Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

5tCrZre.png

Misschien de laatste update voor ik op vakantie ga misschien dat er dit weekend toch nog 1 of twee komen maar kan niets beloven haha.  We reizen af naar misschien wel het mooiste land op de planeet namelijk Duitsland. Scout Urbeto stuurt Ennio in met het nummer König der Nachbarschaft. Kan wederom niet gek veel vinden van deze artiest. Het nummer heeft een leuke rauwe stem. Ik kan het wel waarderen iig. En zo doet MU het ook momenteel wat het nummer staat voorlopig op de 3e plek

Phil : Jammer van de taal wel lekker nummer. Heerlijk rauw 7

Ronnie Geen 13 in een dozijn nummer ik vind het wel leuk 8

Stephen Tja wat moet ik hier van vinden? Het is niet slecht maar dat Duits trek ik niet erg lekker. Een magere 5

De punten aus unsere Heimat

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schiet mezelf lelijk in de voet met deze puntenverdeling, maar gelukkig is er nog het nodige aan punten te verdelen. Sowieso ben ik niet ontevreden met de stand tot dusverre; doorgaans doet Duitstalige muziek het hier niet bijster goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

670eEaS.png

We gooien er iig nog 1 update uit want met Smashed Potatoes morgen op het programma is dit al wel een lekker opwarmertje. Het is namelijk tijd voor rode lantaarn. Xanderoo stuurt namelijk de Italiaanse DJ Mad Dog het podium op met het nummer You still don't  belong. Nummer wordt verschrikkelijk onder gewaardeerd stelletje barbaren dat jullie zijn. DJ Mad Dog oftwel Filippo Calcagni geboren te Rome is een Italiaanse Hardcore DJ en Producer. in 1995 al begonnen toen hij samen met twee goede vrienden Hardcore Terrorists oprichtte. Hiermee boekte hij in Italië en vooral Rome grote successen. In 1997 begon hij samen met bevriende DJ's hardcore feesten te organiseren in Rome. In 1998 boekte hij zijn eerste grootte succes doordat er 3500 gabbers aanwezig waren bij Pronto Soccoroso Rave een ongekend aantal destijds in Rome. In de zomer van 2000 besloot hij dat hij zich volledig wilde toeleggen op het produceren van nummers en stopte met organiseren en stapte uit Hardcore Terrorists.  En begon zijn solo project DJ Mad Dog. In 2011 kwam zijn eerste solo album uit. Sinds 2016 brengt hij ze uit onder zijn eigen label Dogfight. De volle 12 punten gaf ik hier en zijn voorlopig ook zijn enigste punten. Pluspunt was de naam van de artiest. Als  puber begin twintiger was mijn nickname MadDog op internet. O.a op Mobstar. Verder is dit gewoon een heerlijk nummer.

Phil : Je ziet het wel vaker. Gabbers bij hard rock / metal festivals of concerten of andersom. Als je dan vraagt ben je niet verkeerd krijg je steevast het zelfde antwoord " Nee joh zolang het maar hard is " Dikke 9 hier

Ronnie Noem je dit muziek?...... 1

Stephen Bah gadverdamme 1

De punten uit Italie

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites