Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 hours ago, reibleetsak said:

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen wanneer ik een nieuwe save start. Ik zit steeds in de mindset meer is beter wat betreft aantal competities en aantal spelers, maar dat is misschien niet juist. 

In ieder geval erg bedankt voor de antwoorden.

Je kan altijd nog halverwege t seizoen andere competities bijladen natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei reibleetsak:

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen wanneer ik een nieuwe save start. Ik zit steeds in de mindset meer is beter wat betreft aantal competities en aantal spelers, maar dat is misschien niet juist. 

In ieder geval erg bedankt voor de antwoorden.

Er heeft pas geleden iemand een hele mooie gids over geschreven, een aanrader ;)

https://manutd.nl/mus-hulpgids-de-ideale-game-set-up/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ElPrincipito:

Dus dat! Ik speel met een kleine database en vaak maar met 3 competities waarbij Spanje en Engeland. Dat zorgt voor meer interesse en betere prijzen. 

Uhmm ik wil niet vervelend doen....

Als je maar weinig competitie's en landen inlaad, krijg je toch juist veel minder transfer aanbiedingen binnen?

Daar hadden we het laatst ook al over, en ik meen me te herinneren dat jij zelf vroeg waarom je bijna geen boden binnen kreeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Kyrill:

Uhmm ik wil niet vervelend doen....

Als je maar weinig competitie's en landen inlaad, krijg je toch juist veel minder transfer aanbiedingen binnen?

Daar hadden we het laatst ook al over, en ik meen me te herinneren dat jij zelf vroeg waarom je bijna geen boden binnen kreeg?

Dat kwam omdat ik enkel Argentinië had ingeladen. Als je de landen met veel geld zou inladen komen zij eerder shoppen, dat is ook gebleken bij mijn saves erna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElPrincipito:

Dat kwam omdat ik enkel Argentinië had ingeladen. Als je de landen met veel geld zou inladen komen zij eerder shoppen, dat is ook gebleken bij mijn saves erna.

Ait, goed bezig amigo!:checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

419606509e831735275691ba6d280625.png

'Kampioen van de armoede' :D 

Liefst 10x verliezen en toch de titel pakken. Daarmee voor het eerst in de clubhistorie naar de Bundesliga. Lang leek het een Berlijnse tweestrijd te worden met Union Berlin, maar zij hebben het uiteindelijk net niet gered. Nu mogen ze in de play-offs tegen Werder Bremen proberen om ervoor te zorgen dat we komend seizoen met drie Berlijnse clubs in de Bundesliga zitten (Hertha werd keurig 5e). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Willem:

@Kyrill Ik durf het niet te zeggen. Denk dat ik hem wel als een positiesletje heb gebruikt omdat ie zo veelzijdig is.

Hahahaha maakt niks uit hoor. Ik ben al jarenlang van positiesletjes spelers hahahah. Alleen spelers als Vlahovic en Sesko, die letterlijk alleen als spits kunnen, zijn bij mij geen positiesletjes:mmm:

Ik wissel al heellang ook dmv spelers op andere positie te zetten en dan iemand eruit halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bfc3ceb58450c28065467ca8758567a4.png

Ja, zo kun je ook je FFP op orde krijgen

Nu nog een naam verzinnen. Folgore soda, bliksems lekker?

(Folgore betekent bliksem in het Italiaans, vandaar ook de 'bliksem' in het logo)

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste seizoen met QPR achter de rug. Doelstelling was de handhaving, gezien er geen budget was/is. Uiteindelijk op doelsaldo de play-offs voor promotie gemist:

image.png.b6da4c590105c8489bc170476b225904.png

Bijzonder tevreden over de gang van zaken dus. Zou graag de ploeg versterken om volgend seizoen de top 6 misschien wel te behalen, maar na deze wedstrijd staat het transferbudget op het volgende:

image.png.ab40e6e278a1495434a6ee10e7ee05ed.png

Hopelijk zijn er gratis huurspelers die een meerwaarde kunnen bieden volgend seizoen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei De Raam:

Die nieuwe opzet is echt bagger...

Is het al officieel bevestigd door de FIFA dat de opzet precies zo wordt en ook qua data etc? Want kan me haast niet voorstellen dat het in het echt tegelijk met andere toernooien zal gaan plaats vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Is het al officieel bevestigd door de FIFA dat de opzet precies zo wordt en ook qua data etc? Want kan me haast niet voorstellen dat het in het echt tegelijk met andere toernooien zal gaan plaats vinden

Dat antwoord durf ik niet te bevragen...

Ik volg het voetbal al een paar jaar niet meer zo. Af en toe pik ik een wedstrijdje uit om de speelwijzen te analyseren en ik volg een paar talentjes maar dat is het wel. En soms zit ik op de tribune bij Twente met één van de kids maar dat is puur voor de kids en omdat Twente het dichtst bij is ;)

Vaak is het wel zo dat iets pas in FM komt als het bevestigd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Vaak is het wel zo dat iets pas in FM komt als het bevestigd is.

Hoe de nieuwe opzet van de CL er precies uit ging zien, was volgens mij vorig jaar ook nog niet bekend, maar was er al wel in verwerkt. Waardoor er ook nog wat kleine foutjes inzaten qua wedstrijdplanning, inschrijven van spelers, Conference League ook met 8 wedstrijden, etc. Ga er eigenlijk vanuit dat dit soort foutjes in de nieuwe opzet ook nog een beetje zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@De Raam ik zeg dat net wel maar ik had wat spelers over het hoofd gezien omdat ik dacht dat ik ze van andere clubs had aangetrokken. :D Dit zijn allemaal eigen jeugdproducten.

image.thumb.png.61b4152eb5bdd6fe97eaf2e72b5fb21b.png

Speelt nu op huurbasis bij onze satellietclub op het derde niveau. Ga hem aankomend seizoen proberen naar het tweede niveau van Portugal te krijgen.

image.thumb.png.2e4b54fd2cb7a975154d5959fc207ada.png

Aankomend seizoen mag hij naar Real gaan om hopelijk basisspeler te worden op het derde niveau van Portugal.

image.thumb.png.040e210179dc56d6e13e6e8dc2bda9eb.png

Al zijn interlanddebuut gemaakt voor Guinee en tevens al regelmatig gespeeld op het tweede niveau.

image.thumb.png.f36fd9f7d78ef1ae2b488432e99763bd.png

Prima speler maar niet een speler waar ik denk daadwerkelijk iets mee ga kunnen.

image.thumb.png.86ef2c2bc866406e1303e41c69f3fd03.png

Speelt nu redelijk wat wedstrijden op het derde niveau. Moet fysiek wel veel stappen nog gaan zetten maar kan wel wat worden op de lange termijn. :D 

image.thumb.png.3bde4fb41a9121200a1480ed9a1a5914.png

Basisspeler op het tweede niveau, tevens vaste international van Kameroen en stond ook in de top 50 grootste talenten. Wellicht omdat hij al op 18-jarige leeftijd basisspeler is bij Kameroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites