Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Pino:

image.thumb.png.c1371e5473b0addf09103d6cf35d1f9b.png

Ik moet snel weg hier....

Ben naar kampioen Arsenal gegaan, omdat hun manager Komapny gek genoeg na nr 7 Newcastle vertrok. Maar merk dat ik me snel verveel in de top dus ben aan het kijken voor een nieuwe save, aan het zoeken naar een goede DB voor dit seizoen. wellicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Pino:

Ben naar kampioen Arsenal gegaan, omdat hun manager Komapny gek genoeg na nr 7 Newcastle vertrok. Maar merk dat ik me snel verveel in de top dus ben aan het kijken voor een nieuwe save, aan het zoeken naar een goede DB voor dit seizoen. wellicht

Of ga eens aan de slag in Verweggistan. Ik heb een paar geweldige estafettesaves gehad in kleine(re) landen. Cyprus, Slovenië en Albanië springen er in dat opzicht wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Of ga eens aan de slag in Verweggistan. Ik heb een paar geweldige estafettesaves gehad in kleine(re) landen. Cyprus, Slovenië en Albanië springen er in dat opzicht wel uit.

In die landen merk ik dat ik vrij snel de domestic league overheers en alleen europees voetbal nog een beetje interessant is.

https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/743-the-fm-update-2425-season-august-v2
Heb deze gedownload daar zit ook een megapack in met heel veel competities dus ik ga eens kijken of ik daar iets leuks kan vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Pino:

In die landen merk ik dat ik vrij snel de domestic league overheers en alleen europees voetbal nog een beetje interessant is.

Dat klopt wel, maar om de financiële kloof naar Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en PSG te dichten vanuit Albanië of Cyprus is wel een dingetje, zeker als je ook met HG-regels wordt geconfronteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.e75c1bacaaec321b792c9b0f8dcabbb5.png

Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit ;e 

De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Fantasy:

image.png.e75c1bacaaec321b792c9b0f8dcabbb5.png

Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit  

De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... 

Wordt spannend zeg! Voetballend misschien een stap te hoog, maar financieel wel lekker om mee te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites