Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Arezo:

Haha is dat zo? Nu niet toevoegen op Hyves hè. Als je me googelt komt er alleen een advocaat uit. Dat ben ik niet.

Eigenlijk alleen een realistische leuke clubopbouw. Ik heb de laatste jaren met name eenclub saves gehad. Wil nu beetje hoppen. Volgens mij moet ik de doelstelling van 10 miljoen verdienen nog halen. Misschien is dat een doel? Omdat Sparta 200.000 per jaar bood en ik 100.000 verdiende mocht ik het niet weigeren. 

Zat in een flinke FM dip dus dit is ook een beetje een middel om eruit te komen.

Ik heb er al een paar pareltjes ingezien. Mag ook wel met legendes Jason Oost en Tim Vincken die daar de tent runnen.

image.png.ef44aa95fc9764142288638f9d8b3945.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Arezo En er komt een Noorse mooiboy uit. Dat laatste kan kloppen, maar jouw Haarlems accent kan ik dan niet zo plaatsen. 

On, zelf gestopt met de game in België. Ook kampioen geworden in de nationale waarmee ik 4 keer op rij kampioen ben geworden, dat ging wel te makkelijk. Nu even op de plank laten liggen. Partizan it is! Vroeger leuke games mee gehad, eens wat met een tactiek lopen spelen en kijken wat nu de resultaten zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom ook Belarus die hebbben toch niks te maken met die hele oorlog?

Citaat

Belarus steunt de Russische militaire agressie tegen Oekraïne, onder meer door Rusland toe te staan ballistische raketten vanaf het Belarussische grondgebied af te vuren, het vervoer van Russisch militair personeel en zware wapens, tanks en militaire transport­middelen mogelijk te maken, Russische militaire vliegtuigen in het Belarussische luchtruim naar Oekraïne te laten vliegen, in tankpunten te voorzien en Russische wapens en militair materieel in Belarus op te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei TheRealOne:

Heeft iemand een actueel logopack voor de Serie D? :D Mijn logopack heeft een paar oudere logo's en kan niet direct iets vinden.

Of als iemand me kan vertellen hoe ik zelf de logo's van een aantal clubs kan aanpassen, zou dat eventueel ook helpen. Hoef ik geen heel logopack te downloaden ;c

Iemand? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Copywriter:

Waarom download je niet een heel logopack? Zoveel ruimte neemt dat niet in. Ik kan je FMG standaard logo’s aanraden. 

Ja net zo handig eigenlijk bedenk ik me nu ;c Zou je voor mij ingame het logo van Boreale kunnen checken? Als die up-to-date is download ik daar de megapack wel van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens FM behoor ik ondertussen tot de grootste clubs ter wereld, maar ik speel nog steeds in een stadion voor 350 man ;e

Het bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen en stadion uitbreidingen worden nog steeds gecanceld door de gemeente. Zelfs een uitbreiding van 27 plekken mag niet doorgaan... :5

image.png.cd0c57186fd572a4217ed2e08e8b381a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites