Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Dertig seconden afspelen is voor deze cultuurbarbaren nog te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hey, dat zijn 6 onverwachte puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hier had ik wel punten verwacht. Maar niet gekregen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hele welkome punten weer. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april We hebben een mooie stijgende lijn te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Oei met slechts 2 puntjes is de koppositie ineens ver uit zicht geraakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Dank je Rob! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Tis weer kut met peeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Nog vier dagen werken en uw MU-organisator gaat zijn koffer inpakken. Zelfde gevoel als de werktas inpakken, hoor. Zorgen dat je alles hebt, arriveren op de plek van bestemming en jezelf niet te druk maken. Gekkigheid, toch? In ieder geval ga ik proberen deze editie voor komende zondag af te ronden, zodat we niet te lang op de ontknoping hoeven te wachten. 'In Afrika daar wonen... JAGERS!' Een flauwe grap van Herman Finkers, zo flauw dat ik er telkens weer om moet lachen. Enfin, we zijn dus weer in Afrika en daar wonen ook mensen uit Nigeria. Dat is het land dat door aron24 is ingezonden. Namens Nigeria treedt Adekunle Gold op, ook wel bekend als Adekunle Silver of AG Baby. Adekunle is een 37-jarige sing-songwriter binnen het afrobeatsgenre. In 2015 brak hij door met een door hem aangepaste versie van een nummer van One Direction: Sade. Een jaar later volgde zijn eerste album met de uiterst originele titel Gold. Het ingezonden nummer is echter veel recenter. The Life I Chose werd eerder dit jaar uitgebracht als single, nadat Adekunle vorig jaar zijn vijfde album had uitgebracht. Het moge duidelijk zijn dat deze artiest niet stilzit. Hoewel het nog geen extreem grote hit is geworden ten opzichte van zijn eerdere singles, wordt The Life I Chose weer voldoende gedraaid en krijgt het nu ook een kans te shinen op de MU Worldvision Song Contest! De stemmen uit Nigeria Oké, help! In scorewiz kan ik plots bij sommige jury's niet meer een ander land selecteren. De 10 punten die door Nigeria worden uitgedeeld, kan ik helemaal niet kwijt. Jury's en deelnemende landen gecheckt in Scorewiz en alles lijkt goed te staan. Heeft iemand ook maar enig idee? Vrees dat ik hem anders helemaal opnieuw in moet gaan voeren... @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Wat een kutstemming weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Even uit en inloggen of cache van de site wissen wellicht? Klinkt niet als iets wat ik bij de hand heb gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Die twee opties hebben al niet gewerkt. Jaag hem er morgen wel helemaal opnieuw in als ik er niet uitkom. Prima ambtenarenklusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Soms krijg je van die signalen die je niet kunt negeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Werkt het ook niet met het dropdown menu i.p.v. het verslepen van de punten? Of vice versa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Neen dat heb ik nog nooit gehad, dus ik kan niet helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Is omdat Pakistan veel te weinig punten krijgt. Daar kan Scorewiz niet mee lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Ik vermoed inmenging van Reetanyahu's MUossad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Mijn geheime dienst heeft de Scorewiz vakkundig naar de Palestijnen gewerkt. Nu zijn alle scores gewizt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Tussen alle chaos door, toch vermelden blij te zijn met de 10-punter van @Roprop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 april Auteur Share Geplaatst 26 april Op 23-4-2024 om 08:16 zei Titan: Nog vier dagen werken en uw MU-organisator gaat zijn koffer inpakken. Zelfde gevoel als de werktas inpakken, hoor. Zorgen dat je alles hebt, arriveren op de plek van bestemming en jezelf niet te druk maken. Gekkigheid, toch? In ieder geval ga ik proberen deze editie voor komende zondag af te ronden, zodat we niet te lang op de ontknoping hoeven te wachten. 'In Afrika daar wonen... JAGERS!' Een flauwe grap van Herman Finkers, zo flauw dat ik er telkens weer om moet lachen. Enfin, we zijn dus weer in Afrika en daar wonen ook mensen uit Nigeria. Dat is het land dat door aron24 is ingezonden. Namens Nigeria treedt Adekunle Gold op, ook wel bekend als Adekunle Silver of AG Baby. Adekunle is een 37-jarige sing-songwriter binnen het afrobeatsgenre. In 2015 brak hij door met een door hem aangepaste versie van een nummer van One Direction: Sade. Een jaar later volgde zijn eerste album met de uiterst originele titel Gold. Het ingezonden nummer is echter veel recenter. The Life I Chose werd eerder dit jaar uitgebracht als single, nadat Adekunle vorig jaar zijn vijfde album had uitgebracht. Het moge duidelijk zijn dat deze artiest niet stilzit. Hoewel het nog geen extreem grote hit is geworden ten opzichte van zijn eerdere singles, wordt The Life I Chose weer voldoende gedraaid en krijgt het nu ook een kans te shinen op de MU Worldvision Song Contest! Oké, help! In scorewiz kan ik plots bij sommige jury's niet meer een ander land selecteren. De 10 punten die door Nigeria worden uitgedeeld, kan ik helemaal niet kwijt. Jury's en deelnemende landen gecheckt in Scorewiz en alles lijkt goed te staan. Heeft iemand ook maar enig idee? Vrees dat ik hem anders helemaal opnieuw in moet gaan voeren... Update: ik heb een nieuwe scorewiz aangemaakt, alles weer ingevoerd vanaf het begin (wat een pokkenwerk ) en het werkt nu allemaal zoals het zou moeten! Geen idee waar de fout zat. Dus hierbij dan eindelijk: de punten van Nigeria! @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Meh, 2 punten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Nou, hier hadden we niet op hoeven te wachten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Thx!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Ik hoop dat Nigeria degradeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Top, toch weer 5 erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht