Urbeto Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 13 minuten geleden zei Kyrill: Bayern had al 2x eerder geboden op mijn Martinelli, die inmiddels 28 is en in juni 29 wordt. Eerste keer 112 miljoen, erna 132 miljoen, beide resoluut afgewezen. 3e keer boden ze 142 miljoen ik heb het onderhandeld naar 218 miljoen, zoals je hier kan zien, en wat ik niet had verwacht, ik krijg precies terug wat ik wil voor hem. Go or no go? @Urbeto @Dansmeister @ReneLeBlanc @neva @Mordurette @Titan @Nom de Guerre @bas huijsmans@delichris @Keeza @De Raam Wat meer context; We draaien 150 miljoen verlies dit seizoen. Hij is wel de beste AML die we hebben maar Vitor Roque, Endrick en bv eigen jeugd Connor Turner of Asssan Quedragao kunnen ook allemaal AML spelen. We hebben het geld best wel nodig, maar ben niet per se van plan echt een vervanger voor terug te kopen, wat zouden jullie doen? Voor zo'n bedrag moet je wel een heel groot clubicoon zijn wil ik je niet verkopen. Ik weet niet of Martinelli dat voor jou is. Hij heeft natuurlijk wel heel veel wedstrijden voor de club gespeeld. Aan de andere kant, het klinkt alsof je al geweldige vervangers klaar hebt staan (al weet ik niet hoe natuurlijk bedreven die spelers daar zijn), dus dan zou ik het lekker doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april No brainer, zou hem persoonlijk naar München brengen en voor nog niet de helft een topspeler van Brazilië halen die nog in eigen land speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 35 minuten geleden zei De Raam: @Kyrill In mijn geval is elke speler te koop als ze met zo'n bod komen... Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 26 minuten geleden zei Urbeto: Voor zo'n bedrag moet je wel een heel groot clubicoon zijn wil ik je niet verkopen. Ik weet niet of Martinelli dat voor jou is. Hij heeft natuurlijk wel heel veel wedstrijden voor de club gespeeld. Aan de andere kant, het klinkt alsof je al geweldige vervangers klaar hebt staan (al weet ik niet hoe natuurlijk bedreven die spelers daar zijn), dus dan zou ik het lekker doen. 16 minuten geleden zei Titan: No brainer, zou hem persoonlijk naar München brengen en voor nog niet de helft een topspeler van Brazilië halen die nog in eigen land speelt. 3 minuten geleden zei neva: Eens. Thnx mannen thnx. Is/was ook al wat ik zelf al wou doen, en nu helemaal. Bod is inmiddels reeds geaccepteerd En eigenlijk hoef/ga ik geen vervanger halen deze 4 spelers/talenten kunnen allemaal ook op linksboetoe/buiten spelen; Het geld gaat gebruikt worden om het operationeel verlies tegen te gaan/gat te dichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Groot gelijk; gewoon verkopen. Niets is groter dan dat ene woord; #karelball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 3 uur geleden zei Urbeto: Voor zo'n bedrag moet je wel een heel groot clubicoon zijn wil ik je niet verkopen. Ik weet niet of Martinelli dat voor jou is. Hij heeft natuurlijk wel heel veel wedstrijden voor de club gespeeld. Aan de andere kant, het klinkt alsof je al geweldige vervangers klaar hebt staan (al weet ik niet hoe natuurlijk bedreven die spelers daar zijn), dus dan zou ik het lekker doen. Deze man verkoopt Saka nog voor een pasta zalm met een bepaald wit product dus dat zegt niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april @Kyrill Meteen verkopen. Daar kan je toch zo'n 3 goede spelers voor terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 9 uur geleden zei ReneLeBlanc: Deze man verkoopt Saka nog voor een pasta zalm met een bepaald wit product dus dat zegt niets. Jij maakt je pasta zalm wel heel duur 175 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 12 uur geleden zei Kyrill: Thnx mannen thnx. Is/was ook al wat ik zelf al wou doen, en nu helemaal. Bod is inmiddels reeds geaccepteerd En eigenlijk hoef/ga ik geen vervanger halen deze 4 spelers/talenten kunnen allemaal ook op linksboetoe/buiten spelen; Het geld gaat gebruikt worden om het operationeel verlies tegen te gaan/gat te dichten. Goed verkocht vriend!!! Moet eerlijk zeggen dat ik wel een vervanger had gehaald, want vind alle spelers die daar ook kunnen spelen niet van hetzelfde niveau. Maar het blijft natuurlijk #Karelball! En anders; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april 10 uur geleden zei ReneLeBlanc: Deze man verkoopt Saka nog voor een pasta zalm met een bepaald wit product dus dat zegt niets. Gast, kappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Twijfels, twijfels, twijfels. Heb het geld niet nodig maar 200 miljoen weiger je niet zo snel. Ook nooit ontvangen voor een speler in FM. Go or no go? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni (bewerkt) 4 uur geleden zei Thierryvane: Twijfels, twijfels, twijfels. Heb het geld niet nodig maar 200 miljoen weiger je niet zo snel. Ook nooit ontvangen voor een speler in FM. Go or no go? Ligt een beetje aan waarom je twijfelt. Over het algemeen is bij mij iedereen te koop voor zo'n bedrag maar als het echt een van je favorieten is, kan het ook plezier wegnemen om dan zo'n speler te laten gaan. Edit; zag net z'n profiel in het FM Café. Voor dat geld zou je gemakkelijk een gelijkwaardige vervanger moeten kunnen vinden dus als ik er objectief naar kijk is het een absolute GO! 15 juni bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Op 15-6-2024 om 17:32 zei De Raam: Ligt een beetje aan waarom je twijfelt. Over het algemeen is bij mij iedereen te koop voor zo'n bedrag maar als het echt een van je favorieten is, kan het ook plezier wegnemen om dan zo'n speler te laten gaan. Edit; zag net z'n profiel in het FM Café. Voor dat geld zou je gemakkelijk een gelijkwaardige vervanger moeten kunnen vinden dus als ik er objectief naar kijk is het een absolute GO! Hij is weg: go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Door wat uitgaande transfers ben ik opzoek naar een nieuwe winger. Nu kan ik Yamal naar Amsterdam halen, maar weet ik oprecht niet of hij al direct zou starten over Kalokoh en Forbs. Hij moet, als alle bonussen afgetikt worden, uiteindelijk 121 miljoen kosten. Bij Barca zit hij al twee seizoenen op de bank. Het grootste bedrag wat ik tot nu toe aan een speler heb uitgegeven was 39 miljoen (Mastoras). Ik wil het eigenlijk niet doen omdat ik niet zo'n enorm bedrag wil neerleggen voor een speler die niet direct in de basis komt. Dat zou namelijk niet in de visie van m'n save passen. Aan de andere kant is het wel Lamine Yamal, en is het zonde dat hij al twee seizoenen 0 wedstrijden in het eerste van Barca heeft gespeeld. Hier wat spelers die waar ik verder mee aan het onderhandelen was, en ook wat meer bij m'n 'normale' uitgave patroon (en de visie van m'n game) passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni (bewerkt) 10 uur geleden zei TheRealOne: Bovenstaande speler is voor mij een go. Yamal is veruit de beste speler deze FM, maar 100+ mil met Ajax uitgeven is voor mij altijd een no go. Zeker als hij geen basis komt te staan. Fermin is trouwens ook een fijne speler deze game. Maar vraag mij af of hij daadwerkelijk (veel) beter gaat worden op zijn 23e. 20 juni bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Eens. Zo'n transfer kan echt je game verzieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Weet niet zeker waar ik hem moet stellen dus ik doe het maar hier. Wat vinden jullie met deze speler? Hangende spits Vooruitgeschoven spelmaker Mezala Welke positie zouden jullie hem opstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni 3 minuten geleden zei Thomassje123: Weet niet zeker waar ik hem moet stellen dus ik doe het maar hier. Wat vinden jullie met deze speler? Hangende spits Vooruitgeschoven spelmaker Mezala Welke positie zouden jullie hem opstellen? Ik zou hem als Vooruitgeschoven Spelmaker opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Op 22-6-2024 om 22:42 zei Mordurette: Ik zou hem als Vooruitgeschoven Spelmaker opstellen. Ik heb hem nu nog als hangende spits, spitspositie is heel dun bezet. Maar ik wil hem denk ik inderdaad als spelmaker. Maarja, daar heb ik juist weer spelers te over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ik kan deze speler voor ongeveer 15 miljoen ophalen. Lijkt het me op zich wel waard. Hij is alleen vrij klein. Kan dit problemen opleveren of maakt dat weinig uit? Zal dan waarschijnlijk getraind worden als dynamische middenvelder of BVM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 2 uur geleden zei Bazoer: Ik kan deze speler voor ongeveer 15 miljoen ophalen. Lijkt het me op zich wel waard. Hij is alleen vrij klein. Kan dit problemen opleveren of maakt dat weinig uit? Zal dan waarschijnlijk getraind worden als dynamische middenvelder of BVM. Zolang hij niet hoeft te springen en te koppen is er niks aan de hand. Hij mist wat kracht voor een BVM dus zou hem zelf trainen als Dynamische middenvelder. Of hij het waard is? Z'n waarde is maximaal 10 miljoen dus dan is 15 miljoen best veel, vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 11 minuten geleden zei Mordurette: Zolang hij niet hoeft te springen en te koppen is er niks aan de hand. Hij mist wat kracht voor een BVM dus zou hem zelf trainen als Dynamische middenvelder. Of hij het waard is? Z'n waarde is maximaal 10 miljoen dus dan is 15 miljoen best veel, vind ik. De prijs was een snel gokje op basis van de scout. Uiteindelijk een deal gekregen met 10,75 miljoen. Thanks voor de hulp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Ik zoek een nieuwe spits, heb 2 opties. Wie van de twee? Zelf ik neig ik meer naar Medina Ronan O'Hanlon Of Josimar Medina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Op 19-7-2024 om 10:57 zei SLeePo: Ik zoek een nieuwe spits, heb 2 opties. Wie van de twee? Zelf ik neig ik meer naar Medina Ronan O'Hanlon Of Josimar Medina Persoonlijk zou ik voor Medina gaan. Betere finisher en verder alle aanvallers-stats gewoon net even tikje beter lijkt het. Daarnaast een stuk sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Zou ook zeker voor Medina gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten