BA1986 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Seizoen 11 even snelle update, want er gebeurde niet veel: Stand Middenmotor! nog steeds Prognose Boeee Geen screenshot maar dit kwam er uit gerold, 1 speler de rest was ruk Technisch en mentaal al erg goed, fysiek niet, maar wel potentie om een goede speler te worden. Wel een typische AMC, die ik niet in mijn tactiek heb, dus even kijken wat we hiermee gaan doen. Dan nog een switch van HOYD Ik had deze nu deze omdat deze 4-4-2 heeft, hoop ik dat hij mij kan voorzien van een paar goede spitsen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Seizoen 12 Stand Voor het derde jaar op rij een 11e plek, geduld is een schone zaak. Ik merk gelukkig dat we langzamerhand spelers aan het vervangen zijn , dus het gaat een keer omhoog, daar ben ik van overtuigd Eindelijk eens een keer een aantal 9's , ben benieuwd Intake: Kijk eens aan flink wat talent, als ik de geleerden mag geloven. Maar na een second opinion van mezelf is het op papier beter dan de praktijk. kan eigenlijk maar 2 misschien 3 spelers op noemen die iets gaan toevoegen. De overige zijn of niet goed of een slechte mentaliteit, maar ik laat mij graag verrassen! speler 1 centrale verdediger, hier verwacht ik veel van! speler 2 ook hier verwacht ik veel van. wel even kijken hoe we deze in gaan passen, maar voor talent is altijd plek Dan nog even onderstaande. Je doet niks anders dan eigen jeugd opstellen, maar toch is het niet voldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Veertien Mie 2029 (Seizoen 6) 16e = geen degradatie. Dus op zich tevreden. Was hier erg blij mee totdat ik zijn persoonlijkheid zag, maar alsnog een flinke verbetering t.o.v. mijn eerste keeper. Ik zie helaas weinig kans op verbetering de aankomende seizoenen met deze intakes. Voorlopig blijft de doelstelling lijfsbehoud in de J1 League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Seizoen 13 Beginnen met de stand een keer 10e voor de verandering. veel aan tactiek zitten klooeien, maar nog niet echt het gewenste resultaat, of het de spelers zijn gewoon niet bter, kan natuurlijk ook.. Prognose Een goede doelman zou fijn zijn, wat ik nu heb is niet veel. Intake dan Kijk eens, 2 keer achter elkaar veel elite talenten. Hieronder de grootste talenten de beloofde keeper. Groot gedreven en al aardig niveau, gooi hem volgend seizoen meteen voor de leeuwen. Een spits, ook die is meer dan welkom, snelheid afwerken, prima! Fysiek niet best , hoop dat deze jongen zich goed kan ontwikkelen. Zal denk ik vaak uitgeleend worden voordat die een rol kan gaan spelen Weer een hangende spits, die krijg ik ook steeds. prima speler op het eerste gezicht, zal ook eerst uitgeleend gaan worden niet perse nodig, nog een rechtsback. maar deze ondanks zijn rechterbeen ga ik omtoveren tot linksback want die krijg ik maar niet door. dan de laatste, deze tover ik ook om tot linksback en dan zien we wel wat die er van bakt. op naar volgend seizoen, de selectie begint langzaam wat meer body te krijgen dus hoop stiekem dat we richting de play off plekken zullen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart @BA1986 wat voor tactiek ga je aankomend seizoen spelen? Ik merk zelf dat ik het lastig vind om een goede underdog tactiek te verzinnen. Afgelopen seizoen heb ik grotendeels een hele simpele 4-4-2 gespeeld en daar haal ik, net als alle andere tactieken wisselende resultaten mee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart (bewerkt) @reibleetsak, Laat ik vooropstellen dat ik geen tactisch wonder ben, zoals andere op dit forum! ik speelde 5-3-2, zoals hieronder Hier mee ben ik 2x mee gepromoveerd, maar ik merkte nu dat ik er weinig potten mee kon breken. Het ontbreekt mij ook vaak aan een goed plan. mijn insteek hier was toch als underdog , een compacte verdediging te hebben, wel met kort spel tot een aanval komen, omdat ik niet echt snelle spelers heb, dus vandaar niet voor direct spel gekozen en b.v. spelen voor dode spelmomenten. ik heb in mijn nieuwe seizoen wederom 5-3-2 formatie gekozen, maar de rolindeling is wel anders en ook de tactische opvattingen. ik heb b.v. zeer technische spelers nu, dat ik probeer wat meer op balbezit te spelen en vanuit daar kansen te creëren. Dit gaat ons vooralsnog goed af, we staan met kerst bovenaan! Ik zal hem dit weekend posten als het seizoen afgelopen is. 21 maart bewerkt door BA1986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart @BA1986 Lukt het met die compacte verdediging dan ook om over een heel seizoen weinig doelpunten tegen te krijgen? Ik merk dat ik met dergelijke opstellingen vaak wat minder tegen krijg maar ook weinig zelf scoor. Veertien Mie 2030 (Seizoen 7) Eindstand Same old, same old... Wederom net niet gedegradeerd. Wederom wat zitten experimenteren met de tactiek, met wisselende resultaten. Intake Intake was prima, maar geen spelers die direct de basis ingaan. Op naar nog een seizoen proberen niet te degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart @reibleetsak, klopt helemaal wat je zegt. ik ben nu 5x 10e/11e geworden, maar qua minst gepasseerde verdediging telkens 5e of 6e, maar aanvallend is het wat minder, maar ligt ook een beetje aan mijn spelers. want dit seizoen doelpunten voor 2e en doelpunten tegen 4e en aanvallend ben ik een stukje beter geworden dan voorgaande jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Seizoen 14 - Promotie! Stand Eigenlijk van het begin geen zorgen gehad en we koerste steady richting promotie. Tactisch hadden we het iets anders staan en dit zorgde voor het succes, ook het feit dat onze spits het eindelijk begint waar te maken met 25 doelpunten ipv de 10-15 in voorgaande seizoen. Hieronder de tactiek met de beoogde basisspelers (sorry dat het irritant oogt met dat rode) Zoals eerder gezegd iets meer op balbezit spelen en dat heeft het dit jaar goed gedaan. Enige minpuntje is Perez Martin, nu als mezella, mijn beste speler maar weet niet waar ik hem tot zijn recht moet laten komen. Perez Martin Dan de prognose Weer alleraardigst Intake Prima, maar niet echt de posities waar het nodig is. hieronder de beste 4 Prima keeper, jammer van zijn karakter Zal denk ik geen basisspeler worden, maar wellicht als back up voor mijn huidige VM Rechtsbuiten, daar speel ik niet mee, maar deze turnen we om tot spits AMC, ik zie de potentie wel, maar zal nog flink moeten ontwikkelen met zijn 1 ster current ability. Dan voor het overzicht een screentje van mijn u19. er zit nog behoorlijk wat in het vat qua talent. Maar het meerendeel zal nog maals worden verhuurd en dan zien we wel wat er aan kan sluiten bij de hoofdmacht. Wie mij hierbij positief is opgevallen is de volgende speler. Op het moment dat die verhuurd werd aan (Lens, 2x gedegradeerd) was die 2 sterren, nu is die 3,5 sterren. Dus deze zie ik als mijn enige 'aankoop' voor het nieuwe seizoen! Dan hoop ik dat we heel veel geld gaan binnenharken , want de afgelopen seizoen stonden we rond het 0 punt te klooien. En daarbij hoop ik dat we niet degraderen. Denk dat er nog voldoende ruimte in de huidige selectie zit, maar de meeste hadden een jaartje extra op het 2e niveau nog prima kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Seizoen 15 Stand Geen degradatie, dus doel bereikt! Had ik het moelijk, jazeker, maar gelukkig pakte veel puntjes tegen de directe concurrentie, maar ook b.v. uit bij Vilareal 0-2 en uit bij Barca 0-0 zijn ons bij gebleven. Aan de andere zijde ook periode van 7/8 wedstrijden zonder overwinning en zeikende spelers. ' we spelen onder onze kunnen' als grote favoriet viel dat wel mee denk ik, maar toch gaan ze dan zeiken. Ook over nieuwe contracten, ineens wil iedereen miljonair worden lijkt het wel. Dan onze eerste prognose in la Liga, Hier word ik wel enthousiast van, vooral een nieuwe spits zal van pas gaan komen. Onze huidige beste spits voelt zichzelf al te goed voor ons. Wat wil je ook met een doelpuntenaantal van 6 goals uit 26 wedstrijden (sarcasm off) . Zou fijn zijn als we een keer een linksback krijgen, want die heb ik in 15 jaar nog maar 1 gehad. Dan de intake zelf op het oog 4 bruikbare spelers, maar streep de keeper maar weg, die zal er niet komen denk ik. Alleen Pedro is een groot talent , zie ook zijn transferwaarde tussen de 12 en 19 miljoen Van Oscar maken we ook weer een wingbank, Van de andere geen screenshot, maar op zich ook redelijke talenten, maar schat geen basis materiaal. Dan heb ik gekozen voor een nieuwe HOYD, niet omdat ik slechte intakes krijg, maar ik kon deze niet laten lopen, toch? Dan nog een screentje van mijn beste speler (althans van het aantal sterren) Prima speler, met nog potentie. Ik denk zeker een speler die tot het einde van de challenge van nut zou kunnen zijn. Snel kan afronden en technisch en mentaal ook wel redelijk. Helaas wil meneer al vertrekken. Heeft nog een contract van 2 jaar, dus hoop dat er nog iets veranderd in de situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Seizoen 16 Stand 10e plek, dan zou je zeggen dat is prima, maar niet als we halverwege nog 5e stonden. Maar een waardeloze 2e seizoenshelft zorgde dat we nog wat plekjes zakten. Gelukkig veel meer gescoord dan vorig seizoen! Prognose Nog steeds een aantal 9's . ik hoop echt op een linksback want die mag er na 16 jaar wel eens komen.. Dan de intake kijk eens aan, weer wat potentieel basis materiaal. Helaas geen linksback, dus dit wordt wellicht problematisch Weer een rechtsback, heb er inmiddels al veel de revue zien passeren, maar er blijft nog weinig echt plakken. Maar denk dat deze het wel gaat worden in vergelijking met mijn basis rechtsback Denk de topper uit de lichting, mentaal en techinsch al zeer behoorlijk. Ga hem trainen tot Centrale middenvelder (aanvallend) Tsja een spits zonder afronden, ben ik nooit zoon fan van. Maar ik speel met een hangende spits, dus dat past dan wel weer Weer een linksbuiten, maak er er maar weer linksback van en wellicht wordt het nog wat. Tot slot nog even de facaliteiten, we zijn inmiddels 16 seizoenen onderweg. We hebben al een paar jaar een nieuw stadion en al 1x uitgebreid tot 20k, Het zit net vol, dus voor nu meer dan prima. Trainingscomplex, hypermodern, dus dikke prima. Jeugopleiding en jeugdwerving , weet eigenlijk niet of het beter kan, wordt al een paar jaar niet meer aangeboden. Dan de jeugdaccommadatie , vrij goed, daar baal ik wel van. krijg al 3 seizoenen geen keuze om deze up te graden. als iemand weet hoe dat kan hoor ik het graag. Aan het geld ligt het niet, we staan 70m in de plus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april (bewerkt) De eerste (van hoop ik velen) en iets later meteen ook nr 2 6 april bewerkt door BA1986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Seizoen 17, een korte update deze keer Stand trots, voor de eerste keer gaan we Europees voetbal spelen. prognose Zou fijn zijn als we een CV gaan krijgen, dit is echt de linie die beter moet willen we om de hogere plekken gaan strijden Valt dat even tegen. 1x Elite talent, die niet zo goed is en geen CV's , althans geen goede Voor de vorm nog deze spits, zoals gezegd verwacht er weining van. media beschrijving is ook 'jonge spits'. Ik zit nu wel in de fase dat er moet staan ' veelbelovende spits' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Sinds een maand bezig met een game in Andorra. Speel eigenlijk de challenge geef de jeugd een kans, building a nation en nationalist challenge in één. In Andorra kwam er helaas geen nieuwe club na één seizoen in de tweede visie, dus moest ik een bestaande pakken. Had daar een simpele oplossing voor. Begonnen met de club FS Massana, uit de tweede divisie in Andorra. Daar het eerste jaar alle contracten gedurende het jaar kunnen ontbinden, club stond richting de 0 euro balans en de jeugdopleiding alle 15-jarige ventjes direct laten doorstromen. Manager met pensioen gestuurd en toen zelf begonnen in seizoen 2. Hoop niet dat het een probleem is voor deze challenge, maar anders jammer dan en deel ik het in andere topics. Seizoen 1 kampioen geworden en richting de hoofddivisie. Seizoen 2 op plek 2 kunnen eindigen, ook vanwege de vele schorsingen en blessures, dat ik een beroep moest doen op 'grijze' spelers en met 8 punten achter de koploper een prima seizoen kunnen eindigen. Seizoen 3 nu in de voorbereiding. Eerste kwalificatiematch gespeeld in de EL tegen de Ijslanders en volgende week hiermee bezig. Doel; Champions League winnen met alleen maar eigen jeugd uit de club. Heb deze challenge nodig om langdurig Football Manager leuk te gaan vinden. Though one. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Dat is zeker een pittige! Heel gaaf Dans, ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Hoe staan jullie tegenover deze challenge in andere continenten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 uur geleden zei Titan: Hoe staan jullie tegenover deze challenge in andere continenten? Gewoon doen wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Op 17-4-2024 om 16:11 zei Titan: Hoe staan jullie tegenover deze challenge in andere continenten? Kan zeker, als ik me niet vergis is er hier iemand bezig in Japan. @De Raam haalde hem al in Zuid-Amerika en vorig jaar haalde @Jeroen. hem in Brazilie en Zuid-Afrika denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 12 minuten geleden zei FlyD: Kan zeker, als ik me niet vergis is er hier iemand bezig in Japan. @De Raam haalde hem al in Zuid-Amerika en vorig jaar haalde @Jeroen. hem in Brazilie en Zuid-Afrika denk ik? Zuid-Afrika heb ik nooit geprobeerd maar Brazilië wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Op de Engelse youth challenge worden ook alle contintenten aangedaan, dus waarom hier niet? Seizoen 18 Beginnen met de stand Of het door Europees voetbal komt weet ik niet, maar toch 'maar' een 10e plek. Vooral de het begin en het eind waren niet best te noemen. Dus helaas geen Europees voetbal volgend seizoen Europees voetbal Na een lastige voorronde een makkelijke poulefase en helaas met pingels verloren tegen de latere finalist (verloren van Vitesse !! ) En dan na 4 lange jaren , dan eingelijk onderstaand bericht. Heb er het seizoen om moeten zeuren. dit is denk ik poging 5 , maar bestuur zei telkens nee, terwijl we 80millie op de bank hebben. Prognose Ik moet verdedigers! Niet slecht, maar ik zit echt te wachten op de talenten die ons richting de titel gaan loodsen Centrale middenvelder, fysiek al redelijk maar verder valt het tegen, wel 5 sterren potentie. zal eerst een paar keer verhuurd worden Weer een hangende spits, daar heb ik wel patent op. mentaal en technisch al goed, fysieke mag het wat meer. Ook hier geldt, paar keer vehuren en dan zien we het wel een centrale verdediger met potentie, die moet ik koesteren. Met een paar goede eigenschappen al, alleen jammer van zijn snelheid. Dan de Next gen, daar zijn we dit seizoen ook op te vinden Dehmelt Sinds dit seizoen basisspeler, stond niet te boek als het grootste talent van zijn lichting, maar ontwikkelt zich prima Pedro Let op de transferwaarde van deze man, is het hoogste van de selectie. Al vanaf zijn eerste profcontract is deze erg hoog en wordt steeds hoger. Heeft ook een basisplekkie en de verwachtingen zijn bij hem al erg hoog, denk ook dat dit mijn 3e wonderkind gaat worden. Op naar volgend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Seizoen 19 Stand: Keurige 6e plek, mooi doelsaldo. Prognose Wederom een aantal 9's , VM kan ik goed gebruiken en spitsen zijn ook altijd welkom wat kwam er nu daadwerkelijk 3x een elite talent De VM, prima speler het enige nadeel is dat die niet kan tackelen. Ik speel met een balveroverende middenvelder, hier valt die niet helemaal in, maar we gaan hem omtrainen. Ik heb al eerder getest met een spelmaker / regista op deze plek, maar dat beviel niet. Nog een middenvelder deze is aanvallend ingesteld. Als deze groeit maken we voor hem een plekje vrij centraal op het middenveld als centrale middenveld met de rol aanvallen. de derde speler was iets minder dan deze 2, dus geen foto van dan mijn derde wonderkind en denk ook de beste speler uit mijn team. speelt als Mez (A). technisch niet zo denderend , maar metnaal en fysiek meer dan prima. Dan nog even 2 screentjes, 1x van mijn A selectie en 1x mijn u19. Links en rechts zit er nog wat potentie in spelers dus hoop dat ik met deze selectie nog meer weet te bereiken De u19, hier zit volgens de sterretjes nog voldoende selectie. doorgaans wordt iedereen hier vanaf 1,5 ster uitgeleend en aan het einde van het seizoen wordt gekeken wie naar de A selectie mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Seizoen 20, (ik blijf vrolijk doorgaan) De Stand 3e plek en CL voetbal, kan ik alleen maar tevreden over zijn. Prognose en de intake Kan er kort over zijn, het is 3x niks. (2 jaar later , blijkt Rocky het grootste talent te zijn :)) Wat gebeurde er dan nog wel dit seizoen. Finale van de Europa League Helaas verloren, had zeker meer ingezeten, maar het viel helaas niet onze kant op Goldenboy Vooral door zijn gemiddelde en assist, qua stats is de rek er wel een heel eind uit, maar toch weer een teken dat we op de juiste weg zijn Volgende puntje van trots Eerste debutant voor Spanje, ons wonderkind Pedro (het is er voorlopig ook bij deze 2 interlands gebleven) Next gen Nr 3 op de lijst, maar ook dit is niet echt een ster in woring Dan nog het afscheid van onze aanvoerder en recordhouder aantal wedstrijden, 666 stuks. Altijd mooi zoiets, helaas geen stafrol voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Side save gestart. Kijken of ik deze challenge op kan pakken in combinatie met the nationalist challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei @BA1986 Je bent echt heerlijk bezig! Hoe zien je faciliteiten er nu uit? Heb je misschien een screentje van hoe je tactiek er nu uit ziet? en misschien nog eentje van je beste speler(s)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Seizoen 21 Stand 6e plek, na de CL plek vorig jaar een kleine tegenvaller, maar ik mag niet klagen. Villareal had een goed jaar, verder is het prima zo Dan de CL campagne Uitgeschakeld door Villareal met pingels , dat is toch zonde. Prognose: Intake Hier even jullie aandacht, want dit wordt een toplichting verwacht ik! Linksback, fysiek en mentaal heel goed, technisch werk aan de winkel, maar dat zal vast goed komen! Litmanen, oh hoo CV mentaal al ijzersterk CV prima stats Deze linksbuiten wordt een mezzalla , jammer want echt een leuke linksbuiten (maar daar speel ik niet mee) Dan nog even deze @reibleetsak Beste spelers en tactiek in de spoiler Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten