Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Hier maar eens meedoen met die KKD challenge. Leuke uitdaging voor nu met alleen NL/BE aankopen enzo. Net Oosting moeten verkopen aan Twente. En ook onze eerste keeper Smit wilde niet blijven. Best irrtant. Maar start van het seizoen is wel positief:

image.thumb.png.dd7c9e7250e562133e880716a45f35d2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Titan:

Mwah... Heb Bruma over kunnen nemen, dat is wel een stabiele factor achterin. Verder Postema als vervanger van Haen, die zijn contract niet wilde verlengen en naar Cercle Brugge ging. Lance Duijvestijn als roulatiespeler, Boyd Lucassen op rechts en als verrassing Dionisio uit Brazilië gehaald, beest een leuke speler. 

Önal is een fijne speler om erbij te hebben, maar geen vaste basisklant. Hij ontwikkelt zich wel iets:

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.935146dd39adb605df1acad62a78c71d.png

Over wie ik meer te spreken ben, zijn Brittijn en de broertjes Raterink. 

Önal ziet er best degelijk uit voor een rechterrijtjeploeg in de Eredivisie, dus ik begrijp dat hij nu niet van de grootste waarde is ;) Brittijn is wel een fijne speler inderdaad. Die is hier net naar FC Tokyo vertrokken. De broertjes Raterink daarentegen zien er weinig kundig uit. 

Enfin, hier gaat het toch niet slecht in het eerste seizoen in de Eredivisie. Het spel is nog matig, maar gezien het feit dat we de traditionele top 3 al gehad hebben (2x gelijk en verloren van Feyenoord) staan we er toch wel erg goed voor. We moeten alleen nog wat makkelijker gaan scoren. 

d2QZPNU.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraagje over de rangorde en leiderschap in je spelersgroep.

Ik heb 2 "teamleaders" en 1 "zeer invloedrijke speler", dan een tiental invloedrijke spelers.

1 van mijn teamleaders stopt ook met voetballen op het einde van het seizoen.

Mijn assistent-manager geeft mijn de tip om meer invloedrijke spelers aan te trekken voor de balans in het team. Hoe weet je dat een nieuwe speler die plaats kan innemen? Een hoge score voor "leiderschap" of is dit een hidden attribute dat je niet kan weten op voorhand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.656f97746c10625314fdfe8159c37a41.png

Eén van de redenen waarom ik FC Kopenhagen gekozen had was voor het maken van faces. Dit is wel een bestaande speler maar hij had geen face, dus zelf maar eentje gemaakt en ik vind die scandinavische hoofdjes altijd wel leuk. Zeker in combinatie met dat witte shirt van FC Kopenhagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Djordison:

Stop de persen! Ik heb een geblesseerde doelman gehad tijdens de wedstrijd. Ik denk dat ik dat nog nooit gezien heb hiervoor.

Ik al twee keer. Inderdaad een nieuw iets. Wonderbaarlijk. In al die jaren hiervoor volgens mij ook nog nooit. Ook bijna nooit buiten de wedstrijden trouwens. Nu toch wel wat vaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei neva:

Ik al twee keer. Inderdaad een nieuw iets. Wonderbaarlijk. In al die jaren hiervoor volgens mij ook nog nooit. Ook bijna nooit buiten de wedstrijden trouwens. Nu toch wel wat vaker.

En iedereen maar lachen met een 2de keeper van 30 miljoen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de graphics map van FM23 (die ik sinds 20 al heb ofzo) gewoon gekopieerd en geplakt. Werkt prima.

Daarnaast de fake-bestanden verwijderen voor Duitsland en Japan:

https://manutd.nl/stappenplan-nationale-teams-duitsland-en-japan-speelbaar-maken/

Verder is het wachten op de FMI Update voor de echte namen, Ajax-staf en laatste updates.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei EssDee:

Ik heb een vraagje over de rangorde en leiderschap in je spelersgroep.

Ik heb 2 "teamleaders" en 1 "zeer invloedrijke speler", dan een tiental invloedrijke spelers.

1 van mijn teamleaders stopt ook met voetballen op het einde van het seizoen.

Mijn assistent-manager geeft mijn de tip om meer invloedrijke spelers aan te trekken voor de balans in het team. Hoe weet je dat een nieuwe speler die plaats kan innemen? Een hoge score voor "leiderschap" of is dit een hidden attribute dat je niet kan weten op voorhand?

Mijn ervaring - en die loopt maar tot FM22 - is dat dit van zelf wel goed komt. Er zullen altijd wel weer leiders opstaan. Uiteindelijk is het gewoon een piramide en hoe hoger in de rang orde, hoe minder spelers. Ik heb er nog nooit iets voor aangekocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites