MNie Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Als je Monaco treft dan weet je dat het moeilijk wordt en het kwaliteitsverschil wordt dan pijnlijk duidelijk. Je doet het daarnaast nog met vrij veel jonge spelers, dus voor hun is het wel een goede leerschool! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 De kater heb je weg kunnen spoelen in de competitie. Spijtig dat je niet verder bent gekomen in de Champions League, maar misschien is de EL op dit moment zelfs een beter podium voor de nog jonge ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Flink lopen cashen zeg. Zonde van de cl maar was ook zware loting. In de competitie goed gestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Lekkere start in de Eredivisie. Jammer dat je uit de CL ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 In eigen land prima gestart. Dat je er Europees uitgaat tegen Monaco is geen schande. De EL zal hopelijk meer op je maat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Sterke start van de competitie, wel jammer van de rode kaart en de dikke nederlaag in Monaco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Ai, dat is een zure uitschakeling. Je hebt een prima start van de Eredivisie te pakken, hopelijk kun je die voortzetten in de Europa League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 in FM speelt PSG bijna altijd kampioen in Frankrijk, per uitzondering is dat eens Monaco. Vandaar dat het een zeer zware doffer was om door te gaan. In de EL ga je meer kunnen meten met de tegenstanders maar in de CL is het vele geld natuurlijk lekker meegenomen. De perfecte start in de competitie trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Tim Windt, @MNie, @dimihuyghe, @Tim', @DGremlin, @DutchClass22, @neva, @Djurovski, @Titan, @007mark, @Brattbakk, @De Raam en @Satioz! Monaco was de zwaarst mogelijke tegenstander en als je dan in de uitwedstrijd al voor rust met tien man verder moet was het helaas al snel klaar. Zij zijn op dit moment verder dan wij en dat moet ik dan maar accepteren. Financieel was de CL wel fijn geweest maar de EL past qua niveau beter bij de groep denk ik. Daar kan ik jullie dus alleen maar gelijk in geven. De enige kanttekening is dat de EL vanaf dit seizoen geen groepen meer heeft maar dat is slechts een detail. In de eredivisie ben ik ondertussen wel lekker gestart en dus kan ik hopelijk die weg voortzetten in de update van vandaag. Volendam en VVV zijn op papier wat makkelijkere tegenstanders maar Heerenveen deed vorig jaar lang mee met AZ en de tradionele top drie en mag dus niet onderschat worden. Ook start de Europa League met een wedstrijd tegen Sporting. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Met de jonge brigade blijf je sterk bovenin meedoen. Het blijft logisch dat je soms tegen onnodige nederlagen oploopt. Na het verlies in Portugal is er nog geen man over boord, maar het zal vooral zuur voelen omdat het een gestolen zege is. Typisch Portugees, dat dan weer wel . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Twee misschien wel verwachte transfers - maar één daarvan was toch een sterkhouder, en de andere had toch ook nog steeds zijn nut denk ik - terwijl er aan inkomende kant niets tegenover stond. Daar verwacht ik toch nog enige beweging. Die doelmannen neem ik dan even niet in beschouwing. Sportief ook wat lastig met een eerste competitienederlaag en wat pech in Europa. Hopelijk verslikt de ploeg zich niet in de verplaatsing naar Antwerp, want dat zou ik toch geen eenvoudige wedstrijd durven noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Je doet het erg sterk hoor met de ploeg die je tot je beschikking hebt. Wel een zuur verlies in Portugal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Je bent lekker begonnen aan het seizoen. Europees is, denk ik, de Europa League een zeer mooi podium! Mag ik mij tagje terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Prima periode heb je erop zitten, natuurlijk is verliezen zuur maar zeker niet onverklaarbaar met het jeugdige team wat je managed. Volgende maand staan er een paar interessante potje op de planning. Ik ben benieuwd hoe je daar doorheen gaat fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Voldoende perspectief in de EL-loting om nog flink wat punten te scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Zonde van de nederlaag in dat dorpje. Verder een keurige maand en Europees is er nog geen man overboord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Verrassende nederlaag tegen Heerenveen hoor. In de EL had ik op iets meer gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 de 0 op het bord houden blijft moeilijk. Mooie tegenstanders in de EL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Wat een fijne overzichtelijke updates om te lezen! Komende maand wel een hele zware maand zie ik. 7 pt gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 november 2023 Auteur Share Geplaatst 11 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @Tim Windt, @MNie, @dimihuyghe, @Djurovski, @Titan, @007mark, @Badmuts, @ElMarcos, @De Raam en @Satioz! Bazoer was vanaf het begin van mijn aanstelling al aan het janken en is daarnaast ook nog geen basisspeler, met een aflopend contract ben ik blij dat ik van hem af ben en een grootverdiener kan wegstrepen. Pavlidis had ik graag willen behouden maar ook hij had een aflopend contract en wilde helaas niet verlengen. In verhouding met het bedrag voor Sugawara valt het enorm tegen maar het is nog steeds een hoger bedrag dan dat AZ ooit gekregen heeft in het echte leven. Europees is het een lastige loting maar sinds de invoering van de Conference League zijn er in de Europa League ook nauwelijks meer matige ploegen aanwezig. Antwerp uit kan inderdaad wel lastig zijn maar gezien de andere duels had ik de inschatting gemaakt dat dit een van de gemakkelijkere is. Of dat ook echt zo is weet ik niet want ik heb dat duel nog niet gespeeld. Met Sporting uit had ik in ieder geval wel gelijk ook al was er kans op meer. Maar Sporting en AZ en de laatste minuut blijkt maar weer eens geen gelukkig huwelijk. Ondertussen ook in eigen land een nederlaag maar met een jonge ploeg kan dat af en toe gebeuren helaas zoals jullie al zeggen. Zeker verdedigend moet de ploeg nog stappen maken, voor mijn gevoel is het voorkomen van tegentreffers een stuk lastiger dit jaar. Maar goed, zolang je er meer maakt dan de tegenstander win je en dat doen we best vaak dit seizoen. Ook deze update is dat natuurlijk weer het doel. Het is echter niet eenvoudig want met PSV en Ajax en komen twee clubs op bezoek die voorafgaand aan het seizoen hoger ingeschat werden dan AZ. Daarnaast een uitwedstrijd bij Sparta en een Europees duel tegen Dynamo Kyiv. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Lekker bezig in de Eredivisie. Als je PSV en Ajax verslaat doe je het heel goed. In de EL gaat het nog niet erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 In eigen land zeer knappe resultaten en bijgevolg ook gouden zaken die je doet qua tussenstand. In Europa zat het opnieuw niet helemaal mee. Hopelijk breekt dat je op het einde van de rit niet zuur op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Kijk, dit zijn lekkere resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 In de Eredivisie ga je als een speer, in Europa blijft het lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 De directe concurrentie op achterstand gezet, heel goed. Europees komt vast nog goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten