Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Michaelinho*:

@Urbeto Wat een seizoen! Heb van alles voorbij zien komen de afgelopen weken, maar hoe ging het Europees? 

Benieuwd naar de volgende uitdaging! 

Doordat de Zweedse voetbaljaargang anders loopt dan de Europese is het nu midden november en is het seizoen in Zweden klaar. Europees zijn we echter pas net begonnen, al gaat dat met 12 uit 4 ook niet verkeerd. We moeten nu nog naar Real Madrid en Feyenoord, waarna we in januari nog Sparta Praag en Celtic op bezoek krijgen. Mooie affiches dus. Ik ga deze enkel nog even afwerken zodat ik de inhuldiging van het nieuwe stadion nog meemaak. Dat komt in mijn saves immers niet heel vaak voor.  

Verder is de oogst van de laatste 4 CL campagnes als volgt: 1 keer na strafschoppen gestrand in de tussenronde tegen Braga, 1 keer een finale verloren en nog twee finales gewonnen. Kon minder :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5a482c2eb0caf1484159ddb9c854861e.png

IF Foroyar, een club nu uitkomend in de 3. Division (het vierde niveau van Denemarken), spelend in de Europa League competitiefase. Normaal heeft ons stadion een capaciteit van 1200 plaatsen maar tijdens de voorronde en nu de competitiefase mogen we in het stadion van Kopenhagen gaan voetballen met 38.000 plaatsen en dan krijg je zo meteen Internazionale op bezoek (d) Niemand, maar dan ook echt niemand binnen de club verdient geld, we hebben allemaal een amateurcontract tegen nul euro, zelfs geen premies. Geniaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga niet zeggen wie of wat maar met mijn Frankfurt kunnen we 200 miljoen euro gaan verdienen met de verkoop van 4 spelers:shine:

Spoiler

En ik zou wel moeten. Mijn bestuur heeft me al eens 75 miljoen TB afgepakt...

@Mordurette wat geweldig zeg, en dan neem ik aan dat je dit behaald hebt door ondank dat je 3e divisie/niveau bent en of was, de nationale beker finale hebt gewonnen?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Kyrill:

Ga niet zeggen wie of wat maar met mijn Frankfurt kunnen we 200 miljoen euro gaan verdienen met de verkoop van 4 spelers:shine:

Toon verborgen inhoud

En ik zou wel moeten. Mijn bestuur heeft me al eens 75 miljoen TB afgepakt...

@Mordurette wat geweldig zeg, en dan neem ik aan dat je dit behaald hebt door ondank dat je 3e divisie/niveau bent en of was, de nationale beker finale hebt gewonnen?

Ja, de finale gewonnen van Kopenhagen na strafschoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch maar m'n contract verlengd bij Estoril Praia na afgelopen seizoen en zit nu inmiddels in februari weer. Ik maak een goede kans om de titel te pakken in Portugal:

image.png.cdb08f90ee1cb0cefa09a9089b9017fd.png

Ik heb de Taca cup gewonnen van Porto:

image.png.c041432dbaf33f9f638965e46c59e874.png

En ben door in de Champions League, daar heb ik Valencia geloot en thuis 1-1 gespeeld. De return volgt nog...

Nu wil Girona mij hebben, maar twijfel ik. Ik denk dat ik met Estoril misschien wel de league zou kunnen winnen en zo de overstap naar een iets grotere club zoals AS Roma, Valencia, Benfica zou kunnen maken. Want mijn uiteindelijke doel is natuurlijk de CL winnen. Girona is niet echt een team dat jaarlijks CL speelt of mee strijd om de titel, ze staan nu 9de. Maar ze hebben aan de andere kant weer veel meer financiele mogelijkheden... keuzes, keuzes...

image.png?ex=67366884&is=67351704&hm=96d46bd1b84b9279ef5d6902e224030276b45cbb5b00af3f19a2af3194d6f2d2&=

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei LouisPSV:

Ik heb toch maar m'n contract verlengd bij Estoril Praia na afgelopen seizoen en zit nu inmiddels in februari weer. Ik maak een goede kans om de titel te pakken in Portugal:

image.png.cdb08f90ee1cb0cefa09a9089b9017fd.png

Ik heb de Taca cup gewonnen van Porto:

image.png.c041432dbaf33f9f638965e46c59e874.png

En ben door in de Champions League, daar heb ik Valencia geloot en thuis 1-1 gespeeld. De return volgt nog...

Nu wil Girona mij hebben, maar twijfel ik. Ik denk dat ik met Estoril misschien wel de league zou kunnen winnen en zo de overstap naar een iets grotere club zoals AS Roma, Valencia, Benfica zou kunnen maken. Want mijn uiteindelijke doel is natuurlijk de CL winnen. Girona is niet echt een team dat jaarlijks CL speelt of mee strijd om de titel, ze staan nu 9de. Maar ze hebben aan de andere kant weer veel meer financiele mogelijkheden... keuzes, keuzes...

image.png?ex=67366884&is=67351704&hm=96d46bd1b84b9279ef5d6902e224030276b45cbb5b00af3f19a2af3194d6f2d2&=

Dan zou ik wachten en het seizoen afmaken in Portugal. Zo'n titel zal een boost geven aan jouw reputatie, verwacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, gaat lekker met Harrogate. Sta gedeeld bovenaan met het laagste budget. En dat terwijl ik de eerste acht officiële duels van dit seizoen verloor. 

Vraag is een beetje hoe ver ik nog kan reiken met dit team. Faciliteiten, stadion en financiën blijven zo ver achter. Nog steeds maar ca. één miljoen in kas, waar andere clubs gerust twintig miljoen transferbudget hebben. Dat weet ik dan weer omdat ik wat sollicitatiegesprekken heb gehad. 

Watford staat 22e in de League One, Millwall speelt er, Bolton.. Paar mooie clubs, paar gesprekken gehad en niemand die het echt met me aandurfde. Dat snap ik, is ook geen probleem. Voorkomt weer dat ik een moeilijke beslissing moet nemen. Aan de ene kant wil ik successen halen met Harrogate, maar aan de andere kant denk ik dat het bereiken van de Championship wel een beetje de max is. Dus ja, lastig, lastig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig. Ons prachtig Europees parcours strand opnieuw in de kwartfinale  Dit keer op strafschoppen. Iets dat ik zelf wel 9 van de 10 verlies of zeg maar gerust altijd. Tegenwoordig heb ik ook gewoon meer zin om dit te instant resulten omdat ik het toch wel verlies. Met België het EK 24 kwartfinale op strafschoppen verloren van Frankrijk, WK 26 de finale verloren op strafschoppen tegen Engeland. Nu strafschoppen verloren tegen Arsenal. Natuurlijk moest Urbig zich tijdens deze wedstrijd uiteraard blesseren. Iemand die doorgaans 8 op de 10 strafschoppen stopt. Helaas is Maarten 'showman' Vdv dat minder. Tot nu toe ben ik best wel tevreden met onze Europese prestaties omdat we met veel Belgen en made in Neerpede spelers spelen. 1ste seizoen kwartfinale Europa League. 2de seizoen kwartfinale Champions League. 3de seizoen 16de finales Champions League. Dit seizoen speelden we ons beste Europese seizoen maar ja strafschoppen is een bittere pil to swallow. 

image.thumb.png.fcd30e8cb870e7573f5c1e07b42e4341.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites