ReneLeBlanc Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 12 minuten geleden zei Arezo: Haha is dat zo? Nu niet toevoegen op Hyves hè. Als je me googelt komt er alleen een advocaat uit. Dat ben ik niet. Eigenlijk alleen een realistische leuke clubopbouw. Ik heb de laatste jaren met name eenclub saves gehad. Wil nu beetje hoppen. Volgens mij moet ik de doelstelling van 10 miljoen verdienen nog halen. Misschien is dat een doel? Omdat Sparta 200.000 per jaar bood en ik 100.000 verdiende mocht ik het niet weigeren. Zat in een flinke FM dip dus dit is ook een beetje een middel om eruit te komen. Ik heb er al een paar pareltjes ingezien. Mag ook wel met legendes Jason Oost en Tim Vincken die daar de tent runnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari @Arezo En er komt een Noorse mooiboy uit. Dat laatste kan kloppen, maar jouw Haarlems accent kan ik dan niet zo plaatsen. On, zelf gestopt met de game in België. Ook kampioen geworden in de nationale waarmee ik 4 keer op rij kampioen ben geworden, dat ging wel te makkelijk. Nu even op de plank laten liggen. Partizan it is! Vroeger leuke games mee gehad, eens wat met een tactiek lopen spelen en kijken wat nu de resultaten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Há, leuke loting op het WK voor clubteams! Moet te doen zijn, zeker nadat we van RB Leipzig, PSG en Roma hebben gewonnen! Als we winnen, volgt City of Madrid. Daar zal het toch wel ophouden zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari BLijven Rusland en Belarus eigenlijk altijd in Fm uitgesloten voor europees voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 9 minuten geleden zei CrisChivu: BLijven Rusland en Belarus eigenlijk altijd in Fm uitgesloten voor europees voetbal? Volgens mij wel, want er is in het echt ook geen verwachte eindddatum van de uitsluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Jammer (en begrijpelijk) ik wilde kijken naar een mooie build a nation challenge, en zag der een club daar -35 had aan het begin van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 1 uur geleden zei MisterX: Volgens mij wel, want er is in het echt ook geen verwachte eindddatum van de uitsluiting. Waarom ook Belarus die hebbben toch niks te maken met die hele oorlog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 13 minuten geleden zei Kyrill: Waarom ook Belarus die hebbben toch niks te maken met die hele oorlog? Citaat Belarus steunt de Russische militaire agressie tegen Oekraïne, onder meer door Rusland toe te staan ballistische raketten vanaf het Belarussische grondgebied af te vuren, het vervoer van Russisch militair personeel en zware wapens, tanks en militaire transportmiddelen mogelijk te maken, Russische militaire vliegtuigen in het Belarussische luchtruim naar Oekraïne te laten vliegen, in tankpunten te voorzien en Russische wapens en militair materieel in Belarus op te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 14 minuten geleden zei Kyrill: Waarom ook Belarus die hebbben toch niks te maken met die hele oorlog? Belarus is BFF met Rusland. Daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Zojuist zei MetalMichael: Joh, dankjewel. Daar was ik niet van op de hoogte tot nu, bedannkt Wat kut zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 22 uur geleden zei TheRealOne: Heeft iemand een actueel logopack voor de Serie D? Mijn logopack heeft een paar oudere logo's en kan niet direct iets vinden. Of als iemand me kan vertellen hoe ik zelf de logo's van een aantal clubs kan aanpassen, zou dat eventueel ook helpen. Hoef ik geen heel logopack te downloaden Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Uw inzet op de hoogte van het negatieve doelsaldo kan doorgegeven worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 3 minuten geleden zei Titan: Uw inzet op de hoogte van het negatieve doelsaldo kan doorgegeven worden. Kanao Resort +21 Cerezo Osaka +4 April 25 -18 Melbourne CItyFC -9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 8 minuten geleden zei Kyrill: Kanao Resort +21 Cerezo Osaka +4 April 25 -18 Melbourne CItyFC -9 Het is nog geen 2176 he . Eerste pot: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 1 minuut geleden zei Titan: Het is nog geen 2176 he . Eerste pot: Inhoud verbergen Oops Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Huidige en nieuwe salaris van mijn beste RB; Borgia. Je mag me ook wel Hans Kazan noemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Zeau, ff voor 30 miljoen aan Spartanen verpatst aan de woestijn. 4 vacatures voor basisspelers en een zooi wissels. Let the rebuild begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 5x een speler van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari No Parry No Party Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Na 7 jaar Arsenal heb ik ontslag genomen. Nu kan ik kiezen tussen €125.000,- per week bij Man Utd, of €425,- per week bij Northampton (National League). Northampton natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ik zie nu wel trouwens dat Bate in de voorrondes zit, alleen zag ze niet in de uefa ranking voor clubs? Misschien erover heen gekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 3 uur geleden zei TheRealOne: Iemand? Waarom download je niet een heel logopack? Zoveel ruimte neemt dat niet in. Ik kan je FMG standaard logo’s aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 6 minuten geleden zei Copywriter: Waarom download je niet een heel logopack? Zoveel ruimte neemt dat niet in. Ik kan je FMG standaard logo’s aanraden. Ja net zo handig eigenlijk bedenk ik me nu Zou je voor mij ingame het logo van Boreale kunnen checken? Als die up-to-date is download ik daar de megapack wel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Volgens FM behoor ik ondertussen tot de grootste clubs ter wereld, maar ik speel nog steeds in een stadion voor 350 man Het bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen en stadion uitbreidingen worden nog steeds gecanceld door de gemeente. Zelfs een uitbreiding van 27 plekken mag niet doorgaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Payback is a b*tch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten