sherwin92 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Kone had geen zin vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Inspiratie opgedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Conference League is binnen! Zit ook te twijfelen @La Pulgade dodemans challenge te doen bij Ajax na vandaag. Nog even lekker in Rosenborg blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ajax heeft je nodig, zal maar snel overstappen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ik herken deze uitslag ergens van vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 uur geleden zei La Pulga: Inspiratie opgedaan Ik twijfel ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 3 minuten geleden zei Thierryvane: Ik twijfel ook. Heb het nog niet helemaal voor elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 4 minuten geleden zei La Pulga: Heb het nog niet helemaal voor elkaar Speel je wel met 5 verdedigers?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 7 minuten geleden zei Thierryvane: Speel je wel met 5 verdedigers?! Ho ho, dat is irl gewoon een 3-4-3 Nee ik wil wel gewoon 4-3-3 spelen, later proberen met een nummer 10. Overigens scoort het broertje van Naci Unuvar gelijk bij zijn debuut, 15 jaartjes nog maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ik twijfel ook om een side-save te starten met Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Martinique wint de Gold Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 5 uur geleden zei La Pulga: Inspiratie opgedaan Slimme avatar. In het land der blinden is eenoog koning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Goal tegen in de laatste minuut van de keeper van de tegenstander op corner, ik heb FM uitgespeeld jongens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Hey @Badmuts, heb jij toevallig een DB waarin ik kan spelen met lagere divisies in NL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Toch lekker als ze zo binnen vallen. Countertje.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) 12 uur geleden zei Arezo: Hey @Badmuts, heb jij toevallig een DB waarin ik kan spelen met lagere divisies in NL? Ikzelf heb er dit jaar niks mee gedaan. Mijn laatste volledige FM DB stamt af van FM22 en om die om te zetten naar FM24 en alle teams juist te zetten kost me echt teveel tijd op dit moment. @Kevinoz87 weet dit ook want ben bezig geweest met converteren naar FM23 en alleen dat al duurde een paar uur om de eerste fouten eruit te halen voor zijn BV Veendam... Wel heb ik dit topic voor je gevonden. Schijnt een goede DB te zijn. Je moet even naar onder om te kijken want hij is nog niet omgezet tot na de winterupdate. Misschien dat ik dat nog kan fixen... https://community.sigames.com/forums/topic/580054-fm24-netherlands-d7/ 8 april bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Op 6-4-2024 om 16:11 zei ReneLeBlanc: Heh??? We hadden nog 30 miljoen TB over voor aankomend seizoen, financiele situatie is ook in orde. Krijg nu het startbudget: -5,25 miljoen. Maakt het wel uitdagend. EDIT: Ik krijg ook steeds onderstaand bericht, heel vervelend. Ik heb dit ook gehad met mijn Feyenoord game. (einde S3). Vlak daarna nieuwe visie vh bestuur, blijkbaar stond er iets met negatief transferbudget als fin. doelstelling. Die is er bij mij nu uit. Ben benieuwd of ik na dit seizoen (eerste seizoen waar die visie dus weer weg is) er geen last meer van heb (seizoen is pas de op helft nu). Edit: ik lees nu je bericht na dit bericht. Lijkt erop dat jij dezelfde 'visie' vanuit het bestuur hebt meegekregen. 8 april bewerkt door MarcFM1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 3 uur geleden zei Badmuts: Ikzelf heb er dit jaar niks mee gedaan. Mijn laatste volledige FM DB stamt af van FM22 en om die om te zetten naar FM24 en alle teams juist te zetten kost me echt teveel tijd op dit moment. @Kevinoz87 weet dit ook want ben bezig geweest met converteren naar FM23 en alleen dat al duurde een paar uur om de eerste fouten eruit te halen voor zijn BV Veendam... Wel heb ik dit topic voor je gevonden. Schijnt een goede DB te zijn. Je moet even naar onder om te kijken want hij is nog niet omgezet tot na de winterupdate. Misschien dat ik dat nog kan fixen... https://community.sigames.com/forums/topic/580054-fm24-netherlands-d7/ Ziet er goed uit! Kan hem alleen niet downloaden omdat ik geen lid ben van dat forumpje (er is maar 1 FM forum voor mij), Laatste berichten geven aan dat hij up to dat is voor winterupdate. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Ze moeten de komende FM echt iets doen aan die zeurende spelers joh, word je toch niet goed van. Elke week wel weer iets waardoor de hele selectie weer van slag is of iemand zijn ego'tje weer gekrenkt is. Word je toch niet goed van 8 april bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Hopelijk kunnen we de laatste wedstrijden een top 5 plek vasthouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 46 minuten geleden zei Joery: Ze moeten de komende FM echt iets doen aan die zeurende spelers joh, word je toch niet goed van. Elke week wel weer iets waardoor de hele selectie weer van slag is of iemand zijn ego'tje weer gekrenkt is. Word je toch niet goed van Welkom in 2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 3 uur geleden zei Arezo: Ziet er goed uit! Kan hem alleen niet downloaden omdat ik geen lid ben van dat forumpje (er is maar 1 FM forum voor mij), Laatste berichten geven aan dat hij up to dat is voor winterupdate. Thanks! Weet niet of 'ie in de Steam Workshop is? Anders regel ik het wel voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Daar kon ik niks vinden, had die wel uitgeplozen @Badmuts, Zou super zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Na dit seizoen gaan we puinruimen en Duitsers aantrekken. Onder andere Tom Bischof (komt in de winter over van Hoffenheim), Dennis Seimen en Noah Darvich moeten naar Ingolstadt verkassen. Gross staat CV vanwege blessures. 36 jaar maar nog altijd van waarde voor onze ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten