glennix Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 3 uur geleden zei Michaelinho*: @Urbeto Wat een seizoen! Heb van alles voorbij zien komen de afgelopen weken, maar hoe ging het Europees? Benieuwd naar de volgende uitdaging! Doordat de Zweedse voetbaljaargang anders loopt dan de Europese is het nu midden november en is het seizoen in Zweden klaar. Europees zijn we echter pas net begonnen, al gaat dat met 12 uit 4 ook niet verkeerd. We moeten nu nog naar Real Madrid en Feyenoord, waarna we in januari nog Sparta Praag en Celtic op bezoek krijgen. Mooie affiches dus. Ik ga deze enkel nog even afwerken zodat ik de inhuldiging van het nieuwe stadion nog meemaak. Dat komt in mijn saves immers niet heel vaak voor. Verder is de oogst van de laatste 4 CL campagnes als volgt: 1 keer na strafschoppen gestrand in de tussenronde tegen Braga, 1 keer een finale verloren en nog twee finales gewonnen. Kon minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 10 uur geleden zei putdus: Zijn er ook ergens carrière saves te downloaden van een ander? Als je er behoefte aan hebt dan kan ik wel, en ik gok anderen ook wel, een save openbaar gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 2 uur geleden zei bas huijsmans: Als je er behoefte aan hebt dan kan ik wel, en ik gok anderen ook wel, een save openbaar gooien Wat voor saves heb je ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 27 minuten geleden zei putdus: Wat voor saves heb je ? Heb een save waar ik de gehele tijd manager ben geweest in Portugal die nu aan het begin van seizoen 2049/2050 zit en heb een save in Noord-Macedonië waar ik volgens mij ook rond dat jaartal zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november We zijn niet de enige die last hebben van veel blessures Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Eerste keer dat we hem winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Uninstalled. Wat een graf takken spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november IF Foroyar, een club nu uitkomend in de 3. Division (het vierde niveau van Denemarken), spelend in de Europa League competitiefase. Normaal heeft ons stadion een capaciteit van 1200 plaatsen maar tijdens de voorronde en nu de competitiefase mogen we in het stadion van Kopenhagen gaan voetballen met 38.000 plaatsen en dan krijg je zo meteen Internazionale op bezoek Niemand, maar dan ook echt niemand binnen de club verdient geld, we hebben allemaal een amateurcontract tegen nul euro, zelfs geen premies. Geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Pff, dubbel. Ik haal mijn doelen wel, play-offs namelijk, maar de wedstrijden winnen, nope.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november (bewerkt) Ga niet zeggen wie of wat maar met mijn Frankfurt kunnen we 200 miljoen euro gaan verdienen met de verkoop van 4 spelers Spoiler En ik zou wel moeten. Mijn bestuur heeft me al eens 75 miljoen TB afgepakt... @Mordurette wat geweldig zeg, en dan neem ik aan dat je dit behaald hebt door ondank dat je 3e divisie/niveau bent en of was, de nationale beker finale hebt gewonnen? 12 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 37 minuten geleden zei Kyrill: Ga niet zeggen wie of wat maar met mijn Frankfurt kunnen we 200 miljoen euro gaan verdienen met de verkoop van 4 spelers Toon verborgen inhoud En ik zou wel moeten. Mijn bestuur heeft me al eens 75 miljoen TB afgepakt... @Mordurette wat geweldig zeg, en dan neem ik aan dat je dit behaald hebt door ondank dat je 3e divisie/niveau bent en of was, de nationale beker finale hebt gewonnen? Ja, de finale gewonnen van Kopenhagen na strafschoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Hoe lang zit je ondertss bij Liverpool FC? Toch nog niet bijzonder lang of ben ik nu verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 42 minuten geleden zei Steels: Hoe lang zit je ondertss bij Liverpool FC? Toch nog niet bijzonder lang of ben ik nu verkeerd? Seizoen 9 afgerond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november In seizoen 4 een laatste spannende speeldag: Benfica vs Santa Clara. We winnen op de concurrent met 1-2 en worden kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Oeps...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Je denkt dat wanneer Internazionale op bezoek komt, je toch geen kans maakt en vervolgens maar die Instant Result knop indrukt... Conclusie: Dat moeten we vaker doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Ik heb toch maar m'n contract verlengd bij Estoril Praia na afgelopen seizoen en zit nu inmiddels in februari weer. Ik maak een goede kans om de titel te pakken in Portugal: Ik heb de Taca cup gewonnen van Porto: En ben door in de Champions League, daar heb ik Valencia geloot en thuis 1-1 gespeeld. De return volgt nog... Nu wil Girona mij hebben, maar twijfel ik. Ik denk dat ik met Estoril misschien wel de league zou kunnen winnen en zo de overstap naar een iets grotere club zoals AS Roma, Valencia, Benfica zou kunnen maken. Want mijn uiteindelijke doel is natuurlijk de CL winnen. Girona is niet echt een team dat jaarlijks CL speelt of mee strijd om de titel, ze staan nu 9de. Maar ze hebben aan de andere kant weer veel meer financiele mogelijkheden... keuzes, keuzes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 5 minuten geleden zei LouisPSV: Ik heb toch maar m'n contract verlengd bij Estoril Praia na afgelopen seizoen en zit nu inmiddels in februari weer. Ik maak een goede kans om de titel te pakken in Portugal: Ik heb de Taca cup gewonnen van Porto: En ben door in de Champions League, daar heb ik Valencia geloot en thuis 1-1 gespeeld. De return volgt nog... Nu wil Girona mij hebben, maar twijfel ik. Ik denk dat ik met Estoril misschien wel de league zou kunnen winnen en zo de overstap naar een iets grotere club zoals AS Roma, Valencia, Benfica zou kunnen maken. Want mijn uiteindelijke doel is natuurlijk de CL winnen. Girona is niet echt een team dat jaarlijks CL speelt of mee strijd om de titel, ze staan nu 9de. Maar ze hebben aan de andere kant weer veel meer financiele mogelijkheden... keuzes, keuzes... Dan zou ik wachten en het seizoen afmaken in Portugal. Zo'n titel zal een boost geven aan jouw reputatie, verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Nou, gaat lekker met Harrogate. Sta gedeeld bovenaan met het laagste budget. En dat terwijl ik de eerste acht officiële duels van dit seizoen verloor. Vraag is een beetje hoe ver ik nog kan reiken met dit team. Faciliteiten, stadion en financiën blijven zo ver achter. Nog steeds maar ca. één miljoen in kas, waar andere clubs gerust twintig miljoen transferbudget hebben. Dat weet ik dan weer omdat ik wat sollicitatiegesprekken heb gehad. Watford staat 22e in de League One, Millwall speelt er, Bolton.. Paar mooie clubs, paar gesprekken gehad en niemand die het echt met me aandurfde. Dat snap ik, is ook geen probleem. Voorkomt weer dat ik een moeilijke beslissing moet nemen. Aan de ene kant wil ik successen halen met Harrogate, maar aan de andere kant denk ik dat het bereiken van de Championship wel een beetje de max is. Dus ja, lastig, lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november (bewerkt) Eerste overwinning van het seizoen na 2 gelijke spelen, tactiek geinspireerd door Ruben Amorim doet het goed @Kyrill 13 november bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Wat fijn @Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Kan je niet bij hogere divisieclubs meer scouten? Vroeger kon je toch per club een scout ingeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Spijtig. Ons prachtig Europees parcours strand opnieuw in de kwartfinale Dit keer op strafschoppen. Iets dat ik zelf wel 9 van de 10 verlies of zeg maar gerust altijd. Tegenwoordig heb ik ook gewoon meer zin om dit te instant resulten omdat ik het toch wel verlies. Met België het EK 24 kwartfinale op strafschoppen verloren van Frankrijk, WK 26 de finale verloren op strafschoppen tegen Engeland. Nu strafschoppen verloren tegen Arsenal. Natuurlijk moest Urbig zich tijdens deze wedstrijd uiteraard blesseren. Iemand die doorgaans 8 op de 10 strafschoppen stopt. Helaas is Maarten 'showman' Vdv dat minder. Tot nu toe ben ik best wel tevreden met onze Europese prestaties omdat we met veel Belgen en made in Neerpede spelers spelen. 1ste seizoen kwartfinale Europa League. 2de seizoen kwartfinale Champions League. 3de seizoen 16de finales Champions League. Dit seizoen speelden we ons beste Europese seizoen maar ja strafschoppen is een bittere pil to swallow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten