Tim' Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Weer puntjes voor Mother Russia, dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Heyy, in een keer in de hoogste versnelling! Twaalfmaal tak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Niks van Boga, waar ik wel iets had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 26 minuten geleden zei Erwin.: Ai Boga, tegenvallertje Het was een beetje te druk voor mij jou liedje. 1 minuut geleden zei 007mark: Niks van Boga, waar ik wel iets had verwacht. Ik dacht dat jij Denemarken was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Heee, ik ben van de 0 af, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Puntuh! Had ik ook wel een beetje verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Dankjewel voor de 8 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Pffff muziek barbaren weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Eerste punt is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Compleet ander lijstje met landen die punten krijgen en daar vallen wij ook buiten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 15 uur geleden zei Djurovski: Pffff muziek barbaren weer Jou inzending en die van Satyr kan je er meteen uithalen. En dan weet ik ook ineens wie niets krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) Geen punten maar is prima. Maakt niks uit, volgende ronde! 12 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Dank nog voor de 6 punten Boga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 januari Auteur Share Geplaatst 16 januari Eerlijk is eerlijk, toen ik van @Badmuts Hawa Boussim’s Hme Ye (Remix) als inzending ontving was mijn eerste gedachte dat het om deze bescheiden internetklassieker (en de hierop volgende hype) zou gaan. Niets is echter minder waar en het bleek dat ik minder tijd op YouTube moet verdoen. We belanden namelijk in Burkina Faso voor een zeer authentieke inzending. Hawa Boussim is een Burkinese zangeres die muziek maakt om de kinderen uit haar polygame huwelijk – Boussim is de derde vrouw van de vier die haar man er op na weet te houden – aan onderwijs te kunnen helpen. Dit mooie streven weet ze te bewerkstelligen door de succesjes die deze Hme Ye (Remix) en enkele andere platen behalen. Toch blijft Hawa Boussim een tamelijk onbekende artiest. Dat is wellicht toe te schrijven aan het feit dat ze in het Bissa zingt. Dit is een inheemse taal uit Burkina Faso welke ik helaas niet machtig ben. Aangezien een goede vertaaloptie onvindbaar is, poseer ik hier enkel een stukje uit het refrein. Maak ervan wat eenieder ervan wilt maken, want het is daarna vluchtig tijd voor de punten uit Ouagadougou. Kiélélé kiélélé kiélélé wœ alaka mon danzi Kiélélé kiélélé kiélélé wœ alaka mon danzi Hme ye hme Gouœ mim angni yé Mon gouœ mim angni guè Hme ye hme ye Dit zijn de punten uit Burkina Faso (3/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Geen punten, is niet erg, had ik vorige keer van Badman wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Helaas geen punten uit west-Afrika Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Weer mooi aantal punten. Dankejwel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Dit kon slechter. Bedankt, Burkina Faso! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Bam 10 punten lekker hoor Bij Kiélélé kiélélé kiélélé Heb ik een ander nummer in mijn hoofd Eerst met de vinger en dan met de........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Zonde Badmuts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Superfijne 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Weer vier puntjes! Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Kijk aan, 5 hele welkome puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Toch wat puntjes, hoera! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten