ivago Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 1 uur geleden zei Laki: Oké, alles beluisterd, punten ingestuurd. Ben wel tevreden, vind ik toch één van de betere edities die ik beluisterd heb. Niet echt een echte uitschieter voor mij, maar zeer veel zeker degelijk. Zolang ik je 12 krijg mag je vinden van de rest wat je wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Over het algemeen een goede editie, met voor mij toch, een drietal uitschieters. Daar was het moeilijk om de hoogste punten uit te delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 6 uur geleden zei Laki: Dat van Japan is een cover van één van de bekendste city pop songs Dit is het origineel, een echte classic. Mag dat niet, een dikke remix of cover..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei xanderoo: Mag dat niet, een dikke remix of cover..? Alles mag, zolang het strookt met de regels. 19 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Bogatyr: Alles mag, zolang het strookt met de regels. Oke, oef, want heb nog wat in de aanbieding. En of het al dan geen samples bevat, kan ik ook niet garanderen. Ik wil niet onnozel overkomen, maar misschien is het geen slecht idee om Canada uit de lijst te weren. Anders gaan er misschien mensen op Canada stemmen, wat niet meer de bedoeling is. Je kan die als tussenshow posten, of hoe moet je het zeggen.. 19 juni 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 4 minuten geleden zei xanderoo: Oke, oef, want heb nog wat in de aanbieding. En of het al dan geen samples bevat, kan ik ook niet garanderen. Ik wil niet onnozel overkomen, maar misschien is het geen slecht idee om Canada uit de lijst te weren. Anders gaan er misschien mensen op Canada stemmen, wat niet meer de bedoeling is. Je kan die als tussenshow posten, of hoe moet je het zeggen.. @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2023 Ik neem aan dat mensen kunnen lezen Nee had hem al uit de Spotify lijst gehaald. En zal hem zo ook hieruit verwijderen is op laptop wat makkelijker dan via mobiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Djurovski: Ik neem aan dat mensen kunnen lezen Nee had hem al uit de Spotify lijst gehaald. En zal hem zo ook hieruit verwijderen is op laptop wat makkelijker dan via mobiel Ja, natuurlijk kunnen ze lezen, maar het zou mij ook niet verbazen mochten ze het nummer eerst luisteren, en dan uw tekst lezen. Vandaar.. No hard feelings Edit: lijstje ingediend. 2 zijn het herhalen waard, de rest.. 19 juni 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2023 Hij zegt u tegen mij. Nu voel ik mij oud. Ow ja ben ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 20 uur geleden zei Djurovski: Hij zegt u tegen mij. Nu voel ik mij oud. Ow ja ben ik ook Dan ben ik bejaard Punten zijn verzonden. Geen slechte editie in de zin van relatief weinig nummers waar ik niet goed van werd. Tegelijk ook een 'brave' editie, het gevoel dat de deelnemers met eerder alternatieve muzieksmaak dit keer voorzichtige keuzes hebben gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Begonnen met luisteren. Verder nog even niet-stiekem reclame maken voor de MUzieke Top 2000 in de meest actieve topic in het muziekgedeelte: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Stemmen uitgebracht. Geen geweldige editie naar mijn mening... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2023 5 uur geleden zei Chiemel: Begonnen met luisteren. Verder nog even niet-stiekem reclame maken voor de MUzieke Top 2000 in de meest actieve topic in het muziekgedeelte: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 2 uur geleden zei Djurovski: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Wat zat er een bak schijt tussen, zeg deze ronde. De onderste 3 landen in mijn lijstje zijn gelukvogels, want die had ik eigenlijk geen eens punten willen geven. Ook wel 2 goede nummers trouwens. Verwacht wel dat mijn nummer hoog eindigt overigens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Ik ben ook niet echt kapot van deze ronde tot nu toe. Volgende week nog even de top 10 verfijnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Ik heb ongeveer de helft geluisterd maar ik zie geen tijd meer om de rest deze week nog te doen helaas. Komende woensdag kan ik evt wel redden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2023 Deadline kan wel even uitgesteld worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Ik heb er nog weinig naar kunnen luisteren, maar zal proberen het voor m'n vakantie nog even te doen. Mocht dat niet lukken hoor je het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Stemmen zijn ingeleverd. Vond het een vrij matige editie. De nummer 1 echter vind ik echt waanzinnig, ben benieuwd wie die parel heeft ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Bedankt voor het compliment, @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Hier ook ingeleverd. Geen uitgesproken favoriet voor mij, maar ook weinig echte gedrochten moeten doorstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 5 uur geleden zei Vreven: Stemmen zijn ingeleverd. Vond het een vrij matige editie. De nummer 1 echter vind ik echt waanzinnig, ben benieuwd wie die parel heeft ingestuurd. Ik dacht laat ik eens een parel insturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2023 De deadline loopt ten einde. Maar mis nog wel een aantal lijstjes. De deadline kan wel aangepast worden. Heb zelf de laatste tijd de laptop ook weinig aangehad. Mis er nog 9. Zet de deadline daarom op Zondag 9 Juli. Om jullie niet te vervelen mogen jullie nog genieten van het nummer dat zich terug heeft getrokken namelijk Canada @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Je denkt toch niet dat ik een tweede keer vrijwillig naar dat nummer ga luisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten