neva Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Opstelling mag door mijn assistent verziekt worden, denk ik. Even afhankelijk van hoe de voorbereiding loopt eigenlijk. Kan dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 29 minuten geleden zei Fantasy: Dan mis ik - tenzij ik nu een speler met een ander verwar - enkel nog een doelman. Daarvan dienen er >3 in de selectie te zitten. Deel je ook je selectie en tactiek nog met ons? Ah ik dacht dat ik 3 doelmannen had. Jiri Pavlenka dan ipv Zeleny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni 5 minuten geleden zei neva: Opstelling mag door mijn assistent verziekt worden, denk ik. Even afhankelijk van hoe de voorbereiding loopt eigenlijk. Kan dat? Dat kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Ik wacht ook even voorbereiding af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Ik heb eerst vertrouwen in mijn assistent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Ik ook als Zlatan de assistent is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Assistent mag de opstelling doen, enkel wil ik wel (indien mogelijk) dat doelman Martin Dúbravka wel altijd speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Zolang Jordan Pickford keept vind ik het prima wat de assistent doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Ik laat het aan de assistent over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni DM: Szczesny VR: Cash VRC: Bednarek VLC: Kiwior VL: Zalewski VM: Moder BVM: Linetty VSM: Szymanski RB: Milik SP: Lewandowski LB: Zielinski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Ik wens mijn assistent veel succes met het maken van de opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni @Fantasy Opstelling mag assistent bepalen. Enige spelers die ik graag wil zien spelen zijn verbruggen, brobbey en simons. Is er nog ruimte voor oefenwedstrijden? Zoja wie wilt.er oefenen tegen nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 juni Auteur Share Geplaatst 16 juni 1 uur geleden zei Whitewolf345: @Fantasy Opstelling mag assistent bepalen. Enige spelers die ik graag wil zien spelen zijn verbruggen, brobbey en simons. Is er nog ruimte voor oefenwedstrijden? Zoja wie wilt.er oefenen tegen nederland Gaan we regelen. Ik had al potjes geregeld voor Nederland. Even uit m’n hoofd tegen Brazilië en tegen Montenegro. Dat kan eventueel nog gewisseld worden, mochten er andere gegadigden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Gaan we regelen. Ik had al potjes geregeld voor Nederland. Even uit m’n hoofd tegen Brazilië en tegen Montenegro. Dat kan eventueel nog gewisseld worden, mochten er andere gegadigden zijn. Ah top helemaal goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni Op 15-6-2024 om 14:21 zei Fantasy: De laatste formaliteiten Nog heel even wachten op de laatste wijzigingen, spelerswisselingen en tactieken en dan kunnen we los met de voorbereiding op het Europees Kampioenschap van 2024. Voor iedereen staan er mooie vriendschappelijke wedstrijden op de kalender, welke we zullen gaan afwerken als alle selecties gecompleteerd zijn. Voor iedereen ook alvast een oproepje om een eventueel gewenste basis-elf door te geven. Daar ga ik - blessures en schorsingen daargelaten - zo veel mogelijk rekening mee proberen te houden. Het is geen verplichting. Als je geen gewenste basis-elf doorgeeft, dan zal ik de assistent het werk laten doen voor elk duel. Let wel; de doorgegeven 11 spelers zullen dan indien ze wedstrijdfit zijn áltijd in de basis starten. Ook als ze niet helemaal fit zijn en misschien beter een wedstrijd of helftje rust zouden moeten houden. Op de dag van de openingsceremonie zullen alle spelers volledig fit en blessurevrij worden gemaakt. Eventueel opgelopen blessures tijdens de oefenwedstrijden zullen via de ingame editor ongedaan gemaakt worden. Toon verborgen inhoud A - Bulgarije @Netzwerk - Duitsland - Engeland @chrisje1993 - Oekraïne @Bogatyr B - België @keano77 - Nederland @Whitewolf345 - Servië @Tim' - Slowakije @Mordurette C - Finland @neva - Oostenrijk @Copywriter - Portugal @rich ruzzian - Tsjechië @Oerlie D - Italië @Fantasy - Polen @leniaal - Wales @Rykjvk1 - Zweden @Chiemel E - Frankrijk @Jeroen. - Israël @Geppiej - Noorwegen @FlyD - Zwitserland @Kelvin F - Denemarken @Svenpunt - Noord-Macedonië @himan - Spanje @bas huijsmans - Turkije @nasje92 @Netzwerk, je hebt nog tot vandaag 12:00 uur om een tactiek toe te sturen. Anders fabriceert de assistent een platte 442. edit; hetzelfde gold voor de spelersselectie. Deze is nu ook samengesteld door de assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni Wales & Frankrijk geven de fans wat te juichen Maar liefst veertien en twaalf doelpunten kregen de supporters te zien in Cardiff en Toulouse. Wales versloeg opponent Andorra met klinkende cijfers: 13-1! De Fransen deden het iets rustiger aan tegen het nietige Liechtenstein en lieten de score stoppen op 11-1. Elders zagen we enkele EK-deelnemers het tegen elkaar opnemen. Zo versloeg Turkije dankzij een vroege goal van Hakan Çalhanoglu Slowakije, wist Finland op bezoek bij Israël met 2-0 te winnen en stal Portugal de zege dankzij een benutte penalty tegen Italië. Oostenrijk, Oekraïne, Zweden, Nederland Noorwegen wisten niet te winnen in hun eerste voorbereidingswedstrijd op het EK. Zij hopen zich in de tweede vriendschappelijke wedstrijd te herstellen en daarin vertrouwen te tanken vooraleer ze afreizen richting Duitsland. Citaat Schema volgende oefenwedstrijden Engeland - Paraguay Noord-Macedonië - Luxemburg Oekraïne - Sri Lanka Servië - Georgië Nederland - Kosovo België - Schotland Frankrijk - Moldavië Bulgarije - Hongarije Oostenrijk - Zwitserland Wales - Mongolië Denemarken - Nepal Finland - Italië Slowakije - Lichtenstein Turkije - Israël Zweden - Litouwen Tsjechië - Laos Noorwegen - Griekenland Polen - De Maldiven Spanje - Mexico Spoiler A Bulgarije @Netzwerk Duitsland Engeland @chrisje1993 Oekraïne @Bogatyr B België @keano77 Nederland @Whitewolf345 Servië @Tim' Slowakije @Mordurette C Finland @neva Oostenrijk @Copywriter Portugal @rich ruzzian Tsjechië @Oerlie D Italië @Fantasy Polen @leniaal Wales @Rykjvk1 Zweden @Chiemel E Frankrijk @Jeroen. Israël @Geppiej Noorwegen @FlyD Zwitserland @Kelvin F Denemarken @Svenpunt Noord-Macedonië @himan Spanje @bas huijsmans Turkije @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Nipte Nederlaag tegen Spanje, dat belooft veel goeds. Zeker omdat Unai Simon gekroond wordt tot MOTM. Hopelijk zien we tegen Laos wel een doelpuntenfestijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Uruguay op gelijkspel houden is geen verkeerd resultaat. Zeker als je ziet dat ik eigenlijk wat sterkhouders moest thuislaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Nipte overwinnen op Slowakije, prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni Even voorstellen: Poule A Ondanks dat @chrisje1993 geboren is in Engeland, de Engelse nationaliteit draagt én een behoorlijk aantal interlands wist af te werken gedurende zijn professionele carrière is het toch op zijn minst opvallend te noemen dat de bondscoach geen woord Engels spreekt. Op een vraag die daarover gesteld werd, kreeg de journalist als antwoord 'that that not such a problem must be'. De journalist in kwestie, L. van Gaal, noteerde driftig mee om zijn Voetbalprimeur artikel een mooie titel te geven. In Bulgarije zien we iemand als bondscoach die een hekel heeft aan grote toernooien. Het schijnt dan ook dat @Netzwerk zich al dan niet bewust op de vlakte houdt. De selectiesamenstelling liet hij over aan zijn assistenten en ook de tactiek bemoeit hij zich weinig mee. Naar verluidt treden de Bulgaren aan in een platte 442, wat hen in de eerste oefenwedstrijd geen windeieren legde. @Bogatyr heeft de leiding over Oekraïne genomen en nam voor de persfoto de moeite om zijn kenmerkende blauwe bandana af te doen. Of het een net zo grote trend wordt als de haarband van Memphis, dat zal nog moeten blijken. Hoe dan ook is het een opvallende verschijning met zijn grote bos haar en blauwe bandana. De Oekraïners moeten het doen zonder enkele favorieten van de bondscoach, die op mysterieuze wijze niet beschikbaar waren voor dit eindtoernooi. Eens zien hoe hun vervangers het er vanaf gaan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 3-3 tegen Brazilië niet slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni Even voorstellen: Poule B In Poule B hebben we de clash van de lage landen in het verschiet. Met debuterende bondscoaches @keano77 en @Whitewolf345 krijgen we een mooie schaakpartij voorgeschoteld. De Nederlandse leidsman is een waar schaakwonder, naar eigen zeggen. De Belgische manager zal misschien wel al uitgeput zijn voordat die partij gaat beginnen, want hij rent voor iedere wedstrijd twee hele rondes om het veld heen. Het is voor hem te hopen dat er zo nu en dan in Berlijn gevoetbald gaat worden, waar een mooie sintelbaan is aangelegd om zijn energie op kwijt te kunnen. Servië staat onder leiding van @Tim' tijdens dit eindtoernooi. Opgeven zal hij in ieder geval niet en over geld heeft hij ook niets te klagen. Deze gigantische ABBA-fanaat zal hopen dat hij 'The Winner Takes It All' kan instellen, maar voorlopig heeft hij nog slechts een droom om iets klaar te spelen met zijn ploeg. Tot slot zien we ook @Mordurette schitteren. Die draait zijn hand niet om voor een uitdaging, want om met Slowakije iets te presteren zal er van goede huizen gekomen moeten worden. Gelukkig heeft de bondscoach twee linker handen, waardoor hij altijd een goed excuus heeft mocht het allemaal als een kaartenhuis ineen storten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 1-1 tegen Schotland is even schrikken. Mijn assistent is niet meer te vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni (bewerkt) Ik ben blij met de 3-2 tegen Duitsland 17 juni bewerkt door leniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 0-2 zege op Israël. Fin ik leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten