 € 14.500.000 Benjamin Uphoff SC Freiburg NAC € 160.000 Terence Kongolo Fulham NAC € 90.000 Rony Lopes Braga NAC € 750.000 € 1.000.000 Zinho Vanheusden (huur) Inter RKC Waalwijk € 750.000 Tosin Adarabioyo (huur) Chelsea RKC Waalwijk € 2.500.000 € 3.250.000 Luis Suárez Inter Miami sc Heerenveen € 6.200.000 € 6.200.000 Jakov Medic Ajax St. Truiden € 3.200.000 € 3.200.000 Club Brugge @Glenn08 Anderlecht @aron24 Standard Luik @Svenpunt Union SG @Djurovski Cercle Brugge @timpy00 OH Leuven @Kelvin St. Truiden @Bogatyr PSV @neva Feyenoord @007mark AZ @Titan FC Utrecht @FlyD sc Heerenveen @Copywriter Sparta @La Pulga NEC @keano77 FC Groningen @Becks Go Ahead Eagles @bas huijsmans RKC Waalwijk @chrisje1993 Willem II @nasje92 NAC @Oerlie Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Zo dat is een aardig dipje na de winterstop zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Jaja inmiddels Ajax achterhaald door een uitstekende reeks. Die bekerwedstrijd mogen ze hebben van mij. Europees erg knap gewommem van United. Even 4-1 pakken in De Kuip, en vervolgens verlenging nodig hebben haha. Nu Spurs, weer een heel lastig karwei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Heerlijke resultaten na de winterstop. Het Til en Suarez effect? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Kon beter maar ook slechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Niet verloren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Finale beker bereikt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Prachtige 3e plek, en dan 3-0 eraf tegen den Bosch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Hoeveel teams halen die kampioen play offs in België? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 45 minuten geleden zei timpy00: Hoeveel teams halen die kampioen play offs in België? Zes teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Enorm sterke reeks neergezet en aanwinst Jakov Medic blijkt een voltreffer te zijn. Is het mogelijk om eens een overzicht van de spelerstatistieken te krijgen van de competitie? Jammer genoeg er wel uit in de beker! :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Tegen de andere managers is het niet best, maar de kampioenspoule is zeker. Daar moet het gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli Auteur Share Geplaatst 26 juli 2 uur geleden zei Bogatyr: Enorm sterke reeks neergezet en aanwinst Jakov Medic blijkt een voltreffer te zijn. Is het mogelijk om eens een overzicht van de spelerstatistieken te krijgen van de competitie? Jammer genoeg er wel uit in de beker! :( Zeker! Zijn er specifieke onderdelen of statistieken die je hierin terug zou willen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten