Bogatyr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Begint aan zijn derde seizoen bij ons @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni We zitten inmiddels in de winterstop van het seizoen 2027-2028, ons 2e jaar in de Premier League. Dat wij inmiddels in de rangorde zijn gestegen en dat wij goed werk doen mag inmiddels wel duidelijk zijn. Deze topper zal ons doel gaan verdedigen in het seizoen 2028-2029, kost flink wat salaris, maar dan heb ik ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Seizoen '26-'27 zit erop! Ongeveer mijn complete selectie van het eerste team is gewild door andere clubs, dus ik heb de contracten van 4 spelers verlengd en de rest mag in principe verkocht worden ( bij het juiste bod). In het spel is het nu 20 juni en de eerste biedingen komen binnen, dus eens zien wat we kunnen krijgen. Deze 4 zijn al bevestigd voor komend seizoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Uitgaande Transfer. Soms moet je geluk hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Topspelers met obscure nationaliteiten. Dat is meer dan eens mijn leidraad wanneer ik de wereld verken op zoek naar nieuw talent. Op deze manier kwam ik ruim vier jaar geleden uit bij Pakhtakor in Oezbekistan. Hier stuitte ik op Aziz Fayzullayev, een jonge spits die alles in zich had om een echte allrounder te worden. Na een korte huurperiode kocht ik hem voor 93k. Een regelrecht koopje. In de afgelopen vier jaar is Fayzullayev immers uitgegroeid tot onze vaste topschutter. Hij kwam in precies 100 wedstrijden tot 50 doelpunten - kan een moyenne nog mooier? - en speelde zichzelf daarmee in de kijker van andere clubs. Nu, in de zomer van 2031, is het tijd voor zijn volgende stap. Schalke 04 legt liefst 46 miljoen op tafel, maar door de doorverkoopclausule heb ik er vertrouwen in dat dit in de toekomst nog een stuk hoger uit gaat vallen. De opvolgers van Fayzullayev staan al een tijdje klaar, maar toch ga ik mijn favoriete Oezbeek wel een klein beetje missen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Onze eerste megatranfer hebben wij te pakken. Ook voor mij in FM is dit de duurste transfer ooit. 2 jaar geleden kwam deze jongen met een megatransfer van 17 miljoen naar Wrexham. 66 wedstrijden, 23 doelpunten en 13 assists verder, laat hij Wrexham achter zich voor een duizelingwekkende 105 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Deze zomer moesten we afscheid nemen van onze topper, Jackson Pereira de Lima. Kortweg Jack. Hahah hou ik van. Het was een beetje dubbel: Enerzijds bijna elk jaar 1 op 1 lopen, maar had wel het idee dat de rek er uit was. En eerlijk: Met een balans van ongeveer 200 miljoen, is 51 miljoen gewoon een dikke 25% verhoging. Konden er ook nog een mooie 35% doorverkoop bij in krijgen. Maar, nadat ik vorig jaar al de reservespits kwijt raakte aan Arsenal, moest ik daarom de transfermarkt op voor 2 nieuwe spitsen. En dat is best een dingetje, want in Kroatie mogen er maar zoveel spelers buiten de EU spelen. Dat soort shit loop ik altijd mee te kutten. Afijn, we pakken eerst onze zwakste positie aan: De rechtsback positie. Luciano Fontana komt ons versterken. Klasbak: Daarna halen we Luis Romero als vervanger van Jack. Dat is een hele belangrijke, want ondanks dat meneer zijn interlands speelt voor Paraguay komt die uit Spanje, dus geen Non-eu plek kwijt. Daarna hou ik dus toch nog die plek over die Jack achter liet, dus even kijken wat we in onze scoutingsrapporten hadden liggen. Nou, dat was wederom een braziliaan, die mag gaan rijpen achter Romero. Een brazilliaan die Ronaldo heet een spits is, dat kan niet mis gaan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Voor 2.2 miljoen opgepikt bij Atletico Nacional in Colombia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Na de magische verkoop van Mauro Alderete voor 105 miljoen, hadden wij te samen met de 90 miljoen TB, meer dan voldoende te besteden. Er moest ook wel flink geïnvesteerd worden. Al met al toch wel erg tevreden met deze aankopen. NA Jan Tönz was ik eigenlijk klaar, maar na het last minute vertrek van Alvaro Fernandez naar Chelsea voor 49.5 miljoen, heb ik Ruben Neves gekocht, zodat ik qua posities wat kan schuiven. Als bondscoach van Nederland, wilde ik Huijsen graag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) So what, zou je denken. So what, zou je denken. Prima spelertje toch? In zeven seizoenen heeft hij 26 competitieduels meegedaan en een handvol Europese en bekerduels. Bijna 50 miljoen voor een reservespeler. Terwijl er vanuit de jeugd al spelers klaarstaan om hem te vervangen. Die vijftien miljoen extra is min of meer een sure thing. Een wedstrijdje spelen en we zijn er al. 26 juli bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) Bestuur gaf me zomaar een flinke boost in het transferbudget, dus meteen maar even 73 miljoen voor deze gast neergelegd. Denk ook dat ondertussen 1/3 van m'n basiself van Osasuna afkomstig is 26 juli bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Transfers seizoen 2 met Tottenham Hotspur Mede mogelijk gemaakt door het grote geld uit Saudi Arabië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Ik weet nog niet precies hoe ik hem ga gebruiken maar voor 245 miljoen is dit natuurlijk een koopje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Vertrokken voor 5.5 miljoen Binnengehaald voor 8.75 miljoen. Dus hopelijk een upgrade (al zal ik die shoots from distance wel even moeten wegnemen lol) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus En direct gewoon al onmisbaar 5 matchen gespeeld, 5x man of de match Meteen op kop voor de Portugese competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Promotie misgelopen met Schalke 04, maar dit seizoen moet het hopelijk goed komen met deze aanwinsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus We zijn aardig aan het doorselecteren bij Santa Clara Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Drukke transfermarkt. 47 uitgaande en 24 inkomende transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Prima window achter de rug. Zeker als we de financiële situatie van de club langzaam richting stinkend rijk willen tillen. Sonko is de directe vervanger van Javier. Javier werd opgeleid door de club maar is inmiddels 32, dan kan je zo'n bedrag eigenlijk niet laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Deze komt in de zomer voor 14 miljoen. Kan door bonussen nog oplopen naar 18, en Flamengo krijgt nog 30% van de winst bij de volgende transfer. Maar kon dit talent niet links laten liggen. Denk dat ik Santi (ondanks dat hij nu in mei al 39 goals heeft dit seizoen) ga verkopen. Immers heb ik ook nog Shaqueel van Persie en deze Servische held: Deze man had ik afgelopen zomer al gehaad voor 2,5 miljoen, wat door bonussen ook nog beetje kan oplopen. Direct terug verhuurd aan AIK Topola, maar ontwikkeld zich daar prima. Denk dat ik dus niets te klagen heb over spitsen volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Sorry, dubbelpost. Maar heb ook direct de afkoopclausule à 6,5M voor deze middenvelder neergelegd. Scouts maken overuren in Zuid-Amerika; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus De hele wereldtop zat achter hem aan, maar wij hebben hem! Lucas Guerra komt voor 7,5 miljoen over van Penarol. Mocht hij aan bepaalde eisen voldoen loopt dat op naar 10 miljoen, maar dat gaat hij meer dan waard zijn dunkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Normaal trek ik alleen écht de portemonnee voor Zweedse spelers zoals dat eerder bij Bergvall (€36,5 miljoen) en Alemayehu Mulugeta (€19,5 miljoen) het geval was. De Oekraïense Roman Mironov doorbreekt deze trend. Ik had hem niet eens écht nodig, maar nu Paul Wanner wilde vertrekken was de keuze om door te pakken snel gemaakt. We maken de gelimiteerde afkoopsom van 25 miljoen over naar de Donbas om ons van Mironovs diensten te verzekeren. Ik verwacht dat hij elke cent waard wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Het is ook altijd fijn als er clubs uit de zandbak voor de Kuip staan met een zak geld: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Talleres doet het wel leuk met de jeugdopleiding. Heb een rechtsback aan de selectie toegevoegd voor slechts 8 miljoen (en 30% doorverkoop over de winst). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten