De Raam Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Goede update over de loyale achterban! Altijd goed om te weten dat je bij hen terecht kan als het transferbudget tegen valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Leuke clubkeuze, ben benieuwd wat je in Zweden kan bereiken. Graag een tag voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Leuke update weer, heel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Gave update benieuwd of je de nieuwe Berg kunt opleiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 Het bestuur van IFK Göteborg weet dat er verandering plaats moet vinden bij de club en zij zullen de staf opnieuw beoordelen. De aanstelling van de Deen Jens Berthel Askou gebeurde vrij recent, maar niet het gehele bestuur stond achter deze keuze. Dit betekent dat het contract al zeer snel afgekocht wordt en de club op zoek gaat naar een nieuwe manager. De overige staf posities zullen ook beoordeeld worden, maar dat er zaken moeten veranderen binnen de club staat vast. Het bestuur vergaderd over de veranderingen die doorgevoerd moeten worden bij de club. De trainersstaf is bij lange na niet goed genoeg voor het niveau waar de club op thuis hoort. Op ieder aspect doen wij onder voor concurrenten Mälmo FF en BK Häcken. Op een groot aantal onderdelen scoort de club zelfs onder de middenmoot. Enkel de coaching op standaardsituaties is bovengemiddeld. Op korte termijn moet met de nog aan te stellen manager verbeteringen rondom de technische staf doorgevoerd worden, zodat IFK Göteborg weer terug komt op het niveau waar het ooit op heeft gezeten. Het wervingsteam van IFK Göteborg is momenteel van een goed niveau, maar ook hier voert Mälmo FF de lijst aan. Het bestuur biedt de ruimte aan de nieuwe manager om op zoek te gaan naar uitbreiding van het wervingsteam. De aanstelling van een directeur voetbalzaken zal ook prioriteit hebben voor de club. Samen met de nieuwe manager zal deze inspraak hebben op het transferbeleid en de samenstelling van de selectie. Stig Torbjørnsen is de huidige hoofdscout en zijn team zal ook versterkt moeten worden. De medische staf van IFK Göteborg behoort tot de betere van Zweden, maar dat is niet genoeg voor het bestuur. Het bestuur zal op zoek gaan naar een volledig nieuw team van sportwetenschappers. Het team van fysiotherapeuten onder leiding van Fredrik Larsson zal vooralsnog niet veranderen. Het fit houden van spelers, goed handelen bij blessures en nog belangrijker voorkomen van blessures is enorm belangrijk, dus het bestuur zal continu op zoek blijven gaan naar verbeteringen. @Urbeto Het is inderdaad de enige Zweedse club met een Europese prijs in de kast. Die tijden moeten herleefd worden, maar dat zal een hele uitdaging worden. @19CH98 Dank je wel. Allemaal zelf geschreven overigens! Vind het leuk om achtergrond informatie op te zoeken en die heb ik voor de eerste updates gebruikt. @chrisje1993 Thanks voor het compliment. @Mordurette In seizoen 1 kampioen worden lijkt mij onmogelijk. Heb in de beta 10 seizoen gesimuleerd en daarin eindigde de club nooit hoger dan de derde plaats. Dat was overigens ook eenmalig, want ze waren vaker onderin te vinden. @Marius De druk om snel presteren zal ik zelf meer voelen denk ik dan dat het mij opgelegd gaat worden. Ik verwacht dat een plek in de middenmoot voldoende is. @DGremlin Thanks, vond het zelf ook leuk om te lezen en te schrijven. @ElMarcos Als je goed presteert zal de populariteit natuurlijk vanzelf stijgen, want wie houdt er nou niet van een succesvolle club. @Tim' De achterban van de club is groot en een vol stadion zou enorm helpen omdat er dan inkomsten zijn natuurlijk. Die hebben wij weer nodig om als club te groeien. De goede resultaten hoop ik te boeken uiteraard. @bas huijsmans Dank je wel voor het waarderen van mijn idee en het vragen om een tag. @delichris Thanks voor het compliment. @De Raam Waar vind je dat tegenwoordig nog, supporters die de club geld willen lenen. Tegenwoordig is het vaak dat de club boetes krijgen vanwege de wandaden van hun "supporters". Financieel hoop ik hun hulp natuurlijk niet nodig te hebben, maar die kwartfinale in een Europees toernooi staat wel op de to do lijst. @Renato Daar ben ik zelf ook heel benieuwd naar! Heb er nog nooit een club gemanaged, dus voor mij is het ook een nieuwe uitdaging en ervaring. @Kyrill Dank je wel voor het compliment. @Djurovski Ik heb de oude Marcus Berg nog in de selectie zitten bij aanvang van de game. Die start in februari 2023 en hij stopt met voetballen op 25 september 2023. Je zult hem dan ook nog tegenkomen in de volgende updates. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @Keeza @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @Tim Windt Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 In het echt heeft IFK het dit seizoen moeilijk om buiten de degradatiezone te blijven, dus het moet zeker haalbaar zijn dat te overtreffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Doelde met het gemaakt door AI gedeelte op de afbeeldingen, die heb je niet zelf getekend lijkt mij. Wel weer een mooi stukje geschreven over de staf. Het lijkt erop dat vooral op het veld nog wat verbeteringen doorgevoerd moeten worden, de scouts en de fysio's zijn van acceptabeler niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Een goede technische staf is zo belangrijk, daar kijk ik zelf ook als één van de eerste dingen naar. Benieuwd of er betere stafleden aangetrokken kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Met een goede staf kan je ook verder de spelers ontwikkelen. Hopelijk kan je wat goede stafleden aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Goede staff is belangrijk, goede post weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Qua omkadering lijken er in ieder geval nog stappen gezet te kunnen. Hopelijk kan je de beoogde profielen aantrekken om de staf te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Daar is zeker nog ruimte voor verbetering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Goed bezig qua staff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Een mooi inkijkje in de kwaliteiten van je staf. Dat geeft je ook een goed overzicht waar je je staf kunt versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2023 (bewerkt) Na een uitgebreide zoektocht is bekend wie Jens Berthel Askou zal opvolgen als manager van onze club. De club is uitgekomen bij de 34 jarige Nederlandse manager Martijn Niew. Deze naam is voor velen een onbekende en de club begrijpt dat het hier een risico neemt. De Nederlander maakt voornamelijk furore als manager in de virtuele wereld van Football Manager en heeft daar enkele duizenden uren ervaring opgebouwd. Zijn aanvallende spel, zijn visie met het ontwikkelen van jeugdspelers en het behalen van succes heeft de club over de streep getrokken. Wij wensen hem veel succes bij IFK Göteborg. De aanstelling van de nieuwe manager is voorpagina nieuws in de krant Götebori News De nieuwe manager krijgt direct enkele doelstellingen mee vanuit het bestuur waaraan voldaan moet worden tijdens zijn dienstverband bij de club, maar zet daarin vooral in op het behalen van de lange termijn doelstellingen. Het moet weer de gewoonte worden om te presteren met de club. Dat moet zowel door het eerste elftal op het veld gebeuren als alle randzaken daarbuiten. Het een is natuurlijk onlosmakelijk met het ander verbonden, want succes op het veld betekent meer inkomsten en meer inkomsten betekent dat er meer in de club gestoken kan worden. Het bestuur wilt beter worden op en buiten het veld Het bestuur heeft een strategie bepaald waaraan voldaan moet worden en werkt met bepalende en informatieve doelen. Werken binnen het salarisbudget is dit jaar het enige bepalende doel voor de club, zodat de club financieel gezond kan blijven. De informatieve doelen hebben voornamelijk te maken met de contracten die aangeboden worden. Zo mogen spelers ouder dan 32 een contract voor maximaal 2 seizoenen tekenen en spelers ouder dan 34 een contract voor slechts één seizoen. De bepalende en informatieve doelstellingen die de club de nieuwe manager heeft opgelegd De club heeft eerder de lange termijn doelstellingen bekend gemaakt waarbij IFK Göteborg de recordkampioen van Zweden moet worden. Dit moet voornamelijk gebeuren door spelers zelf op te leiden en een eigen herkenbare speelwijze te hanteren. De faciliteiten van de club moeten van het hoogste niveau zijn en de club wilt naar een eigen stadion toewerken. Voorlopig allemaal nog toekomstmuziek, want wij leven in het hier en nu. Daarvoor heeft het bestuur een 5-jarenplan gemaakt waarin voor de aankomende jaren bepaald wordt wat er van het eerste elftal verwacht wordt. Hoewel dit een 5-jarenplan heeft zal deze jaarlijks beoordeeld worden en aangepast waar nodig. Het 5-jarenplan dat het bestuur gepresenteerd heeft aan de spelers, staf en medewerkers van de club Het contract van nieuwe manager Martijn Niew loopt tot 30 november 2024 en indien de doelstellingen behaald zullen worden zal verlenging ter sprake komen. Tussentijds zal dit ook nog geëvalueerd worden vanuit beide kanten. Welkom bij IFK Göteborg. @Urbeto Ik heb FM24 even laten proefdraaien om te kijken hoe zij het de aankomende jaren doen zonder mijn hulp, maar dat viel toch vaak tegen. Eenmaal eindigden zij op een 3e plaats, maar verder was het meer naar beneden kijken. Een goede uitdaging dus. @19CH98 Dank voor je compliment. De trainersstaf is zeker een punt dat aandacht nodig heeft en daar zal ik ook direct mee aan de slag moeten. @Mordurette Het hebben van een goede staf is een van de belangrijkste elementen in het spel volgens mij, dus daar zal zeker genoeg tijd en aandacht naartoe gaan. @delichris Het is heel belangrijk om een goede staf te hebben, omdat dit de ontwikkeling van spelers ten goede komt. Een cruciaal onderdeel dus. @Kyrill Thanks voor je compliment. @Marius Er kunnen zeker nog stappen gezet worden, maar ook die zullen geleidelijk moeten gaan gebeuren verwacht. De zoektocht naar nieuwe stafleden zal na de full release starten. @De Raam Daar is op alle vlakken nog ruimte voor verbetering, maar vooral de trainersstaf lijkt aangepakt te moeten worden. @Djurovski Thanks. @Tim' Dank voor het compliment en het geeft zeker duidelijkheid waar wij een slag moeten slaan. Daarvoor moeten wel de goede profielen gevonden kunnen worden. Algemeen; Ik zal deze game pas starten na de full release van FM24 en nadat ik mijn eigen namen fix weer in elkaar heb gezet. Voor nu nog even een kleine update over de doelstellingen vanuit het bestuur, maar hierna zal het wachten worden totdat de game officieel uit komt. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @Keeza @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @Tim Windt @Urbeto @19CH98 @chrisje1993 @Mordurette @Marius @DGremlin @ElMarcos @Tim' @bas huijsmans @delichris @De Raam @Renato @Kyrill @Djurovski Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! 27 oktober 2023 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Je moet inderdaad niet direct verwachten kampioen te worden, maar top 5 is een mooie doelstelling voor het eerste seizoen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Prima en realistische doelen gesteld door zowel jijzelf als het bestuur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 De doelstellingen liggen niet al te hoog, zeker niet voor iemand van jouw FM kunsten. Dat moet dus allemaal wel goed gaan komen lijkt mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Een zeer gestage groei lijkt het bestuur voorop te stellen. Jou kennende zullen die ambities snel overtroffen en dus ook bijgesteld kunnen worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Europees voetbal is zeker mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Dit klinken me in de oren als haalbare doelen vanuit het bestuur. Ook niet al te veel restricties, dus je kunt mooi je eigen speelstijl en selectiebeleid implementeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Ziet er goed uit hoor! Mag ik ook een tag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Benieuwd wat je het eerste seizoen kunt laten zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Nog even wachten totdat je kunt beginnen, hopen dat we in de tussentijd nog een update krijgen 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Dat lijken me vrij realistische doelstellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten