Rykjvk1 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Oei, tegenvaller dit! Had je nog ballen in de soep trouwens @Titan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Lekker, weer wat punten gescoord en 5e plek vast gehouden. Lang niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Iedere vorm van aansluiting met de top is nu echt weg. Heel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Dat is een lief cadeau van de mede-rode-lantaarndrager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Lekker politieke punten geven aan Israel!!! Verder beetje jammer dat Nederland bovenaan staat. Niet slecht, maar gewoon bekende artiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Drie punten, meer dan welkom. Merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Oeh met een twaalfpunter zit er ineens weer een podiumplekje in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Niet zoveel puntjes gemist precies. Toch bedankt aan diegene die me er een aantal gegeven hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Ohja, sorry voor de dubbelpost, maar ik organiseer de volgende editie. Het zal niet zo snel gaan als de vorige edities van mij, maar heb er wel weer zin in Editie nummer 50 laat ik aan iemand anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Deze editie leek even als een nachtkaars uit te gaan, maar met twee keer punten in de laatste twee rondes, staan we weer gewoon in het linkerrijtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Hé jammer, het gat tussen de nummer 1 wordt groter :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 mei Auteur Share Geplaatst 14 mei Het dooit flink in de Lage Landen, dus ook op het Stadskantoor is de discussie weer losgebarsten: mogen de mannen in een korte broek op het werk verschijnen? Voor Adrie en diens eeuwig onbekende collega is het antwoord heel simpel: 'als we hier artiesten laten optreden die de boel bij elkaar houden met niet meer dan een leren veter, kunnen wij gerust in onze Speedo op het werk verschijnen.' Zo geschiedde het dat de volgende artiest werd aangekondigd door een presentator wiens linkerbal prominenter naar voren stook in het strakke nylon dan de rechter. Het publiek kon zijn geluk niet op. Niet alleen de badkleding zat gespannen, ook de deelnemende landen zaten er nagelbijtend bij. Hoe zouden de Verenigde Staten de punten verdelen? Die vraag wordt beantwoord door 007mark, die in deze editie een beroep doet op Dead Poet Society. Nee, geen bandje van Robin Williams en geen gereciteerde gedichten van Walt Withman, maar alternatieve rock die sinds 2016 de ether in wordt geslingerd. De band uit Boston haalde met de eerste officiële singles de US Rock chart. Zo ook de inzending die we zo gaan beluisteren. Running In Circles werd in 2023 uitgebracht op het album Fission. Wie de YouTubevideo heeft beluisterd, heeft waarschijnlijk ontdekt dat er sprake is van een soort double single: Running In Circles gaat over in HURT. De song behaalde de tiende plek in de rockhitlijst en daarmee werd de hoogste notering ooit behaald voor Dead Poet Society. In de tekst herhaalt de zanger tot in het oneindige hoe hij aan het rennen is, weg van wie/wat hij niet meer wil zijn. Een snelle sprint, in een cirkel weliswaar, naar de punten: De stemmen uit de VS @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Onverwachts tactische stemmen van mij. Normaal geef ik toch de hele top wel punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Alles kan nog voor een mooie top 6 plaats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Pff, jammer dit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Deze update is behoorlijk.... beschrijvend Had van mijn mattie VS wel punten verwacht, maar helaas zijn ook hier de betrekkingen dusdanig bekoeld dat ook ik de speedo erbij mag pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Ietsjes dichterbij de nummers 2 en 3 gekomen. Gelukkig moet IJsland hun punten ook nog uitdelen. Podiumplekje zit er nog steeds in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Dank voor de tienpunter! Die was redelijk onverwacht. We blijven aan de onderkant van de subtop hangen, maar er is nog ruimte voor enige stijging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Dacht dat Mark wel van de vrouwtjes(muziek) hield, maar niet van Chileense blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 3 uur geleden zei 007mark: Onverwachts tactische stemmen van mij. Normaal geef ik toch de hele top wel punten Het viel mij ook al op! Vind het ook wel tegenvallen van je, eerlijk gezegd in deze editie had het best gemogen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Toch ook hier weer een paar puntjes. Mooi dat het toch nog wat beter gaat zo in die laatste paar rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Toch weer iets gesprokkeld, blijft pover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Van 5 man maar punten gekregen tot dus ver. Vreemd dat ik nog in de middenmoot sta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Staan weer lekker onderin te bengelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 mei Auteur Share Geplaatst 15 mei Hooguit twee keer per jaar zie je dat het in de avond heel druk is op een ambtelijke werkplek: het zijn de dagen waarop de gemeente of instantie de burgers wil laten zien wat er allemaal gebeurt - de burger zal en moet geënthousiasmeerd worden. Ballonnen bij de ingang, gratis koffie in de hal en medewerkers die doen alsof het er alleen maar fantastisch is. Adrie had er zo'n avond opzitten; tot overmaat van ramp moest hij de volgende ochtend het volgende nummer aankondigen. Maar gelukkig is Adrie altijd professioneel; als een ware volksmenner uit vervlogen tijden zweepte hij het publiek weer op. Get gejoel zwol aan toen Zuid-Afrika werd opgeroepen, het land dat door bas huijsmans naar Hasselt is gelokt. De artiest die we verwelkomen, is KONGOS, een vierkoppige band waarvan de leden al vanaf hun jeugd bij elkaar zijn. Dat is niet heel verwonderlijk, want de achternaam van elk bandlid is Kongos. Juist, we hebben hier te maken met echte broederliefde! De band resideert trouwens in Austin, Texas, waar er ongetwijfeld een groter publiek wordt bereikt met de alternative rock. Met zes albums en nog veel meer singles is de familie lekker productief. Het ingezonden nummer is afkomstig van het meest succesvolle album van KONGOS: Lunatic. Het album, uitgebracht in 2012, haalde de Australische, Canadese en Amerikaanse hitlijsten en leverde de hit Come With Me Now af. De tweede single werd I Want To Know, dat kortstondig te vinden was in de Candase rock charts. De titel komt zo'n 39 keer terug in de tekst, voor het geval iemand het mocht vergeten. Wat we hier allemaal willen weten: hoe verloopt de strijd om de eerste plek? De stemmen uit Zuid-Afrika @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht