Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS] FM24 Pride of the North

Djurovski

Aanbevolen berichten

pIliYBv.jpeg

Wie zijn de helden die het schier onmogelijke hebben waar gemaakt. Vanuit de KKD naar de nationale top en nu ook de internationale top. Wie waren het die dit jaar er voor hebben gezorgd dat Groningen zich de beste van Europa heeft mogen noemen. In deze update gaan we dus de selectie bij langs en natuurlijk beginnen we dan met de doelmannen

zmr8Qt4.png

Met Seimen hebben we een geweldige doelman en is het dus niet vreemd dat hij keer op keer basis stond. Karius heeft 1x mogen invallen en gaat met pensioen. Kan toch maar mooi zeggen dat hij voor de FCG heeft mogen uitkomen. Hoël is er puur nog omdat hij inmiddels home grown is. Er zal komende zomer wel een goede " reserve "doelman moeten bijkomen.

MBt82Ni.png

Truls Paulsen is inmiddels ook eigen jeugd maar is niet geheel geschikt voor de rol die ik graag als rechtsback zie. Maar bij gebrek aan beter was het toch de beste keus dit seizoen. Kasius is het net niet en zou bij een goed bod mogen vertrekken. McNamara is niet goed genoeg maar goed moeten Ierland afvincken en mag dus komend jaar nog een paar keer invallen

TKZ4Gx5.png

Sauer staat buitenkijf , onze beste centrale verdediger en nog altijd erg jong. Heeft zijn contract verlengd en hopen hem nog jaren in het groen wit te zien spelen. Nyamsi begon als zijn compaan maar kwam er achter dat ik zijn nationaliteit al had afgevinkt met Justin Che dus was hij daarna vrij overbodig. Hierdoor kreeg Ravnamo zijn kans en pakte die met beide handen aan. Ook kreeg Larsen de nodige minuten en na de winterstop was daar Halil. Onze jonge Turk heeft veel talent en kreeg daarom de nodige minuten. Sanusi komt nog net te kort maar is wel talentvol

raq6rK4.png

Navarro paste zich snel aan en was dus al snel basisspeler. Per toeval ontdekt maar wat een heerlijke speler is dit. Onze Egyptenaar was een goede back up maar heeft gedaan wat hij moest doen en mag dus weg. Larsen kan ook hier prima uit de voeten en is dus een heerlijke 12e man voor beide posities. 

1ZPVKVU.png

Reis is onze captain en Boonen het talent wat er aan zit te komen. Voor komend seizoen is de kans groot dat Boonen de plaats van Reis gaat innemen want hij is waarschijnlijk al maar kan sowieso een stuk beter worden dan Reis nu is. Maar Reis is natuurlijk een kind van de club en die passeer je niet zomaar. In ieder geval is deze positie zeer goed bezet

6u1c41u.png

Centraal op het middenveld was het voor de mezzala postie kiezen uit Kollar en Darvich en beide hebben het uitstekend gedaan waar Darvich wel meer wist te scoren dan onze Hongaarse vriend die voor veel geld over kwam van DKV. Beide zijn nog erg jong dus voor komend seizoen heb ik hier geen zorgen over. Beide mogen weer strijden voor een basisplaats als zal ik ze net als dit seizoen weer laten rouleren. Als carrilero was het vooral Herrera die in de basis mocht starten. En deed het net als vorig seizoen gewoon meer dan prima. Heeft echter nog een contract voor 1 jaar en veel clubs vooral uit de zandbak hebben interesse in hem. Moriba deed wat hij moest doen. Genoeg minuten maken voor de poke player en deed dat ook nog eens met prima cijfers. Bij een goed bod valt er zeker te praten want kan dan Reis doorschuiven naar zijn positie en dus Boonen en Reis opstellen. Ramaj mocht na twee jaar te zijn uitgeleend dit jaar aansluiten bij de A selectie en af en toe zijn minuten maken. Maar de concurrentie is heel hevig op zijn positie

ttHuAJl.png

Tesic is gewoon een baas en ook dit jaar was het weer genieten van onze Belgische / Balkan vriend. Twaalf treffers en twaalf assists helaas op het einde wat vaak in de lappenmand maar gelukkig hebben we dan een Tsjechisch wonderkind genaamd Danek. Met acht treffers en twaalf assists liet hij zien dat hij een meer dan prima back up is. Ook hier zitten we komend seizoen meer dan goed. Wat slecht nieuws is voor onze poke players daar. Sanches werd al verhuurd , Dat van der Sande nog aan zes invalbeurten kwam is een gods wonder en ja onze tweede Ier Obafemi is dan het slachtoffer. Gezien de minuten voor McNamara is dat onze troef voor Ierland en mag Obafemi sowieso op zoek naar een nieuwe werkgever.

Als AMC heb ik ditmaal geen screen gemaakt aangezien ik bijna niet met de tweede tactiek heb gespeeld dus gaan we door naar de AML positie

34GAyab.png

Hiddink speler die in het eerste seizoen door kwam uit de jeugd is niet iemand die je snel passeert. Puur omdat hij eigen jeugd is en inmiddels ook international. En met 11 treffers en negen assists ook weer belangrijk was maar heeft wel concurrentie van een Noorse ( donder ) god. Schjelderup mislukt bij Benfica liet even zien dat hij het voetballen nog niet is verleerd. Met 21 treffers en 21 assists was het een heerlijk debuut seizoen voor hem. Ook hier zitten we dus meer dan goed voor komend seizoen. 

jSkBTWm.png

Mijatovic had vorig seizoen eindelijk het gevoel dat hij de eerste spits zou worden maar toen haalden wij Sehic. Die helaas al snel voor een paar maanden in de ziektewet zat. Als nood haalde ik Mandic maar wat heeft die zich bewezen. Nog niet eerder wist een spits zich zo te manifesteren als Mandic deed. Het betekend wel dat Mijatovic zich moet gaan schikken in een reserverol maar is wel eigen jeugd inmiddels. Maar wat een Balkan trio is dit zeg

@Michaelinho* We mogen zeker niet klagen

@delichris Ze zijn een lastige tegenstander maar gelukkig nemen onze mannen de pingels beter

@Marius Tja de vooroordelen bleken weer eens te kloppen maar we hebben hem en dat is wat telt. 

@Vlonkie thnx

@rich ruzzian Zag het eerlijk gezegd helemaal mis gaan na die late gelijkmaker maar gelukkig bleven ze koel

@Nom de Guerre Precies de winst is er en dat is het belangrijkste

@ElMarcos Precies , met goed beleid het grote geld bestrijden is altijd lekker

@MNie thnx

@Satioz @himan 

@John Terry 2.0 @seb170455 @MNie @Lenstra @Daz @Rykjvk1 @De Raam @chrisje1993 

@Badmuts @Thomassje123 @broabander @Oerlie @MisterX @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98

@Djordison @Tim Windt @FlyD @DutchClass22 @Lensherr @reibleetsak @MKLVMOND @Glenn08

@rich ruzzian @Rikkert90 @Dender70 @KayDeManaager @Boyzone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

J4F0OWw.jpeg

Waar de meeste managers zich zo half mei en juni lekker kunnen relaxen was dat voor mij wel anders. Behalve te gaan kijken met welke spelers we verder willen gaan en waar eventueel versterkingen nodig zijn was deze zomer ook nog eens extra druk met wedstrijden met Suriname. In juni stonden er namelijk nog twee kwalificatie wedstrijden voor het WK op het programme en in juli stond de Gold Cup op het programma. Vanaf de andere kant van de wereld moest ik dus en de aandacht bij Groningen houden en zorden dat we gaan presteren met de Suriboys. Voor de kwalificatie wedstrijden tegen Panama en Saint Lucia mocht ik wel 50 spelers oproepen dus zodoende kwamen er wat namen bij die normaal niet geselecteerd werden. Uiteindelijk kwam ik tot 43 spelers en wist ik Lamare Bogarde over te halen om voor ons te kiezen net als Renzo Godlieb

XEW1L7s.png

ZrHvl4B.png

xE8idpr.png

Met Bogarde in de basis en daarmee beginnen we eindelijk een normaal middenveld te krijgen met v.d Kust als vmc , Klas en Bogarde centraal staat er inmiddels een vrij leuk elftal. Op doel is het nog altijd behelpen aangezien ons jeugdproduct nog steeds voor Nederland wil uitkomen. Maar de grootste zorgen zijn inmiddels aan de kant geschoven. En ja we kunnen nog zoveel beter worden als spelers zich aan ons gaan verbinden die dat nu nog niet willen. 

Het werd geen geweldige wedstrijd maar de drie punten bleven in Suriname. Wij waren sterker maar de afwerking was niet echt top. Toch wisten wij eenmaal te scoren door Poepon. De linksback uit eigen jeugd van de FC kwam er in de tweede helft in. Waar Paal verhuisde naar de MC positie. En met een korte corner scoorde Poepon zijn eerste voor Suriname. 

Z3G0vUC.png

wFSU3co.png

78hm8BQ.png

Hierdoor zijn we na drie wedstrijden al zeker van de volgende ronde in de kwailificatie. Spelen blijkbaar maar 1x tegen elkaar. 

aYGPPn4.png

De spits van Saint Lucia doet mij denken aan een serie vroegen die in de late uurtjes op tv kwam. De oudere lezers weten vast wel wat ik bedoel. Voor de jonkies zoek het maar niet op valt vast tegen met wat er nu te bekijken is. Goudmijn vervangt Klas maar verder weinig bijzonderheden in de opstelling of het moet de basisplaats zijn van van Gönter.

Het arme Saint Lucia had niet veel in te brengen tegen ons. En al in de tweede minuut stonden ze 0-1 achter door een treffer van Goudmijn op aangeven van Becker. Goudmijn moest en zal zich even bewijzen nadat hij het vorige potje vanaf de bank moest bekijken want in de 11e minuut zorgde hij voor de 0-2 ditmaal legde spits Burgzorg de bal heerlijk voor hem klaar. Na 33 minuten zorgde Cleonise voor de 0-3 op aangeven van jawel Goudmijn en even later moest helaas Becker het veld verlaten met een blessure. Tussendoor had Emmanuel voor de 1-3 gezorgd en laat in de wedstrijd komen wij nog op 1-4 door Cleonise. 

FcHqRzk.png

8dSlPsa.png

Igno3m3.png

Wij gaan samen met Cuba naar de volgende ronde. Amerika en Puerto Rico ook net als Honduras en Curacao. Ook Canada en Costa Rica plaatsen zich voor de volgende ronde. Jamaica wordt verrassend groepswinnaar voor Mexico. En Trinidad & Tobago en Montserrat plaatsen zich ook voor de volgende ronde. 

4m3wfh0.png

Amerika is de grote favoriet en wij zullen normaal gesproken met Honduras moeten uitmaken of we bij de laatste zes komen. Montserrat zouden we normaal gesproken moeten kunnen verslaan. In poule B is Mexico de favoriet, Maar de andere drie liggen wel dicht bj elkaar gok ik zo. Hopelijk weet Curacao hier te verrassen. In poule C lijken Canada en Jamaica de de nummers 1 en 2 maar wie weet kan Trinidad & Tobago weer eens te stunten

@Marius Dan mag je hopen dat de spelers wel presteren idd

@delichris Absoluut

@Nom de Guerre Beschrijf eigen jeugd nader? Spelers die echt door Groningen zijn opgeleid is bovenstaande alleen Hiddink ( kwam door in de 1e jeugd instroom ) en Reis ( wel is waar terug gekocht maar wel uit de eigen jeugd doorgebroken ) Had natuurlijk nog Postema en Blokzijl maar verkocht en Prins loopt nog rond in het tweede. Met Sauer , Larsen , Paulsen Mijatovic en Hoël heb ik eigen jeugd ala Ajax stijl. Kan ze inschrijven als home grown maar zijn natuurlijk wel opgeleid in een ander land. Voor echte eigen jeugd is dus voorlopig alleen Hiddink echt doorgebroken. Ondertussen wel al diverse spelers laten debuteren voor ons of uberhaupt in het betaalde voetbal maar komen nog te kort voor echt een basisplek. Mooi voorbeeld is bijvoorbeeld Zerrouki prima speler maar heeft nu gewoon Tesic / Danek voor zich die gewoon echt beter zijn. Veel eigen jeugd wordt dus verhuurd en eventueel verkocht omdat ze net niet de stap kunnen maken. Club is gewoon net wat sneller gegroeid dan hun zelf en de laatste 2/3 jaar vallen de nieuwe spelers ook wel wat tegen helaas

@ElMarcos Ik ben zeer tevreden

@MNie @Satioz @Michaelinho* @Vlonkie thnx

@rich ruzzian 

@himan 

@Badmuts @Thomassje123 @broabander @Oerlie @MisterX @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98

@Djordison @Tim Windt @FlyD @DutchClass22 @Lensherr @reibleetsak @MKLVMOND @Glenn08

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D2CBw7O.jpeg

Veel tijd om te genieten van de twee overwinningen hadden wij niet want niet veel later stond de groepsfase van de Gold Cup op het programma. Iets minder aangeschreven dan de Copa America maar toch wel een grote prijs in de America's. Met Curacao , Guadeloupe en de Dominikaanse Republiek lag er natuurlijk volop kansen om ons te kunnen kwalifcieren voor de volgende ronde. Wel moesten er nog even 20 spelers worden uitgezwaaid want voor dit toernooi waren mochten er gewoon weer 23 worden opgeroepen en dat werden deze mannen

cRDkz27.png

Bogarde en Godlieb zijn er dus bij gebleven en verder zijn het vooral de vaste namen. Het grote probleem is vooral dus nog altijd de doelman. Je rijd in je Dacia Sandero de formule 1. Al hebben we het geluk dat de meeste kleinere landen geen echte topkeeper hebben dus dat scheelt dan nog. We beginnen met de "derby" tegen Curacao. 

o4ADyp8.png

Curacao heeft zo te zien hetzelfde probleem als wij dat weinig spelers zich willen naturaliseren want weinig bekende namen in de basis. Op Bacuna , Floranus en Chong na. Ik ben wel erg blij met Bogarde erbij op het middenveld. En dus starten we met in mijn ogen de sterkste 11. 

Vanaf het begin hadden wij de overhand en dat ik niet direct verwacht. Het duurde tot de 22e minuut dat mij op voorsprong komen. Bogarde steekt Cleonise weg en die weet met een goede schaar zijn verdediger het bos in te sturen en schiet daarna onverbiddelijk raak. Na iets meer dan een uur spelen verdubbelen wij de voorsprong. Een voorzet van Cleonise wordt met het hoofd van Burgzorg terug gelegd naar Becker en die haalt met rechts uit , onhoudbaar voor de keeper. Severina maakt het dan direct erna nog heel even spannend want twee minuten na de aansluitingstreffer is het Cleonise die de 1-3 op het bord zet. De assist kwam van invaller Jubitana die ook de assist voor de 1-4 gaf aan Goudmijn , die de bal heerlijk in de lange hoek krulde. Een mooie start voor ons

EejYm4R.png

U3KUqYD.png

Geen verrassingen tegen toch misschien wel de dark horse van de groep. Een land wat nog niet veel heeft gepresteerd maar waar wel wat van te maken. Ik was wel blij dat 1 van de aankopen van Groningen voor komend seizoen niet geselecteerd is. Of moet ik daar juist bang voor zijn dat er op zijn positie dus betere spelers rondlopen? Enige speler die mij een belletje doet rinkelen is Thierry Ambrose.

We starten sterk en staan al na vier minuten op voorsprong wanneer Burgzorg de bal goed bij zich houd en de bal klaarlegt voor de mee gelopen Klas. Die schiet van een meter of 16 de bal strak in de linkerhoek. Wij blijven een stuk sterker en was het even schrikken toen Phäeton de 1-1 op slag van rust binnen tikte. En wat wij na de thee ook probeerden gescoord werd er niet meer en dus moeten we tevreden zijn met een puntje.

SLw4FXs.png

De laatste wedstrijd was tegen de Dominikaanse Republiek en we speelden weer met de vaste 11 want er stond veel op het spel. En dan helpt het niet mee wanneer Paal in de 12e minuut in de fout gaat en de bal op de stip beland. Mörschel blijft kalm en zo staan we op achterstand. Tien minuten later staat het weer in evenwicht wanneer Becker goed doorkomt op de rechterflank en zijn voorzet door Cleonise wordt binnen geschoten. Twee minuten later pakken wij de leiding door Zeefuik die scoort uit een korte corner. Lang blijft die 2-1 op het bord tot dat Lopez de bal in de 83e minuut achter zijn eigen keeper werkt en wij dus op 3-1 komen. Twee minuten later word het nog 4-1 door Jubitana op aangeven van Bogarde. Laatst genoemde laat zien een echte aanwinst te zijn voor het elftal

kU1lDF0.png

i8t14tp.png

Hierdoor plaatsen wij ons samen met de Domikaanse Republiek voor de volgende ronde. Curacao toch wel zeer tegenvallend in mijn ogen. Sheraldo Becker is deze wedstrijd record international voor Suriname. Hij lost Warner Hahn af. Hij die nog altijd gemist wordt onder de lat

Uas0Qee.png

WHj6YJi.png

In de kwartfinale treffen we Costa Rica een ploeg waar de afgelopen tijd al vaker van hebben weten te winnen maar goed een Nations League wedstrijd is wel iets anders dan een kwartfinale Gold Cup in zo'n mega stadion. Maar als wij een goede dag hebben kunnen we ze pakken

@Nom de Guerre Dat is ook mijn doelstelling , die tweede plaats achter Team USA te pakken. Die lijken mij nog wat te lastig en dan met Honduras gaan uitvechten voor plek 2. Veel zal  ook te maken hebben of ik spelers kan natulatisren want op bepaalde posities lopen de leeftijden weer op en van de newgens hoef ik niet super veel te verwachten. Zonder dubbele nationaliteiten dan. Ik blijf wel inzetten op eigen jeugd maar de laatste seizoenen vallen de aanwinsten wat tegen. Hopelijk weten sommige toch nog wat stappen te zetten

@rich ruzzian Dit was Becker maar daar zit te laatste 2 jaar wel wat sleet op. Denk nu Pinas of Bogarde. Echt toppers lopen er niet rond maar het is vooral allemaal behoorlijk degelijk. 

@Marius Het valt mij allemaal niet tegen nee. Zeker omdat ik eerder twijfelde om te stoppen maar blijft toch wel een lekker zij projectje. Ja die laatste ronde zou haalbaar moeten zijn

@ElMarcos Gelukkig is een tweede plaats ook voldoende. Verwacht nog niet dat we ons kunnen meten met een land als Amerika.

@Michaelinho* thnx

@Satioz @delichris  @MNie @Vlonkie 

@himan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CpVXlgh.jpeg

Met Costa Rica hadden we dus zeker niet ongelukkig geloot. De opstelling werd logischerwijs niet veranderd want waarom zou je een winnend team veranderen? Zo starten we dus met de bekende namen en komen in de 11e minuut op 1-0 door Klas. Het was het bekende recept voorzet van de flanken op Burgzorg en die doet er dan zelfs iets goeds mee of houd hem aan zodat hij terug kan leggen. En dit maal was het de tweede optie. In de 33e minuut komen de Costa Ricanen wel langszij door Jimenez en zo is de ruststand 1-1. Wel voelden wij dat wij de overhand hadden en deze wedstrijd wel binnen 90 minuten moeten proberen over de streep te trekken. Met nog iets meer dan een kwartier te spelen pakken wij dan die voorsprong. Een mooie aanval en Paal was goed doorgelopen aan de linkerzijde. Bogarde zag dat en zijn pass was op maat. Paal komt goed naar binnen en schiet de bal binnen. Twee minuten voor tijd komen wij ook nog op 3-1 door een korte corner die wordt binnen geschoten door Jubitana.Diep in blessuretijd wordt de 3-2 nog afgekeurd wegens buitenspel en dus plaatsen wij ons voor de halve finale. 

tXb3cEY.png

rPBoXo3.png

In de halve finale troffen wij Honduras want dus een mooie graadmeter gaat zijn voor de kwalificatie van het WK. Want de verwachtingen zijn dat Honduras of wij tweede gaan worden in die poule. Dus dan is deze halve finale wel een mooie graadmeter. Basisteam is fit genoeg om te starten dus geen verrassingen in de opstelling

En wij hadden vanaf het begin het overwicht. In alle aspecten. En het was dus wachten op de openingstreffer en die kwam er ook. In de 35e minuut is het Cleonise die slim weg loopt , Klas ziet het en zijn pass is op de juiste snelheid. En Cleonise schiet de bal goed binnen. Het enigste schot op doel van Honduras kwam in minuut 53 maar was ook meteen raak. Een domper dus en als drie minuten later een treffer van Burgzorg wordt afgekeurd kwamen er toch wat zorgen bij ondergetekende. In de 77e minuut pakken wij dan de leiding weer. Een voorzet van Cleonise wordt binnen gekopt door Burgzorg. Acht minuten voor tijd schiet Becker dan een vrije bal heerlijk binnen van 22 meter en is de finale een feit

YsnDM5a.png

ICTYPVI.png

En hierin treffen wij grote favoriet Team USA. 

@delichris We hadden een prima poulefase idd en Costa Rica hebben we idd weten te verslaan en Honduras ook

@Marius Over de poulefase mochten we zeker niet klagen. Costa Rica was idd een gunstige loting en nu staan we ineens in de finale

@Vlonkie Daar mogen we zeker niet over klagen

@Nom de Guerre Dat bleek. Gelukkig troffen we hierna Honduras. En Amerika nu pas in de finale. Mexico deed niet mee geen idee waarom. Jamaica is altijd vervelend om tegen te spelen. Hebben ons nu al twee keer uitgeschakeld in de Nations League

@ElMarcos Costa Rica hadden we al eens eerder verslagen dat scheelt. Honduras viel erg tegen maar goed die konnen ook gewoon een offday hebben natuurlijk. Nu wel een power house in de finale

@Satioz @Michaelinho* @MNie Thnx

@rich ruzzian 

@himan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag echt niet klagen over de lotingen dit tornooi. Al moet je het onderweg nog altijd doen natuurlijk, en dat doe je met verve. Zeer benieuwd wat je kan tegen de VS, die logischerwijs torenhoog favoriet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5c2W2aV.jpeg

De finale van de Gold Cup tegen Amerika in Amerika. Amerika is dus de grote favoriet en eerlijk gezegd had ik niet eens kunnen verwachten dat wij de finale zouden halen. De loting was dan voor zeker niet ongunstig maar nu we hier staan willen we natuurlijk niet afgaan als een gieter. Eerst maar eens kijken hoe beide landen de finale hebben gehaald.

weY0n82.png

Wat bij ons vooral opvalt is dat het aanvallend wel in orde zit. Maar dat we ook tegentreffers krijgen tegen de kleinere landen is iets wat Team USA waarschijnlijk gaat uitbuiten zeker gezien onze doelman nou niet echt van topniveau is. Maar goed we staan er wel en hoe is Team USA hier gekomen?

k1v4LoS.png

Ook die hadden geen al te lastig parcour en dat Mexico niet mee doet is wel een slok op een borrel voor de meeste landen. Opvallend wel dat de Domenikaanse Republiek zo ver is gekomen. Dan de wedstrijd

Amerika was iets sterker maar toch speelden wij prima mee en dat gaf langzaam aan wat vertrouwen in een eventuele goed resultaat want na 45 minuten met kansen voor beide landen was de stand nog 0-0. En die 0-0 stond ook nog een tijdje in de tweede helft op het bord. Totdat Zeefuik zich liet uitlokken en domme overtreding beging in onze zestienmeter. Geel en een strafschop en daar heeft Reyna geen moeite mee. Drie minuten later is het dan 0-2 door Tillman die zijn oude trainer veel pijn doet. Over en sluiten zou je dan normaal zeggen. Tien minuten voor tijd nog een sprankje hoop wanneer Weah een voorzet van Jubitana in eigen doel werkt. Inmiddels diep in blessuretijd krijgen wij nog een hoekschop. Een korte variant waarbij de bal via van der Kust bij Becker komt en die schiet de 2-2 tegen de touwen. We gaan dus verlengen!

In de verlenging komen we zelfs op 3-2 in de 101e minuut door Jubitana die goed vrij liep en de voorzet van Paal was op maat. Amerika schud er dan een slotoffensief tegenaan maar we houden stand. En net wanneer we bijna het veld op willen vliegen is daar nog 1 actie van Balogun en zijn inzet werd net niet voldoende gekeerd door Gomes. 3-3 en dus pingels. Van hero to zero want Balogun mist de eerste strafschop en invaller Hilterman schiet wel raak. Het zoontje van @Aaron21 scoort wel net als Goudmijn, wederom een invaller aan onze zijde. Weah en v/d Kust missen ook niet. McKennie , Jubitana en Carter-Vickers doen dat ook niet. En zo mag Paal aanlegen voor de winnende. En zijn schopt verdwijnt binnenkant paal in het netje. Suriname wint de Gold Cup

5eCmIxB.png

c91RZd5.png

o0o0xIH.png

Een vrij ongebruikelijke winnaar want wij zijn pas het 2e land na Canada in 2000 die de hegemonie van Mexico en Team USA heeft weten te doorbreken. Had dit echt nooit verwacht en is een heerlijke opsteker voor het gehele land. 

2LSSvlw.png

Hiermee staan we nu op plek 51 op de wereldranglijst en dat is al een behoorlijke stijging sinds ik hier begon. Wetend dat er nog voldoende potentieel is mits ze de keus voor Suriname gaan maken is hier nog veel meer mee mogelijk maar op dit moment stijgen we wel boven ons zelf uit. Met een doelman die misschien net mee kan bij clubs als Katwijk of HHC is dit een echt helden prestatie van het  team. 

HuCUuQ2.png

Als 1 van jouw spelers dan ook nog eens het doelpunt van het toernooi heeft gemaakt en een ander op plek 3 eindigd is dat een lekker gevoel. Zeker voor de spelers in kwestie

3rOgfJp.png

Paal en Bogarde hebben zelfs het elftal van het toernooi gehaald. Terecht natuurlijk maar het staat er maar wel mooi.

@Marius We mochten zeker niet klagen maar zoals je al zei je moet ze wel eerst nog verslaan. En met kunst en vliegwerk hebben we het gered!

@himan Alles behalve maar hij is binnen

@delichris Je glazenbol had weer eens gelijk haha

@Satioz @MNie @KayDeManaager @Michaelinho* thnx

@Vlonkie @Nom de Guerre @ElMarcos @rich ruzzian 

@himan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites