Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #48

Titan

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Titan:

Update: ik heb een nieuwe scorewiz aangemaakt, alles weer ingevoerd vanaf het begin (wat een pokkenwerk :D ) en het werkt nu allemaal zoals het zou moeten! Geen idee waar de fout zat. 

Dus hierbij dan eindelijk: de punten van Nigeria!

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

Je hebt toch iets fout gedaan hoor want de punten voor Pakistan mankeerden opnieuw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

so8pdEA.png

Geen tijd te verliezen! Dat hoor je niet snel uit de mond van een ambtenaar, maar nu is het echt zo. De vakantie zit erop, het was heerlijk in Kroatië en uw organisator heeft ruzie gemaakt met een Duitser. Kon niet beter! :D 

We gaan vlug verder met de inzending van timpy00, die na lang twijfelen - de call voor Noorwegen was al geruime tijd gedaan - ervoor koos om de Zweedse inzending voor de Eurovision van dit jaar in te zenden. Een Scandinavisch onderonsje, laten we maar zeggen. Het betreft het duo Marcus & Martinus, ook wel de M&M's van het toernooi genoemd. De eeneiige tweeling kwam ter wereld in 2002 en deed tien jaar later al mee aan Noorse junior songfestival, wat ze warempel nog wonnen ook. De liefde voor het muziekfeestje zat er dus al vroeg in! 

Marcus en Martinus Gunarsson bleven muziek uitbrengen, maar verloren tot de dag van vandaag Europaas grootste muziekcompetitie nooit uit het oog. In 2017 gaf het blije tweetal zelfs de punten door namens hun geboorteland. In 2024 deed M&M aan het Zweedse Melodifestivalen, wat een overwinning opleverde. Aangezien Loreen het vorig jaar aardig deed namens Zweden, zien we de twee direct terug in de grote finale van komende zaterdag. Daar zullen ze Unforgetable ten gehore brengen, een song over hoe onvergetelijk een meid is. De vraag blijft: hoe eeneiig zijn Marcus en Martinus geweest met de dame in kwestie?

De stemmen uit Noorwegen

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 puntjes is toch wel te weinig om de sprong richting de top 3 te gaan maken en zelfs de top 5 wordt nog lastig, aangezien ik zelf ook nog punten moet uitdelen. Maar in de geschiedenis van MU Worldvision song contest zijn er veel meer verrassende dingen gebeurt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Nog steeds wonderlijk dat iemand gewoon een deelnemer van echte Eurovision instuurt, maar vind niet erg als ik vervolgens 10 punten krijg :D

Hoezo is dat wonderlijk? Overigens heb ik dat al vaker gedaan volgens mij.

12 minuten geleden zei Urbeto:

Van iemand die dit pleurisnummer instuurt had ik ook geen punten verwacht :D

Niet zo he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei timpy00:

Hoezo is dat wonderlijk? Overigens heb ik dat al vaker gedaan volgens mij.

Niet zo he.

Verdiend gewoon niet echt de originaliteitsprijs ;)

Meestal gaan mensen toch wel op zoek naar wat verborgen pareltjes. Al lukt dat ook lang niet altijd iederen haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 007mark:

Verdiend gewoon niet echt de originaliteitsprijs

Meestal gaan mensen toch wel op zoek naar wat verborgen pareltjes. Al lukt dat ook lang niet altijd iederen haha!

Mijn doorsnee Noorse inzendingen zijn sowieso niet de meest originele artiesten. Gewoon een mainstream smaak haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites