FlyD Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus @Hans. Delichris heeft Van der Poel als kopman, denk dat je met Evenepoel gerekend hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Lekker om brons te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 11 uur geleden zei FlyD: @Hans. Delichris heeft Van der Poel als kopman, denk dat je met Evenepoel gerekend hebt. Je hebt gelijk. Ik heb automatisch de bovenste gepakt. Ik pas het later vandaag aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus @Hans. Welke puntentelling heb je gepakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus (bewerkt) 59 minuten geleden zei delichris: @Hans. Welke puntentelling heb je gepakt? Hieronder de oude puntentelling. Ik had bij jou Evenepoel als kopman genomen want bovenste renner maar zoals Flyd terug opmerkt staat er bij vd Poel een (C) bij. Score is aangepast op de vorige pagina. Excuses voor het foutje! Spoiler Chrisje1993 Remco Evenepoel (C) -25 600 Mads Pedersen 0 Wout van Aert 0 Mathieu van der Poel 40 Matteo Jorgenson 70 Marc Hirschi 0 Biniam Girmay -25 0 Matthias Skjelmose -25 0 Alex Aranburu 0 Thomas Pidcock 30 740 Aron24 1. Van der Poel (K) 80 2. Van Aert 0 3. Evenepoel -25 300 4. Narveaz 0 5. Pedersen 0 6. Pidcock -25 30 7. Girmay -25 0 8. Aranburu -25 0 9. Hirschi 0 10. Alaphillipe 50 Vraag: 48 460 Flyd Mathieu van der Poel 80 Remco Evenepoel (-25) 300 Wout van Aert 0 Mads Pedersen 0 Biniam Girmay (-25) 0 Michael Matthews 10 Christophe Laporte 225 Tom Pidcock 30 Oier Lazkano (-25) 0 Alberto Bettiol 0 FF: 32 645 Lenstra VAN DER POEL Mathieu © 80 EVENEPOEL Remco -25 300 VAN AERT Wout 0 PEDERSEN Mads 0 GIRMAY Biniam 0 BETTIOL Alberto 0 LAPORTE Christophe 225 HIRSCHI Marc 0 LAZKANO Oier -25 0 PIDCOCK Tom -25 30 635 Erwin. vd Poel (c) 80 v Aert 0 Evenepoel -25 300 Aranburu 0 Lazkano -25 0 Bettiol 0 Küng 90 Laporte 225 Narvaez 0 Jorgenson -25 70 FF: 92 renners --> 67 renners 765 007Mark Remco Evenepoel (C) -25 600 Thomas Pidcock -25 10 Ben Healy 60 Wout van Aert 0 Mathieu van der Poel 40 Marc Hirschi 0 Mads Pedersen 0 Biniam Girmay -25 0 Christophe Laporte 225 Jhonathan Narvaez 0 Bonus: 34 935 Hans Evenepoel © - Belgie -25 600 Van Aert - Belgie 0 Laporte - Frankrijk 225 Alaphilipe - Frankrijk 50 Vd Poel - Nederland 40 Matthews - Australie 10 Pedersen - Denemarken 0 Pidcock - GB -25 30 Healy - Ierland -25 60 Hirschi - Zwitserland -25 0 1015 Gert 1 VD POEL - NL - KOPMAN 80 2 VAN AERT - BEL 0 3 PEDERSEN - DEN 0 4 MATTHEWS - AUS 10 5 MARTINEZ - COL 0 6 ALAPHILIPPE - FRA 50 7 HIRSCHI ZWI 0 8 SKJELMOSE - DEN - TM 25 0 9 EVENEPOEL - BEL - TM 25 300 10 PIDCOCK - ENG - TM 25 30 470 Delicris 01. Evenepoel -25 600 02. van Aert 0 03. van der Poel (C) 40 04. Ayuso -25 0 05. Healy -25 60 06. van Baarle 0 07. Mohoric 0 08. Bettiol 0 09. Laporte 225 10. Matthews 10 935 Elano 1. Vd Poel *K* 80 2. Van Aert 0 3. Pidcock 30 4. Evenepoel 300 5. Pedersen 0 6. Girmay 0 7. Narvaez 0 8. Alaphilippe 50 9. Matthews 10 10. Jorgenson 70 540 4 augustus bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Helaas niet in staat geweest een lijstje in te sturen. Zware migraine vanaf vrijdagmiddag t/m gisteren, dus had de wedstrijd ook niet eens gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus @Hans. Waarom is er gekozen voor de punten van een monument en niet voor de eendaagse koersen puntentelling? De vorige Spelen zijn deze wel gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Vrouwen down we niet? Anders: 1. Kopecky *K* 2. Wiebes -25 3. Vos 4. Longo Borghini 5. Brown 6. Balsamo 7. Niewadoma 8. Uttrup Ludwig 9. Vas -25 10. Labous -25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 59 minuten geleden zei delichris: @Hans. Waarom is er gekozen voor de punten van een monument en niet voor de eendaagse koersen puntentelling? De vorige Spelen zijn deze wel gebruikt? Ik heb niet naar de vorige spelen gekeken. Ik vond en vind dat deze koers qua statuur vergelijkbaar is met een monument en niet met een bijv een E3 prijs. Dit komt ook overeen met de punten die de UCi zelf uitkeert voor deze koers, 900 voor de winnaar. Ter vergelijking ronde van Vlaanderen 800 en E3 prijs 400 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ik denk dat San Sebastian te kort dag is om te voorspellen @Srangaman lukt Ronde van Polen voor jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 1 uur geleden zei Hans.: Ik denk dat San Sebastian te kort dag is om te voorspellen @Srangaman lukt Ronde van Polen voor jou? Ja hoor. Ik zal later vanavond openen. Mochten er mensen het al eerder willen insturen dan kan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Nog amper selecties bekend. Dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Geen tags gezien voor van San Sebastian, dus niets in kunnen vullen helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 44 minuten geleden zei aron24: Geen tags gezien voor van San Sebastian, dus niets in kunnen vullen helaas Die wordt volgens mij niet gedaan. Wel de Ronde van Polen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus @Srangaman heeft Polen klaargezet! @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Ik heb maar 7 lijstjes ontvangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Ook snel even wat ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 12 augustus Auteur Share Geplaatst 12 augustus Idem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Ik had hem al gestuurd maar je hebt hem nog niet gelezen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Kelderman had ik ook eigenlijk gewoon moeten selecteren, he. Altijd wel goed voor paar keer top-10 in zo'n koers Helaas gegaan voor Wellens en Christen bij UAE, terwijl er 2 ploeggenoten het beter doen (Ulissi en Majka). Ook Mohoric als laatste eruit gehaald, net als Grégoire. Disasterclass weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus De nummer 3, 4, 5 en 7 van vandaag. Ik ben tevreden over de start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Uitslag etappe 1: aron24 420 chrisje1993 320 FlyD 320 Elano 300 Srangaman 280 Viktor 270 007mark 240 delichris 220 Lenstra 220 Hans. 160 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Moet vaker lijstjes maken als ik net wakker ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus En weer vergeten. Nou mn klassering kan de prullenbak wel in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Wie doet de Vuelta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten