bas huijsmans Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Kijk eens aan. Vrij gemakkelijk door naar de tweede ronde waar Oostenrijk wacht. Eens kijken of ik beter voor de dag kan komen dan Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni Zijn we al klaar voor de volgende ronde? Ik ben voornemens deze vanavond aan jullie te presenteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Zijn we al klaar voor de volgende ronde? Ik ben voornemens deze vanavond aan jullie te presenteren Ik hoop dat Dúbravka weer kan keepen, volgens mij lag hij nog maar één dag eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Altijd klaar. Opstelling kan zo blijven iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 5 uur geleden zei Fantasy: Zijn we al klaar voor de volgende ronde? Ik ben voornemens deze vanavond aan jullie te presenteren Waar ik vanavond zei, bedoelde ik morgenavond. Papa Fantasy was op de bank in slaap gevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 9 uur geleden zei Fantasy: Waar ik vanavond zei, bedoelde ik morgenavond. Papa Fantasy was op de bank in slaap gevallen Overdag een man, 's avonds een man hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 juni Auteur Share Geplaatst 28 juni 1/8e finales Het is zo ver, we zijn aanbeland bij de K.O.-fase van het EK voetbal in Duitsland. Met o.a. thuisland Duitsland als een van de favorieten - zij nemen het op tegen Servië - zijn er nog heel wat grote landen die kans maken op de eindzege. Hoe de resterende zestien deelnemende landen het ervan af gebracht hebben zien we hieronder! Engeland 2-1 Portugal 01" B. Saka 1-0 (K. Walker) 79" B. Fernandes (p) 1-1 80" C. Ronaldo 1-1 (Vitinha) 89" M. Guéhi 2-1 (T. Alexander-Arnold) 90"+3 B. Fernandes (p) 2-2 Spoiler Servië 2-1 Duitsland 20" D. Tadic (p) 1-0 47" C. Fitz (p) 1-1 89" T. Winter █ 90"+2 N. Radonjic 2-1 (S. Milinkovic-Savic) Spoiler Nederland 6-0 Polen 16" T. Koopmeiners (p) 1-0 31" D. Dumfries 2-0 (B. Brobbey) 46" M. Wanitzek █ 49" T. Koopmeiners 3-0 (D. Dumfries) 62" M. van de Ven 4-0 (C. Gakpo) 87" X. Simons 5-0 90"+1 T. Koopmeiners 6-0 (J. Veerman) Spoiler Turkije 1-4 Tsjechië 30" J. Zelený 0-1 (T. Soucek) 62" S. Özcan 1-1 (Ç. Söyüncü) 73" K. Aktürkoglu 2-1 81" P. Schick 1-2 (A. Hlozek) 87" P. Schick 1-3 88" P. Schick 1-3 (A. Hlozek) 90" J. Jankto 1-4 (M. Sadílek) Spoiler Zwitserland 0-1 Zweden 26" H. Ekdal 0-1 (J. Cajuste) Spoiler Oostenrijk 2-1 Spanje 14" Pedri 0-1 (M. Asensio) 44" C. Baumgartner 1-1 (P. Wimmer) 45"+1 M. Arnautovic 2-1 (M. Sabitzer) Spoiler Frankrijk 5-1 Slowakije 08" M. Thuram 1-0 21" K. Mbappé (p) 1-0 48" W. Saliba 2-0 (K. Mbappé) 58" E. Camavinga 3-0 (N. Kanté) 61" R. Bozenik 3-1 (L. Haraslin) 76" N. Kanté 4-1 84" O. Giroud 5-1 90"+3 O. Giroud 5-1 (K. Mbappé) Spoiler Italië 1-1 Denemarken (Italië w.n.s.) 31" F. Chiesa 1-0 (F. Dimarco) 45" S. Kjær 1-1 (J. Mæhle) Strafschoppen Italië: M. Zaccagni, N. Zaniolo, G. Scamacca, M. Kean Strafschoppen Denemarken: J. Wind, C. Eriksen, M. Damsgaard, M. Jensen Spoiler Loting kwartfinales Zweden - Oostenrijk Nederland - Engeland Tsjechië - Servië Frankrijk - Italië Loting halve finales Zweden / Oostenrijk - Nederland / Engeland Tsjechië / Servië - Frankrijk / Italië Spoiler A Bulgarije @Netzwerk Duitsland Engeland @chrisje1993 Oekraïne @Bogatyr B België @keano77 Nederland @Whitewolf345 Servië @Tim' Slowakije @Mordurette C Finland @neva Oostenrijk @Copywriter Portugal @rich ruzzian Tsjechië @Oerlie D Italië @Fantasy Polen @leniaal Wales @Rykjvk1 Zweden @Chiemel E Frankrijk @Jeroen. Israël @Geppiej Noorwegen @FlyD Zwitserland @Kelvin F Denemarken @Svenpunt Noord-Macedonië @himan Spanje @bas huijsmans Turkije @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Geen al te grote problemen tegen Slowakije. Italië op papier een betere tegenstander maar met alle moeite door tegen Denemarken dus wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Helaas gegokt en verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ik voelde me gefm'd in mijn wedstrijd, toen zag ik de wedstrijd van Portugal. Arme @rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Kwartfinales met Zweden, met wat mazzel. Tegen reuzendoder Oostenrijk, dat zal wel lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Onverwachts winnen van Spanje, trots! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Sorry @rich ruzzian een gestolen overwinning als ik naar de stats kijk. Nu in de volgende ronde tegen Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ok dan, tactisch staat het wel redelijk zo te zien. Hopelijk kan ik dit tegen Engeland door trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Had ook geen illusies tegen Frankrijk en terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Poah gefeliciteerd @Copywriter. Op basis van de stats ook niet onverdiend. Denk niet dat het echt een leuke wedstrijd was haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni mooie overwinning op Turkije, en met Servië in de kwartfinales een zeer haalbare loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Pfoe, goede keeper had je deze wedstrijd gok ik @chrisje1993. Gefeliciteerd Zijn er nu serieus 2 penalty's gemist @Fantasy? 29 juni bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Pfoe, goede keeper had je deze wedstrijd gok ik @chrisje1993. Gefeliciteerd Mag ik die stats eens zien @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Pfoe, goede keeper had je deze wedstrijd gok ik @chrisje1993. Gefeliciteerd Zijn er nu serieus 2 penalty's gemist @Fantasy? Correct. Bruno miste 2x vanaf de penaltystip. 1 minuut geleden zei chrisje1993: Mag ik die stats eens zien @Fantasy Krijg je later vanmiddag van me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni 27 minuten geleden zei chrisje1993: Mag ik die stats eens zien @Fantasy @rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Pickford heeft het niet slecht gedaan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni En doorrrr We pakken direct lekker door, het tempo houden we er in Nadat we bij de laatste acht zijn aangekomen zijn alle resterende landen toch wel heel dicht bij een finaleplek. En dat zou natuurlijk voor landen als Oostenrijk, Zweden, Servië of Tsjechië een regelrechte stunt genoemd kunnen worden. Het toeval wil dat al die landen elkaar treffen en andere grootmachten het onderling gaan uitmaken. Nederland neemt het op tegen Engeland en Frankrijk gaat spelen tegen Italië. Zweden 2-1 Oostenrijk 16" K. Laimer 0-1 20" J. Karlsson 1-1 (M. Svanberg) 90"+2 W. Swedberg 2-1 (D. Kulusevski) Spoiler Nederland 2-3 Engeland 04" M. Depay 1-0 (J. Kluivert) 22" J. Bellingham 1-1 (M. Mount) 51" T. Koopmeiners 2-1 73" M. Mount 2-2 (B. Chilwell) 84" P. Foden 2-3 (M. Mount) Spoiler Tsjechië 0-0 Servië (Tsjechië w.n.s.) 17" T. Cvancara + 40" A. Mitrovic 0-1 Strafschoppen Tsjechië: L. Krejci, P. Schick, V. Darida, V. Coufal, V. Cerny, J. Jankto Strafschoppen Servië: S. Milinkovic-Savic, L. Samardzic, M. Ristic, A. Zivkovic, N. Radonjic Spoiler Frankrijk 3-1 Italië 19" T. Hernández 1-0 (J. Clauss) 23" M. Verratti (p) 1-1 35" E. Camavinga 2-1 (N. Kanté) 78" W. Saliba 3-1 (A. Griezmann) 83" K. Mbappé 4-1 85" K. Mbappé 4-1 Spoiler Loting halve finales Zweden - Engeland Tsjechië - Frankrijk Spoiler A Bulgarije @Netzwerk Duitsland Engeland @chrisje1993 Oekraïne @Bogatyr B België @keano77 Nederland @Whitewolf345 Servië @Tim' Slowakije @Mordurette C Finland @neva Oostenrijk @Copywriter Portugal @rich ruzzian Tsjechië @Oerlie D Italië @Fantasy Polen @leniaal Wales @Rykjvk1 Zweden @Chiemel E Frankrijk @Jeroen. Israël @Geppiej Noorwegen @FlyD Zwitserland @Kelvin F Denemarken @Svenpunt Noord-Macedonië @himan Spanje @bas huijsmans Turkije @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Helaas. Gefeliciteerd @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 12 minuten geleden zei Whitewolf345: Helaas. Gefeliciteerd @chrisje1993 Dankjewel. Zo zie je maar dat je bij lange na niet de betere hoeft te zijn om te winnen hahaha. Succes @Chiemel in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten