Copywriter Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Zojuist zei Rossini': Iemand nog een leuke suggestie voor een nieuwe save? In Europa, maar niet in een top 5 land RB Salzburg in Oostenrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 1 minuut geleden zei Rossini': Iemand nog een leuke suggestie voor een nieuwe save? In Europa, maar niet in een top 5 land FC Basel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus I'm not crying... Mijn eerste 1k-speler ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Even mijzelf vermaken met Real Madrid door ongegeneerd te domineren Een keer wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Lekker seizoentje tot nu toe in de Afrikaanse CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Soms heb je zo'n wedstrijd waar gewoon alles er in vliegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Ik moet snel weg hier.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Na een aantal maanden geen zin in FM te hebben ben ik deze keer maar eens begonnen met Schalke 04 met een recente data update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Tweede poging om het over te nemen van Andrea Pirlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Koekoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 24 minuten geleden zei MetalMichael: Koekoek. Welk seizoen is dit? In mijn game in 2040 heeft hij ook ongeveer deze stats. Alleen motiveren is bij mij een 14. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Welk seizoen is dit? In mijn game in 2040 heeft hij ook ongeveer deze stats. Alleen motiveren is bij mij een 14. 38-39 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 1 uur geleden zei MetalMichael: Koekoek. Lijkt me een goeie assistant-manager! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 11 uur geleden zei Steels: Lijkt me een goeie assistant-manager! Aan het eind van hun carrière willen ze doorgaans alleen nog maar directeur voetbalzaken of scout zijn. Heb op die manier ook wel eens Bielsa als scout gehad voor een paar seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus In me Roda game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 21 uur geleden zei Pino: Ik moet snel weg hier.... Ben naar kampioen Arsenal gegaan, omdat hun manager Komapny gek genoeg na nr 7 Newcastle vertrok. Maar merk dat ik me snel verveel in de top dus ben aan het kijken voor een nieuwe save, aan het zoeken naar een goede DB voor dit seizoen. wellicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 7 minuten geleden zei Pino: Ben naar kampioen Arsenal gegaan, omdat hun manager Komapny gek genoeg na nr 7 Newcastle vertrok. Maar merk dat ik me snel verveel in de top dus ben aan het kijken voor een nieuwe save, aan het zoeken naar een goede DB voor dit seizoen. wellicht Of ga eens aan de slag in Verweggistan. Ik heb een paar geweldige estafettesaves gehad in kleine(re) landen. Cyprus, Slovenië en Albanië springen er in dat opzicht wel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Of ga eens aan de slag in Verweggistan. Ik heb een paar geweldige estafettesaves gehad in kleine(re) landen. Cyprus, Slovenië en Albanië springen er in dat opzicht wel uit. In die landen merk ik dat ik vrij snel de domestic league overheers en alleen europees voetbal nog een beetje interessant is. https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/743-the-fm-update-2425-season-august-v2 Heb deze gedownload daar zit ook een megapack in met heel veel competities dus ik ga eens kijken of ik daar iets leuks kan vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 13 minuten geleden zei Pino: In die landen merk ik dat ik vrij snel de domestic league overheers en alleen europees voetbal nog een beetje interessant is. Dat klopt wel, maar om de financiële kloof naar Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en PSG te dichten vanuit Albanië of Cyprus is wel een dingetje, zeker als je ook met HG-regels wordt geconfronteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Dit is natuurlijk wel heel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 25 minuten geleden zei Pino: Dat wordt Bordeaux in vuur & vlam zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 23 minuten geleden zei Fantasy: Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... Wordt spannend zeg! Voetballend misschien een stap te hoog, maar financieel wel lekker om mee te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Hoezo spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten