chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 53 minuten geleden zei FlyD: 3,5Miljoen? Voor 3 hebben we een deal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 1 minuut geleden zei chrisje1993: Voor 3 hebben we een deal? Yes, deal! @Fantasy Jensen en Lidberg voor 3miljoen van Utrecht naar RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Iemand nog een spits te huur? Gegarandeerd kans op speelminuten in overvol Rat Verlegh Stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 1 uur geleden zei Copywriter: Iemand nog een verdediger voor de positie VL in de aanbieding? @Titan wat had je in gedachten voor van der Maarel? 1,5 miljoen is genoeg. Financiële zaken mag je met @FlyD afwikkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Zojuist zei Titan: 1,5 miljoen is genoeg. Financiële zaken mag je met @FlyD afwikkelen Verkocht, @FlyD wil je deze transfer doorvoeren, dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 2 minuten geleden zei Copywriter: Verkocht, @FlyD wil je deze transfer doorvoeren, dank Beetje jammer dat ik geen coach ben van Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli @Titan en @Copywriter Ik ben akkoord met 1,5 voor Van der Maarel @Fantasy Mark Van der Maarel voor 1,5 miljoen van Utrecht naar Heerenveen. 10% commissie naar @Titan voor zijn rol als tussenpersoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Waarom speel ik als kampioen de voorronde CL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli (bewerkt) @007mark Ezequiel Bullaude en Leo Sauer te koop/huur? @neva Armando Obispo te koop? 6 juli bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 35 minuten geleden zei chrisje1993: @007mark Ezequiel Bullaude en Leo Sauer te koop/huur? @neva Armando Obispo te koop? Ja, 4 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Zojuist zei neva: Ja, 4 miljoen. Kunnen we een deal maken voor 3 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 juli Auteur Share Geplaatst 6 juli 41 minuten geleden zei 007mark: Waarom speel ik als kampioen de voorronde CL? De CL-tickets zijn verdeeld obv het afgelopen seizoen IRL. Zo speelt ook GAE Europees bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 1 uur geleden zei chrisje1993: Kunnen we een deal maken voor 3 miljoen? Doe je ook zo je boodschappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 25 minuten geleden zei neva: Doe je ook zo je boodschappen? Jazeker. Afdingen zover als gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 30 minuten geleden zei chrisje1993: Jazeker. Afdingen zover als gaat Ah, oke dan. Weet je wat het is? Jij bent nu rijker dan ik en mij boeit het niet zoveel of hij op de bank zit of op de tribune. Ik heb jouw selectie gezien, je hebt harder een verdediger nodig dan ik drie miljoen. Voor vier miljoen mag je hem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 14 minuten geleden zei neva: Ah, oke dan. Weet je wat het is? Jij bent nu rijker dan ik en mij boeit het niet zoveel of hij op de bank zit of op de tribune. Ik heb jouw selectie gezien, je hebt harder een verdediger nodig dan ik drie miljoen. Voor vier miljoen mag je hem hebben. Dan wacht ik eerst de transferboden af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 9 uur geleden zei chrisje1993: @007mark Ezequiel Bullaude en Leo Sauer te koop/huur? @neva Armando Obispo te koop? Neen. 9 uur geleden zei Fantasy: De CL-tickets zijn verdeeld obv het afgelopen seizoen IRL. Zo speelt ook GAE Europees bijvoorbeeld. Zou nu heel erg voor de hand liggen als ik ga beginnen over huidige coëffcientenranking, he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Tactiek is ingestuurd hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli @neva 4 miljoen voor Obispo is voor mij een deal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 5 minuten geleden zei Kelvin: @neva 4 miljoen voor Obispo is voor mij een deal! Top. @Fantasy, Obispo voor 4 miljoen naar Leuven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli @timpy00 Is Olaigbe te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Iemand nog een leuke VMC , Linksback en linksbuiten te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 2 uur geleden zei Glenn08: @timpy00 Is Olaigbe te koop? Voor juiste prijs is alles t ekoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli Volgens mij heb ik alle tactieken binnen, dus ik ga alvast een paar weken simuleren tot halverwege de oefenperiode. Na afronding van alle transfers maken we de voorbereiding (incl. Europese wedstrijden) af en kunnen we ons gaan richten op de start van de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli @Fantasy je vergeet te taggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten