Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

Seizoen 3 hier afgerond.

Schermafbeelding2023-12-02112847.png.3db619c2e1c087c0f8796add68f27de5.png

Beginnen met de transfers. Stevig verkocht omdat er zo onwijs veel gezeik in mijn selectie was rondom de speelminuten en er hoeft maar één Arabier verliefd te kijken naar mijn spelers, of zij willen al vertrekken. Nou doei hé! Inmiddels wil mijn halve selectie naar de Arabieren. Inkomende transfer is Martinez mijn beste speler geweest. Pulgar kwam in de zomerstop en werd direct basisspeler. Aravena die gratis overkwam, werd mijn topscoorder dit seizoen. Al met al fantastisch ingekocht.

Schermafbeelding2023-12-02113137.png.b4d19c5af0e7ae26f95ebc0640dfb4b8.png

Eitje. Prijs nummer één.

Schermafbeelding2023-12-02113107.png.a9963521451f32d873457ab454dcc29a.png

Ook in de beker weinig moeite. Prijs nummer 2.

Schermafbeelding2023-12-02113210.png.08158d238c5c05a28b6dc164663997b4.png

De wereldbeker voor clubs. Fantastische prestatie in de groep, als koploper door. Barça terecht verslagen. Allemaal fantastisch nieuws. Helaas kwamen wij geen moment door de muur van Inter en was het uiteraard Lautaro die ons toernooi deed eindigen.

Schermafbeelding2023-12-02113238.png.46e517629727329020efd458f993c859.png

Back-to-back in de Copa. _O_ Ben heel eerlijk. In de halve finale hadden wij eruit moeten liggen tegen de Brazilianen. Werden kapot gespeeld. Thuis in blessuretijd kwamen wij door en in de finale was het echt een makkie, ook al was het maar 1-0. Geen schot tegengehad tegen River. Prijs nummer 3. _O_

Schermafbeelding2023-12-02113012.png.a4f0a290d31404cb377b2230375f07b7.png

En hoe ging het nationaal? Uitstekend. Wel minder doelpunten gescoord dan verwacht, maar gelukkig eens veel minder tegen. Bij Colo Colo breekt de pleuris uit, drie managers versleten en iedereen wil weg. De beste speler komt al naar ons toe komende zomer. :D Minpunt: het gelijke spel uit bij Magallanes. Zo zuur op speelronde 16. Prijs nummer 4! _O_

afbeelding.png.73d6aa9d9d40296942aef22e694a44e6.png

Alvast twee inkomende transfers voor seizoen 4. Ik hoop ook nog op de spitta van Colo Colo, maar dat wordt lastig. Die blijft maar geen interesse houden in een overstap. Ook ga ik dit jaar toch kijken om wat grote talenten te kopen uit andere landen. De basis blijft uiteraard Chileentjes. _O_

Tot volgend seizoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Blauwbeer:

Dit is klasse!

Screentje van je tactiek + basisopstelling? 

Dankjewel. Ja mijn tactiek ben ik nog aan het tweaken want het liep moeizamer door de nieuwe patch maar momenteel kom ik op dit uit. Sinds de patch heb ik vooral meer in de diepte passen weggehaald, lage voorzetten in plaats van hoge voorzetten en verdediging opzoeken omdat ik vind dat de patch het spel statischer maakt op één of andere manier. Niet meer van dat mooie beweeglijke automatische voetbal van voorheen.

image.png.0edb1b206f499b3c5f45acf04dce3598.png

Veel spelers zul je niet meer kennen want zit in het 9de seizoen denk ik. 5 seizoenen Kopenhagen en dan naar het gedegradeerde Brighton vertrokken. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ingame wel eens aanpas aan de tegenstander of het wedstrijdbeeld maar dit is voornamelijk het basisplan waar ik met Brighton uit vertrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6cae22967942306aadd62ac8883fc853.png

Laatste wedstrijd 3-1 gewonnen van Shamrock, die hiervoor nog op de tweede plek stonden. Omdat Slovan Bratislava won van Gent pakken zij op de laatste speelronde de belangrijke tweede plek. Wij moesten ook nog vol aan de bak, bij een verlies waren wij derde geworden. Lekker hoor dit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ook in seizoen 2 gaan we na het kampioenschap gewoon verder met wat we goed kunnen - ongeslagen blijven. 

Schermafbeelding2023-12-03om10_12_02.png.a8c31408a49c3f9302f0c616be8c36d9.png

Leuke clubkeuze. Hoe staat het er qua selectie voor? Noorwegen is wel een land met leuke talenten altijd. Heb je Nypan nog binnenboord weten te houden? Het is alleen jammer dat de Eliteserien niet zo uitdagend is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Leuke clubkeuze. Hoe staat het er qua selectie voor? Noorwegen is wel een land met leuke talenten altijd. Heb je Nypan nog binnenboord weten te houden? Het is alleen jammer dat de Eliteserien niet zo uitdagend is. 

Ja, hele leuke competitie en club wel. Sponsorgeld valt tegen evenals de standaard faciliteiten. Eerste seizoen walste ik echt over iedereen heen (met Nypan in de basis) en nu werk je wel dat teams al beter worden. 

Nypan, Tagseth, Holm, Skarsem en Porvaldson in de aanval/middenveld - dat loopt prima. je ziet veel Noorse talenten maar met name allemaal middenvelders. Weinig spitsen, buitenspelers en goede backs en keepers. Dat is wel een uitdaging. Daarnaast krijg je weinig voor de spelers en kosten goede spelers echt veel geld. Genoeg uitdaging nog al zal die met name in Europees verband te vinden zijn. 1e seizoen halve finale Conference League. Hoe is het met jouw game? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Ja, hele leuke competitie en club wel. Sponsorgeld valt tegen evenals de standaard faciliteiten. Eerste seizoen walste ik echt over iedereen heen (met Nypan in de basis) en nu werk je wel dat teams al beter worden. 

Nypan, Tagseth, Holm, Skarsem en Porvaldson in de aanval/middenveld - dat loopt prima. je ziet veel Noorse talenten maar met name allemaal middenvelders. Weinig spitsen, buitenspelers en goede backs en keepers. Dat is wel een uitdaging. Daarnaast krijg je weinig voor de spelers en kosten goede spelers echt veel geld. Genoeg uitdaging nog al zal die met name in Europees verband te vinden zijn. 1e seizoen halve finale Conference League. Hoe is het met jouw game? 

Dat gedeelte over de transfersommen herken ik wel van mijn avonturen in Noorwegen en Zweden, al wordt het wel beter naar mate je als club Europees wat stappen hebt gezet. Het is vooral zaak om Nypan zo lang mogelijk bij je te houden natuurlijk. Ik heb me dit jaar nog niet echt verdiept in waar de grote Noorse talent zich verborgen houden, maar de jeugdinstroom van Bodo/Glimt is in ieder geval altijd een kweekvijver van talent. Dat is dus wel een goede om in de gaten te houden. Anyway, succes ook met de Europese uitdagingen. De Conference League lijkt me een heerlijke competitie om die eerste stappen mee te zetten. 

Hier gaat het ook goed. Ik ben met ÖIS uit Göteborg aan de slag gegaan. Eerste seizoen als best of the rest gepromoveerd naar het hoogste niveau en daar wedijveren we nu, wonder boven wonder, óók mee om de landstitel. Onze prognose is 16e en dus laatste. Het zegt vooral veel over het niveau van de competitie. Ik denk dat Djurgardens op termijn (het is nog een wedstrijd of 10) wel de sterkere blijkt, maar iedere vorm van Europees voetbal zou al een enorme overwinning zijn als promovendus. Financieel zou het ook welkom zijn, want we begonnen het afgelopen seizoen met een negatief transferbudget. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.992d054d6a3a92822309ddccdb93779a.png

Hatsa. Rentree in de Bundesliga gaat ons heerlijk af :D Wel opvallend dat er zo ontzettend weinig gescoord wordt, wij hebben de meeste goals maar verder alleen Dortmund die in de buurt zit. De rest bijna allemaal gemiddeld minder dan 1,5 gescoord per wedstrijd. ;c Goeie patch wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites