Djurovski Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november THE LAST ONE Na een goede groepsfase was Japan de volgende tegenstander in de volgende ronde. En volgens de media kon dit wel eens een heerlijke wedstrijd worden. Nou die zaten heel erg mis dat kan ik jullie alvast verklappen. Voor de neutrale supporter was het echt afzien deze pot. Wij hadden het meeste balbezit maar deden daar maar verrekt weinig mee. Japan had de meeste schoten ( totaal ) maar die gingen bijna allemaal over of naast. Beide ploegen kwamen elk tot 1 schot op doel. Ja dat lezen jullie goed 1 schot per team. Maar soms kan dat gewoon genoeg zijn. En vandaag was zo'n dag. In de 43e minuut zag Paal de ruimte aan de zijkant. Hij stoomde op met lange passen en ziet op randje 16 Pherai vrij staan. Zijn voorzet is op maar en Pherai schiet de bal zonder aarzeling binnen. 0-1 en dat is voldoende voor de volgende ronde. Wij treffen dus Italië in de volgende ronde en dat is meteen een hele zware loting. Italië won met 4-0 van Peru. Dus wij waren gewaarschuwd. En de neutrale supporters waren achteraf nu wel tevreden want wat werd het een gevecht. In de 11e minuut komen wij op voorsprong door Burgzorg die een goede voorzet van Klas op waarde wist te schatten en de bal langs de keeper weet te tikken. Lang konden wij niet van de voorsprong genieten want twee minuten later gaat de bal op de stip voor de Italianen. Een lichte overtreding van Pinas werd bestraft door de VAR. Vignato pakt dit kadotje met beide handen aan. Maar al heel snel staan wij opnieuw op voorsprong. Pherai ziet de ruimte en Klas zijn pass is op maat. 2-1 en we zijn nog geen kwartier onderweg. Italië heeft wel wat overwicht maar houden goed stand en gaan met de voorsprong de rust in. In de 53e is het Greco die voor de 2-2 zorgt en in de 59e minuut is hetzelfde Greco die een vrije bal er in jast en zo staan wij nu binnen het kwartier met 2-3 achter. In de 72e minuut komen wij dan langszij via uitblinker Klas die nu zelf scoort op aangeven van van der Kust. Zit er dan een stunt in? Nee helaas niet met nog een kwartier te spelen schiet Baldanzi raak uit een vrije trap en dat lijkt ons te breken. Kwaliteit en conditie lijken ons op te breken om nog echt een slot offensief er tegen aan te gooien en wanneer Kayode acht minuten voor tijd de 3-5 maakt is het sprookje voorbij Bestuur is tevreden en met een 33e plaats op de wereldranglijst wat een record is hebben we goede stappen gezet sinds ik het roer overnam bij Suriname. Ook ben ik zelf zeer tevreden over het WK , zeker omdat uiteindelijk Italië wereldkampioen werd. Maar het betekend ook het einde van deze novelle. En dat heeft meerdere redenen. - Voor mijn gevoel is de rek nu er wel volledig uit bij Suriname. Doordat dit de BETA save is kan ik Suriname niet toevoegen en is de aanwist zeer gering. En krijg nauwelijks spelers zo ver dat ze willen uitkomen voor Suriname die echt een meerwaarde kunnen zijn. Vooral in het doel is dit een groot probleem. Dat ik met een Gomez de Gold Cup heb gewonnen en de laatste 16 van het WK heb gehaald vind ik al bizar. Spelers als Pinas en Albena beginnen ook op leeftijd te komen en ook daar zit gewoon weinig kwaliteit achter. Nou dan stop je toch bij Suriname , ga je verder de FC en wie weet komt er weer een leuk ander land langs? - Dat zou zeker kunnen maar een seizoen als dit maak ik ook bij de FC niet meer mee. Veel beter dan dit gaat het gewoon niet snel meer worden. En dat hoeft op zich ook niet. Of ik moet stoppen met de poke player en alleen nog maar kwaliteit in het elftal stoppen maar goed de eredivisie is al geen uitdaging meer en dan helemaal niet meer. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij een ideaal moment. Had nog wel graag het WK voor clubs gespeeld maar dat duurt nog een seizoen of 3 en dat duurt mij te lang. - Maar de belangrijkste reden dat ik met novelle stop is dat ik het gevoel heb dat de updates meer een moetje zijn dan in eerdere seizoenen. Maar heb gewoon geen inspiratie op per club nog wat leuks neer te zetten. En elke keer een wedstrijdverslag gaat mij tegenstaan. Heb deze novelle met veel plezier gemaakt behalve het laaste seizoen / halve seizoen en na dit heerlijke seizoen vind ik het een goed moment om er mee te stoppen. Na die laatste wedstrijd tegen Italië heb ik de save ook niet meer aangeraakt. Al verwacht ik dat ik dat nog wel eens ga doen voor de nieuwe FM er is want de save zelf verveeld nog niet opzich. Zeker door de poke player en misschien nog wat kleine side challenges met scorende keepers oid erbij. Maar dit ga ik dan niet meer via novelle vorm laten zien want zal deze save dan af en toe eens laden. In ieder geval wil ik ieder van jullie bedanken die de moeite hebben genomen om deze save ( deels ) te volgen en eventueel te hebben gereageerd met een like of reactie. Dat werd aan deze zijde zeer gewaardeerd. En voor degene die het eventueel leuk lijkt mijn Journeyman save die hier ook als novelle op het forum staat gaat gewoon door. @Willem Je hebt een glazen bol in huis? Japan was idd te verslaan maar helaas redden we het niet tegen Italië @DB4266 Het werd een prima WK. Japan was idd nog te doen @Marius Elk WK duel idd gescoord tegen Japan was het nipt. Maar drie keer tegen Italië had ik niet verwacht helaas maken zij er dan wel 5.... @delichris Japan was misschien wel onze slechtste wedstrijd maar wisten we nog wel te winnen @Satioz Thnx @himan Weer een North die stopt haha. @ElMarcos @Nom de Guerre @Vlonkie @DB4266 @MNie @FlyD @Kyrill @rich ruzzian @Rykjvk1 @himan @timpy00 @MNie @FlyD @ElMarcos @KayDeManaager @Michaelinho* @Rikkert90 @jeffrey koole @Dender70 @Boyzone @Daz @Rykjvk1 @De Raam @chrisje1993 @Badmuts @Thomassje123 @broabander @Oerlie @MisterX @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @DutchClass22 @Lensherr @reibleetsak @MKLVMOND @Glenn08 @seb170455 @John Terry 2.0 @Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DB4266 Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Heb je novelle niet vanaf de start gevolgd maar de laatste weken met plezier gelezen. Je hebt wat moois neergezet met zowel FC Groningen als Suriname, maar kan je beslissing om met je novelle te stoppen wel begrijpen. Mooi om het met een foutloos seizoen af te sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Ergens een beetje een verwacht einde. Alle titels gewonnen, behalve dan het WK met Suriname, maar oké. Ben benieuwd naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Heerlijk om Japan te wippen en er dan meer dan eervol uit te gaan tegen Italië. Geen onlogische beslissing om te stoppen op een hoogtepunt. Met Groningen heb je alles gewonnen wat er te winnen viel - wat al uitermate sterk is - maar ook met een nationale ploeg zo overachieven is weinig gezien. Bedankt voor het delen van je prestaties. Ik heb deze met veel plezier gevolgd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Dit gaat echt, super lekker zeg Geweldig!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Heel knap gepresteerd op het WK en daar kan je trots op zijn. Dat je stopt met deze novelle begrijp ik. Het was een mooi avontuur om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november zeer knappe prestaties op het WK. italië is een maatje (of twee) te groot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Tsja, dat je met Suriname verliest van Italië is geen verrassing. Bijna al je andere prestaties waren wél verrassend. Een prachtige carrière zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Op 28-11-2024 om 21:53 zei Djurovski: Heb deze novelle met veel plezier gemaakt behalve het laaste seizoen / halve seizoen en na dit heerlijke seizoen vind ik het een goed moment om er mee te stoppen. Na die laatste wedstrijd tegen Italië heb ik de save ook niet meer aangeraakt. Al verwacht ik dat ik dat nog wel eens ga doen voor de nieuwe FM er is want de save zelf verveeld nog niet opzich. Zeker door de poke player en misschien nog wat kleine side challenges met scorende keepers oid erbij. Maar dit ga ik dan niet meer via novelle vorm laten zien want zal deze save dan af en toe eens laden. Ik heb je verhaal met veel plezier gevolgd. Jammer dat je er een punt achter zet, maar als het niet leuk meer is om alles bij te houden, dan is het een goede beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten