Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris, @Tim Windt, @MNie@dimihuyghe, @Tim', @DGremlin, @DutchClass22@neva, @Djurovski, @Titan, @007mark@Brattbakk, @De Raam en @Satioz! Monaco was de zwaarst mogelijke tegenstander en als je dan in de uitwedstrijd al voor rust met tien man verder moet was het helaas al snel klaar. Zij zijn op dit moment verder dan wij en dat moet ik dan maar accepteren. Financieel was de CL wel fijn geweest maar de EL past qua niveau beter bij de groep denk ik. Daar kan ik jullie dus alleen maar gelijk in geven. De enige kanttekening is dat de EL vanaf dit seizoen geen groepen meer heeft maar dat is slechts een detail. 

In de eredivisie ben ik ondertussen wel lekker gestart en dus kan ik hopelijk die weg voortzetten in de update van vandaag. Volendam en VVV zijn op papier wat makkelijkere tegenstanders maar Heerenveen deed vorig jaar lang mee met AZ en de tradionele top drie en mag dus niet onderschat worden. Ook start de Europa League met een wedstrijd tegen Sporting. Veel plezier!

000.jpg.540afa41429698d96813cd09f56f8224.jpg

023a.png.c829a3840f0ed405f08c5159a293f4c1.png

023b.png.f53ec513223865c6953babdf9408ca1c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de jonge brigade blijf je sterk bovenin meedoen. Het blijft logisch dat je soms tegen onnodige nederlagen oploopt. Na het verlies in Portugal is er nog geen man over boord, maar het zal vooral zuur voelen omdat het een gestolen zege is. Typisch Portugees, dat dan weer wel ;c .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee misschien wel verwachte transfers - maar één daarvan was toch een sterkhouder, en de andere had toch ook nog steeds zijn nut denk ik - terwijl er aan inkomende kant niets tegenover stond. Daar verwacht ik toch nog enige beweging. Die doelmannen neem ik dan even niet in beschouwing. Sportief ook wat lastig met een eerste competitienederlaag en wat pech in Europa. Hopelijk verslikt de ploeg zich niet in de verplaatsing naar Antwerp, want dat zou ik toch geen eenvoudige wedstrijd durven noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris, @Tim Windt, @MNie@dimihuyghe@Djurovski, @Titan, @007mark@Badmuts, @ElMarcos, @De Raam en @Satioz! Bazoer was vanaf het begin van mijn aanstelling al aan het janken en is daarnaast ook nog geen basisspeler, met een aflopend contract ben ik blij dat ik van hem af ben en een grootverdiener kan wegstrepen. Pavlidis had ik graag willen behouden maar ook hij had een aflopend contract en wilde helaas niet verlengen. In verhouding met het bedrag voor Sugawara valt het enorm tegen maar het is nog steeds een hoger bedrag dan dat AZ ooit gekregen heeft in het echte leven.

Europees is het een lastige loting maar sinds de invoering van de Conference League zijn er in de Europa League ook nauwelijks meer matige ploegen aanwezig. Antwerp uit kan inderdaad wel lastig zijn maar gezien de andere duels had ik de inschatting gemaakt dat dit een van de gemakkelijkere is. Of dat ook echt zo is weet ik niet want ik heb dat duel nog niet gespeeld. Met Sporting uit had ik in ieder geval wel gelijk ook al was er kans op meer. Maar Sporting en AZ en de laatste minuut blijkt maar weer eens geen gelukkig huwelijk.

Ondertussen ook in eigen land een nederlaag maar met een jonge ploeg kan dat af en toe gebeuren helaas zoals jullie al zeggen. Zeker verdedigend moet de ploeg nog stappen maken, voor mijn gevoel is het voorkomen van tegentreffers een stuk lastiger dit jaar. Maar goed, zolang je er meer maakt dan de tegenstander win je en dat doen we best vaak dit seizoen.

Ook deze update is dat natuurlijk weer het doel. Het is echter niet eenvoudig want met PSV en Ajax en komen twee clubs op bezoek die voorafgaand aan het seizoen hoger ingeschat werden dan AZ. Daarnaast een uitwedstrijd bij Sparta en een Europees duel tegen Dynamo Kyiv. Veel plezier!

000.jpg.7d33d8a59245dd40cb731f3aa5e1c3a0.jpg

024a.png.b15df4bb7ecfbc00915e21da2fc0bab7.png

024b.png.94fe79013ef43882ac7567fc6f742bf6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites