Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Net als @Oerlie toevallig ook laatst begonnen met Wrexham. Ben normaal nooit iemand die met clubs uit de lower league divisies speelt, maar het bevalt me tot nu heel goed.

Transfers heb ik uitstaan op het begin, maar denk sowieso dat er in het eerste seizoen niet veel kan gaan gebeuren.

Begin is in iedere geval uitstekend.

Scherm­afbeelding 2024-01-20 om 21.06.07.png

Edited by Maurice'

image.png.53266f1efe9c17e75e0a2420535150b3.png

Toch leuk: Dan krijg je een speler vanuit je jeugdinstroom. Vervolgens spreekt hij geen Italiaans én had hij ook nog geen dagen in San Marino verbleven, waardoor het gewoon 5 jaar kost om hem geneutraliseerd te krijgen. Je zou verwachten dat zo'n speler al in je jeugdopleiding zat op het moment dat hij door komt vanuit de jeugdinstroom... 

4 uur geleden zei MisterX:

image.png.53266f1efe9c17e75e0a2420535150b3.png

Toch leuk: Dan krijg je een speler vanuit je jeugdinstroom. Vervolgens spreekt hij geen Italiaans én had hij ook nog geen dagen in San Marino verbleven, waardoor het gewoon 5 jaar kost om hem geneutraliseerd te krijgen. Je zou verwachten dat zo'n speler al in je jeugdopleiding zat op het moment dat hij door komt vanuit de jeugdinstroom... 

De Ajax methode

12 uur geleden zei Maurice':

Net als @Oerlie toevallig ook laatst begonnen met Wrexham. Ben normaal nooit iemand die met clubs uit de lower league divisies speelt, maar het bevalt me tot nu heel goed.

Transfers heb ik uitstaan op het begin, maar denk sowieso dat er in het eerste seizoen niet veel kan gaan gebeuren.

Begin is in iedere geval uitstekend.

Scherm­afbeelding 2024-01-20 om 21.06.07.png

Veel succes! Mullin en Lee zijn pareltjes in de lagere divisies. 

12 minuten geleden zei sennid:

nieuwe tussensave? Te lui om terug te kijken 

Ja, heb een idee voor een novelle waarvan ik denk dat iedereen die leuk gaat vinden. Maar eerst wil ik een paar seizoenen gespeeld hebben voordat ik die start

Daarnaast kan ik alvast even wennen aan FM 24