Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[IDS] [FM 24] Albacete Balompié

Bogatyr

Aanbevolen berichten

909a899d-c1a4-41e5-bccb-7d16b2ff82dd-profile_banner-480(2).thumb.png.73f2e20241ab5b4ad5a966405ac8de1b.png.40fe2aa7f053bf02a93aa4e88eebc12f.png.b6bcaae55854fc4054e72e17d3f29907.png

Allereerst een dikke merci voor diegenen die ervoor gezorgd hebben dat mijn novelle de eerste 'Novelle van de maand' verkiezing heeft gewonnen. Het doet me veel plezier en ik doe mijn best om mijn volgers te blijven plezieren met de avonturen van Carles Puyol.

--------------------

Carles Puyol en zijn troepen hebben een wisselvallige maand november achter de rug. Laagvlieger Rayo Vallecano hield ons op een 2-2 gelijkspel. Een laat doelpunt van de thuisploeg liet het team gedesillusioneerd achter. We moesten ons herpakken in de volgende wedstrijd, thuis tegen Real Oviedo. Dit hebben we niet gedaan. We wonnen weliswaar met het kleinste verschil, maar de wedstrijd zelf was niet om aan te zien. We mogen heel blij zijn dat we hier überhaupt gewonnen zijn. De goal van Roberto Lopez werd in de laatste seconden gescoord. De spelers zijn duidelijk niet in hun normale doen en dit werd nog maar eens bevestigd tegen één van de verrassingen van deze competitie, Cádiz CF. De Albacetos gingen kansloos met 3-1 de boot in tegen de 'Los Piratas'. De spelers kregen deze week minder vrijaf want Puyol wou de kopjes bij elkaar steken om de teamgeest weer een beetje op orde te krijgen. De volgende wedstrijd tegen Elche stond namelijk op het programma en was belangrijk om weer in de winning mood te komen. De spelers hebben dit met verve gedaan, want de wedstrijd werd gewonnen met 3-1.

Maandnovembercompetitie.png.8d42f7408c4217c73293531382a5d8a0.png

In de stand hebben we eigenlijk vrij weinig in te brengen tegen de top van het klassement. Om mee te kunnen spelen met de grote jongens gaan we nog heel veel boterhammen moeten eten, maar alles op zijn tijd natuurlijk. We hebben voorlopig een mooie vierde plaats in handen en gaan proberen een nieuwe Europese plaats vast te leggen.

Standnanovember.thumb.png.6cac66b07a8d452ab2cb451f31f1e2ce.png

Er lijkt wel een bom gevallen in het Spaanse voetbal, want succescoach Carles Puyol is gespot op restaurant met de leiding van Bayer Leverkusen, de club die momenteel op een veertiende plaats van de Bundesliga bengelt. Zien we de populaire coach binnenkort nog terug in de dug-out van Albacete of niet?

bogatyr8019_ultra_realistic_Carles_puyol_in_a_suit_sitting_in_a_b1924f1d-12be-4ec3-8522-7c9a8502ae6e.thumb.png.efa5d1bea1ad4e967133589d106d56aa.png

BayerLEverkusen.thumb.png.52814db6f767d2f9fd6a1868f5ca2bde.png

@Glenn08 @Mordurette @Kyrill @Titan @ElMarcos @neva @Rykjvk1 @Keeza @Tim Windt @Djurovski@bas huijsmans @Noordzijde @chrisje1993 @Tim' @KayDeManaager @delichris @Donwander @FlyD @Marius @19CH98 @Urbeto @MNie @Messidona @Lensherr @Satioz@Keano @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar begrippen van de club nog steeds een prima maand natuurlijk. Een vierde plaats zou sowieso weer een geweldige prestatie zijn op het einde van het seizoen en ten opzichte van de clubs die daarvoor met je strijden heb je natuurlijk recent de beste ervaring opgedaan. 

Verder kan ik me alleen maar aansluiten hierboven. Als je naar Bayer gaat, een club waar ik persoonlijk echt niks mee heb, mag je die IDS bij wijze van spreken terug inleveren wat mij betreft ook :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei delichris:

Ondanks de mindere resultaten sta je er goed voor. Als je naar Duitsland gaat dan ben je wel je IDS kwijt.

5 uur geleden zei Marius:

mag je die IDS bij wijze van spreken terug inleveren wat mij betreft ook :D 

Ik wil hier even op reageren want het kwam voor mij persoonlijk een beetje over als een flauwe grap ofzo.

Als ik naar een andere club zou gaan met Carles Puyol, moet ik dat vooral zelf weten. :D in elke carrière van een trainer komen er wel eens clubs die geïnteresseerd zijn in je diensten. Leverkusen is in mijn ogen en vooral die van Carles een mooie club, dus als ik met Carles naar Duitsland wil, ga ik dat zeker niet laten. Maar goed, hij kan ook blijven er is nog niets ondertekend. :classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik wil hier even op reageren want het kwam voor mij persoonlijk een beetje over als een flauwe grap ofzo.

Als ik naar een andere club zou gaan met Carles Puyol, moet ik dat vooral zelf weten. :D in elke carrière van een trainer komen er wel eens clubs die geïnteresseerd zijn in je diensten. Leverkusen is in mijn ogen en vooral die van Carles een mooie club, dus als ik met Carles naar Duitsland wil, ga ik dat zeker niet laten. Maar goed, hij kan ook blijven er is nog niets ondertekend. :classic_wink:

Of course, het was inderdaad ook maar een grapje :D Ik schreef dan ook "bij wijze van spreken" :) 

Vanzelfsprekend staat je eigen spelplezier voorop, en kies je helemaal zelf wat je wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

909a899d-c1a4-41e5-bccb-7d16b2ff82dd-profile_banner-480(2).thumb.png.73f2e20241ab5b4ad5a966405ac8de1-53bf02a93aa4e88eebc12f.png.b6bcaae55854fc4054e72e17d3f29907.png.c46d22dfc2b5d7b1e2a773e174efada9.png

Bayer Leverkusen kiest voor Sergio Conceição

Carles Puyol zal niet de nieuwe coach van Bayer Leverkusen worden. 'Die Werkself' willen een meer ervaren manager zoals Sergio Conceição eerder een kans geven dan een manager die nog maar vier jaar aan het roer staat bij één dezelfde club. Jammer voor de ambitie van 'El Tiburon' maar bij Albacete liggen er nog genoeg mogelijkheden binnen de club om iets moois neer te zetten. "Ik ben met volle overgave gefocust op Albacete en zal er alles aan doen om deze mooie club in de toekomst een prijs te schenken" aldus een gemotiveerde Puyol.

Screenshot_1(4).png.11224488969d5e5d1d15ddafc0c30ae0.png

In de UEFA Champions League hebben de mannen van Puyol ondertussen gewonnen van Sturm Graz, de verrassende kampioen van vorig seizoen in Oostenrijk. De ploeg van manager Christian Ilzer ging kansloos onderuit na twee goals van doelpuntenmachine Roko Simic. In onze volgende wedstrijd keken we een moeilijkere tegenstander in de ogen met Aston Villa. De Engelsen waren een maatje te groot en kwamen winnen met duidelijk verschil, 1-3. Fermin Lopez kon scoren voor de Albacetos.

SturmGraz-Albacete.png.9f8f30fc4d3d46d69055e7daf56a1b26.png

Albacete-AstonVilla.png.8be0c1b5936c973cbd2d8bb642e4e568.png

In de stand blijven we op de twaalfde plaats postvatten. We hebben nog een kans om bij de eerste acht te eindigen maar dan moeten we FC Bayern en FC Porto verslaan. Een aartsmoeilijke opdracht, maar zoals jullie weten is niets onmogelijk. Zoek trouwens niets naar Manchester City. Het team van manager Carlo Ancelotti staat op een 25e plaats met een schamele 5 punten. 

StandCL(1).thumb.png.6e9f636b61006f3efa9daa7eac778f4a.png

@Glenn08 @Mordurette @Kyrill @Titan @ElMarcos @neva @Rykjvk1 @Keeza @Tim Windt @Djurovski@bas huijsmans @Noordzijde @chrisje1993 @Tim' @KayDeManaager @delichris @Donwander @FlyD @Marius @19CH98 @Urbeto @MNie @Messidona @Lensherr @Satioz@Keano @De Raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites