Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go or no go?

Fantasy

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Kyrill:

Bayern had al 2x eerder geboden op mijn Martinelli, die inmiddels 28 is en in juni 29 wordt.

Eerste keer 112 miljoen, erna 132 miljoen, beide resoluut afgewezen. 3e keer boden ze 142 miljoen ik heb het onderhandeld naar 218 miljoen, zoals je hier kan zien, en wat ik niet had verwacht, ik krijg precies terug wat ik wil voor hem. Go or no go?

@Urbeto @Dansmeister  @ReneLeBlanc @neva @Mordurette @Titan @Nom de Guerre @bas huijsmans@delichris @Keeza @De Raam

Wat meer context; We draaien 150 miljoen verlies dit seizoen. Hij is wel de beste AML die we hebben maar Vitor Roque, Endrick en bv eigen jeugd Connor Turner of Asssan Quedragao kunnen ook allemaal AML spelen.

We hebben het geld best wel nodig, maar ben niet per se van plan echt een vervanger voor terug te kopen, wat zouden jullie doen?

Martinelli profiel nu.png

go or no go Martinelli voor 218M.png

Voor zo'n bedrag moet je wel een heel groot clubicoon zijn wil ik je niet verkopen. Ik weet niet of Martinelli dat voor jou is. Hij heeft natuurlijk wel heel veel wedstrijden voor de club gespeeld. Aan de andere kant, het klinkt alsof je al geweldige vervangers klaar hebt staan (al weet ik niet hoe natuurlijk bedreven die spelers daar zijn), dus dan zou ik het lekker doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Urbeto:

Voor zo'n bedrag moet je wel een heel groot clubicoon zijn wil ik je niet verkopen. Ik weet niet of Martinelli dat voor jou is. Hij heeft natuurlijk wel heel veel wedstrijden voor de club gespeeld. Aan de andere kant, het klinkt alsof je al geweldige vervangers klaar hebt staan (al weet ik niet hoe natuurlijk bedreven die spelers daar zijn), dus dan zou ik het lekker doen. 

16 minuten geleden zei Titan:

No brainer, zou hem persoonlijk naar München brengen en voor nog niet de helft een topspeler van Brazilië halen die nog in eigen land speelt.

3 minuten geleden zei neva:

Eens.

Thnx mannen thnx. Is/was ook al wat ik zelf al wou doen, en nu helemaal. Bod is inmiddels reeds geaccepteerd

En eigenlijk hoef/ga ik geen vervanger halen deze 4 spelers/talenten kunnen allemaal ook op linksboetoe/buiten spelen;

Het geld gaat gebruikt worden om het operationeel verlies tegen te gaan/gat te dichten.

Ethan.png

Vitor .png

Shaqueel.png

Assan .png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

Deze man verkoopt Saka nog voor een pasta zalm met een bepaald wit product dus dat zegt niets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

Thnx mannen thnx. Is/was ook al wat ik zelf al wou doen, en nu helemaal. Bod is inmiddels reeds geaccepteerd

En eigenlijk hoef/ga ik geen vervanger halen deze 4 spelers/talenten kunnen allemaal ook op linksboetoe/buiten spelen;

Het geld gaat gebruikt worden om het operationeel verlies tegen te gaan/gat te dichten.

Ethan.png

Vitor .png

Shaqueel.png

Assan .png

Goed verkocht vriend!!! Moet eerlijk zeggen dat ik wel een vervanger had gehaald, want vind alle spelers die daar ook kunnen spelen niet van hetzelfde niveau. Maar het blijft natuurlijk #Karelball! 

En anders; 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Twijfels, twijfels, twijfels. Heb het geld niet nodig maar 200 miljoen weiger je niet zo snel. Ook nooit ontvangen voor een speler in FM. Go or no go?

image.thumb.png.f0993d5e99e60acdacc73c845b6820fc.png

Ligt een beetje aan waarom je twijfelt. Over het algemeen is bij mij iedereen te koop voor zo'n bedrag maar als het echt een van je favorieten is, kan het ook plezier wegnemen om dan zo'n speler te laten gaan.

Edit; zag net z'n profiel in het FM Café. Voor dat geld zou je gemakkelijk een gelijkwaardige vervanger moeten kunnen vinden dus als ik er objectief naar kijk is het een absolute GO!

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-6-2024 om 17:32 zei De Raam:

Ligt een beetje aan waarom je twijfelt. Over het algemeen is bij mij iedereen te koop voor zo'n bedrag maar als het echt een van je favorieten is, kan het ook plezier wegnemen om dan zo'n speler te laten gaan.

Edit; zag net z'n profiel in het FM Café. Voor dat geld zou je gemakkelijk een gelijkwaardige vervanger moeten kunnen vinden dus als ik er objectief naar kijk is het een absolute GO!

Hij is weg: go!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door wat uitgaande transfers ben ik opzoek naar een nieuwe winger. Nu kan ik Yamal naar Amsterdam halen, maar weet ik oprecht niet of hij al direct zou starten over Kalokoh en Forbs. Hij moet, als alle bonussen afgetikt worden, uiteindelijk 121 miljoen kosten. Bij Barca zit hij al twee seizoenen op de bank. Het grootste bedrag wat ik tot nu toe aan een speler heb uitgegeven was 39 miljoen (Mastoras). Ik wil het eigenlijk niet doen omdat ik niet zo'n enorm bedrag wil neerleggen voor een speler die niet direct in de basis komt. Dat zou namelijk niet in de visie van m'n save passen. Aan de andere kant is het wel Lamine Yamal, en is het zonde dat hij al twee seizoenen 0 wedstrijden in het eerste van Barca heeft gespeeld. :D

7618c1fd634f399ca344aa586ca1da2a.png

Hier wat spelers die waar ik verder mee aan het onderhandelen was, en ook wat meer bij m'n 'normale' uitgave patroon (en de visie van m'n game) passen.

698ee7fda90f66b9e5f6fac096a9970b.png

ec9854476cf67c620c4b6c41630c2cd0.png

dc4b8de55489ad8d5edfab3b3080652b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei TheRealOne:

698ee7fda90f66b9e5f6fac096a9970b.png

Bovenstaande speler is voor mij een go. Yamal is veruit de beste speler deze FM, maar 100+ mil met Ajax uitgeven is voor mij altijd een no go. Zeker als hij geen basis komt te staan. Fermin is trouwens ook een fijne speler deze game. Maar vraag mij af of hij daadwerkelijk (veel) beter gaat worden op zijn 23e.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thomassje123:

46069d0c64a393b2d639ae7d0909d561.png

Weet niet zeker waar ik hem moet stellen dus ik doe het maar hier.

Wat vinden jullie met deze speler?

Hangende spits

Vooruitgeschoven spelmaker

Mezala

Welke positie zouden jullie hem opstellen?

Ik zou hem als Vooruitgeschoven Spelmaker opstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-6-2024 om 22:42 zei Mordurette:

Ik zou hem als Vooruitgeschoven Spelmaker opstellen.

Ik heb hem nu nog als hangende spits, spitspositie is heel dun bezet. Maar ik wil hem denk ik inderdaad als spelmaker. Maarja, daar heb ik juist weer spelers te over :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kew9UNG.png

Ik kan deze speler voor ongeveer 15 miljoen ophalen. Lijkt het me op zich wel waard. Hij is alleen vrij klein. Kan dit problemen opleveren of maakt dat weinig uit? Zal dan waarschijnlijk getraind worden als dynamische middenvelder of BVM. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bazoer:

Kew9UNG.png

Ik kan deze speler voor ongeveer 15 miljoen ophalen. Lijkt het me op zich wel waard. Hij is alleen vrij klein. Kan dit problemen opleveren of maakt dat weinig uit? Zal dan waarschijnlijk getraind worden als dynamische middenvelder of BVM. 

Zolang hij niet hoeft te springen en te koppen is er niks aan de hand. Hij mist wat kracht voor een BVM dus zou hem zelf trainen als Dynamische middenvelder.

Of hij het waard is? Z'n waarde is maximaal 10 miljoen dus dan is 15 miljoen best veel, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Mordurette:

Zolang hij niet hoeft te springen en te koppen is er niks aan de hand. Hij mist wat kracht voor een BVM dus zou hem zelf trainen als Dynamische middenvelder.

Of hij het waard is? Z'n waarde is maximaal 10 miljoen dus dan is 15 miljoen best veel, vind ik.

De prijs was een snel gokje op basis van de scout. Uiteindelijk een deal gekregen met 10,75 miljoen. Thanks voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2024 om 10:57 zei SLeePo:

Ik zoek een nieuwe spits, heb 2 opties. Wie van de twee? Zelf ik neig ik meer naar Medina

Ronan O'Hanlon

image.png.7045fc6edf98b08deaec97acaa2eb44d.png

Of Josimar Medina

image.png.27a1fdc9723deea3d5a8c4d10dfa9df2.png

Persoonlijk zou ik voor Medina gaan. Betere finisher en verder alle aanvallers-stats gewoon net even tikje beter lijkt het. Daarnaast een stuk sneller. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites