bas huijsmans Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Oh heerlijk deze 8 punten. Plekkie 1 te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ik verwacht geen punten meer. Kreeg nog wat valse hoop door 2 uitschieters, maar daar zal het wel bij blijven. Wel spannender dan vorige editie wie er de winnaar wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Een tweede twaalfpunter, wat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Gelukkig weer wat puntjes. Zo blijven we toch nog in de middenmoot hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 april Auteur Share Geplaatst 16 april (bewerkt) 'Sommige nummers zijn zo goed als de wegen in België. Ook dat is de MU Worldvision Song Contest.' Het was Adrie die een poging deed de stemming erin te houden voor de meegereisde fans uit landen die niet al te goed scoren tot dusver. 'Maar dat geeft niet, soms beland je op een baan die zo stuitert dat je vanzelf de lucht in wordt geslingerd. En voor wie dat niet helpt, hebben we altijd nog onze rotondes die je met een iets te hoge snelheid uitstekend kunt gebruiken als opstijgbaan.' Het publiek knikte instemmend. We gaan door met het veertiende land van de 26: Israël. Namens het land verschijnt איה זהבי פייגלין op het podium, door de organisatie ook wel aangeduid als Aya Zahavi Feiglin. Ze komt niet alleen; voor de uitvoering van het nummer heeft ze Kol HaChatichim Etzli meegenomen. Gezondheid. Het Israëlische superduo is samengebracht door Grote Reetanyahu, die met Zahavi Feiglin een artieste heeft gevonden die vooral in eigen land van een flinke bekendheid kan genieten. Haar muziek wordt omschreven als indie pop en haar teksten zijn meeslepend, mits je je tong er niet over breekt. כל הסיבות is het nummer dat we gaan horen, dat zich vanuit het Hebreeuws laat vertalen als alle redenen. Of de tekst daadwerkelijk meeslepend is, valt te betwijfelen. Het tweetal zingt meesmuilend over een vrouw die op haar vijfenveertigste nog geen man en kinderen heeft, terwijl haar tanden scheef staan. Het is een van de redenen waarom ze alle redenen hebben om er nog niet te zijn - een gegeven waar de toehoorder gelukkig mee moet zijn. aldus de artiesten. Voor de liefhebbers: het nummer is uitgebracht op een album van Kol HaChatichim Etzli, genaamd #2. De stemmen uit Israël @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo 16 april bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Nou, van je collega's moet je het hebben... Dit moeten we niet te vaak doen om de aansluiting met de top niet te verliezen, dit soort puntloze rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Kijk, dit gaat nog eens lekker zo achter elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april +1 voor de beschrijving -1 voor de scores Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Toch 5 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april De autist in mij gaat stiekem heel goed op die uitlijning van rechts naar links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 april Auteur Share Geplaatst 16 april Ik had eerst zoiets in gedachten, maar dan waren we er aan het einde van de dag nog niet uit. Spoiler .2# dmaaneg ,ilztE mihcitahCaH loK nav mubla nee po thcarbegtiu si remmun teh :srebbehfeil ed rooV .netseitra ed sudla .njiz teom eem gikkuleg redrooheot ed raaw nevegeg nee - njiz et tein gon re mo nebbeh neneder ella ez moraaw neneder ed nav nee si teH .naats feehcs nednat raah ljiwret ,tfeeh nerednik ne nam neeg gon etsgitreevnefjiv raah po eid wuorv nee revo dneliumseem tgniz lateewt teH .nelefjiwteb et tlav ,si dnepelseem kjilekrewdaad tsket ed fO .neneder ella sla nelatrev taal swueerbeH teh tiunav hciz tad ,neroh naag ew tad remmun teh si תוביסה לכ . tkeerb revo tein re gnot ej ej stim ,dnepelseem njiz netsket raah ne pop eidni sla neverhcsmo tdrow keizum raaH .neteineg nak diehdnekeb eknilf nee nav dnal negie ni laroov eid nednoveg tfeeh etseitra nee nilgieF ivahaZ tem eid ,uhaynateeR etorG rood thcarbegnemas si oudrepus ehcsilëarsI teH .diehdnozeG .nemonegeem ilztE mihcitahCaH loK ez tfeeh remmun teh nav gnireovtiu ed roov ;neella tein tmok eZ .nilgieF ivahaZ ayA sla diudegnaa lew koo eitasinagro ed rood ,muidop teh po ןילגייפ יבהז היא tnjihcsrev dnal teh snemaN .lëarsI :62 ed nav dnal edneitreev teh tem rood naag eW .dnemmetsni etkink keilbup teH '.naabgjitspo sla nekiurbeg tnuk dneketstiu diehlens egoh et stei nee tem ej eid sednotor ezno gon djitla ew nebbeh ,tpleh tein tad eiw roov nE .dregnilseg tdrow ni thcul ed fleznav ej tad tretiuts oz eid naab nee po ej dnaleb smos ,tein tfeeg tad raaM' .revsud tot nerocs deog et la tein eid nednal tiu snaf edsieregeem ed roov neduoh et nire gnimmets ed deed gnigop nee eid eirdA saw teH '.tsetnoC gnoS noisivdlroW UM ed si tad koO .ëigleB ni negew ed sla deog oz njiz sremmun egimmoS' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Ik denk dat Adrie dan een hartverzakking had gekregen van de wachtrij met deelnemers die voor het stadhuis op de uitslag staan te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Reetjuhhhhh. Lekker hoor, aansluiting weer gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Had met mijn inzending verwacht dat iedereen met een greintje muzieksmaak wel een paar punten aan Engeland zou toekennen. Het tegendeel blijkt waar. Het is steeds alles of niets. En net iets te vaak niets. Teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zo, onverwachte punten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Twee puntjes. Gelukkig blijven we in het linkerrijtje hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 7 uur geleden zei Urbeto: Had met mijn inzending verwacht dat iedereen met een greintje muzieksmaak wel een paar punten aan Engeland zou toekennen. Het tegendeel blijkt waar. Het is steeds alles of niets. En net iets te vaak niets. Teleurstellend. Nu klink je net iets te veel als een schaduw van onze voormalig oppergod, nagalmend uit de eeuwige banvelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 4 minuten geleden zei Grote Ree: Nu klink je net iets te veel als een schaduw van onze voormalig oppergod, nagalmend uit de eeuwige banvelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 32 minuten geleden zei Grote Ree: Nu klink je net iets te veel als een schaduw van onze voormalig oppergod, nagalmend uit de eeuwige banvelden. Valt wel mee toch? Ik stel juist dat ik niet van iedereen met muzieksmaak punten krijg en dat dat tegen mijn verwachtingen in is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 2 uur geleden zei Urbeto: Valt wel mee toch? Ik stel juist dat ik niet van iedereen met muzieksmaak punten krijg en dat dat tegen mijn verwachtingen in is. Nou, je geeft aan punten te verwachten van iedereen met een greintje muzieksmaak. Dat vind ik een Zeussianse uitspraak ja. Dat je daarna aangeeft van een koude kermis te komen doet niets aan die eerste uitspraak af. Geeft ook niet, in ieder van ons schuilt soms wel een klein Zeusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 8 minuten geleden zei Grote Ree: Nou, je geeft aan punten te verwachten van iedereen met een greintje muzieksmaak. Dat vind ik een Zeussianse uitspraak ja. Dat je daarna aangeeft van een koude kermis te komen doet niets aan die eerste uitspraak af. Geeft ook niet, in ieder van ons schuilt soms wel een klein Zeusje. Mwa, je ziet hiermee wel echt spoken hoor, want dit is puur hoe jij het interpreteert en niet hoe ik het neerpen. Wat ik zeg is dat ik vind dat mijn nummer als zodanig toegankelijk en goed is dat ik denk dat iedereen met enige muzieksmaak er wel enkele punten voor zal geven. Dat blijkt niet zo te zijn, anders had ik van, bijvoorbeeld, Titan en jou wel punten gehad. Dát is teleurstellend, niks meer en niks minder. Wat valt daar niet aan te begrijpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 15 minuten geleden zei Urbeto: Mwa, je ziet hiermee wel echt spoken hoor, want dit is puur hoe jij het interpreteert en niet hoe ik het neerpen. Wat ik zeg is dat ik vind dat mijn nummer als zodanig toegankelijk en goed is dat ik denk dat iedereen met enige muzieksmaak er wel enkele punten voor zal geven. Dat blijkt niet zo te zijn, anders had ik van, bijvoorbeeld, Titan en jou wel punten gehad. Dát is teleurstellend, niks meer en niks minder. Wat valt daar niet aan te begrijpen? Ik citeerde jou vrijwel letterlijk en nu ligt het aan mijn interpretatie? Mooi is dat. Je lijkt niet te begrijpen dat het mij niet om het laatste deel van je post gaat maar om het eerste. Het verwachten van punten van iedereen met een greintje muzieksmaak an sich, los van het vervolg van de post dus, komt hautain over. Alsof iedereen met muzieksmaak automatisch je punten zou moeten geven. Dat iemand wel of niet op je stemt zegt niet over óf iemand muzieksmaak heeft maar over óf diegenes smaak en jouw smaak overeenkomen. Ik zie vaker wel mensen hier anderen diskwalificeren om hun smaak, omdat hun eigen inzending geen of te weinig punten krijgt in hun beleving. Dat doet mij dan altijd de nekharen overeind laten staan. Weet ook wel dat jij echt niet zo in de wedstrijd staat. Daarom was mijn Zeus- referentie ook een gebbetje naar aanleiding van je formulering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Kunnen jullie niet eens een IP check doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Jammer dat de inzending van @Urbeto nu wel min of meer te pruimen is. Maarja, ik heb dan ook geen smaak. Toch iemand die punten geeft. Thanks @Grote Ree 16 april bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht