Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

Op 4-8-2023 om 23:26 zei Djurovski:

Zonde dat de liefde niet wederzijds is

Mijn oprechte excuses!

Op 4-8-2023 om 23:06 zei Urbeto:

Van iemand die zoiets wanstaltigs instuurt had ik geen punten verwacht. Wel erg zuur dat het gat met het podium nu opeens erg groot is. 

Beste nummer ooit! En graag gedaan!

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cqy0QCH.png

Vanuit een zonnig Brunssum uh Dublin heet ik jullie weer welkom bij het tweede deel van het WorldVision. Ik hoop dat jullie alleen een fijne vakantie hebben gehad. Ik wel in ieder geval en voor de gelukkigen onder ons die nog op vakantie zijn of nog mogen gaan. Hoop dat jullie kutweer krijgen. Zo das eruit. Ik hou mij al een tijd heel erg in op het forum dus kan lekker los gaan in dit tweede gedeelte ;c De volgende scout stuurt het zoveelste Afrikaanse nummer de bühne op. Maurice Kirya mag Oeganda vertegenwoordigen met het al zo goed gekozen nummer. Dreams are Free. Ja en de zon gaat voor niets op etc etc. Behalve zanger is onze Maurice ook nog oprichter en directeur van de The Sound Cup of Coffee een koffie merk dat begonnen is als restaurant in 2013. En van Piz & Pots. Wat onder meer diverse festivals beheren. Een bezig bijtje dus. Een lastig jongetje was Maurice wel want hij ging maar liefst naar 6 verschillende basis scholen. Daarna groeide zijn liefde in muziek en dat doet hij helemaal niet verkeerd. Want met het goedkope nummertje maakt hij mij wel blij. Daarnaast doet Maurice nog diverse dingen voor diverse goede doelen o.a qua wildlife en gezondheid en werkte samen met o.a Neyo , Mark Foster en Jordin Sparks. 

Even totaal offtopic maar wat een gave vlag heeft Oeganda zeg. Tering wat lekker

Phil Best aardig. Leuk deuntje en dito stem maar mist toch wel het rauwe waar ik van hou. Not my cup of tea dus maar slecht is het zeker niet een 6,5

Ronnie Afrikaanse muziek heeft altijd wel een bepaalde gun factor. Het is niet geweldig maar slecht is het zeker niet ik ga mee met de heer boven mij

Stephen  Ik vind het heerlijk. Leuke muziek goede sfeer ik ga hier heerlijk op. Een ruime 8

De punten uit Oeganda. 

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei ivago:

Ik hou van Afrika, van de vibe daar, van de vrouwen en van de (juiste) muziek. Helaas stellen de Afrikaanse inzendingen me meestal teleur.

Scheelt weer dat @Titan dat ook van mijn inzendingen vindt 

Wat betreft vrouwen zeker, kan ik sinds een halfjaar beamen :D. Hoop er in het voorjaar naartoe te gaan.

Mij vallen de punten voor deze inzending weer tegen als ik het afzet tegen andere nummers. Maar dat geeft niet, blijf er zelfs met plezier naar luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9PTJLXQ.png

Net wanneer je denkt dat iemand in de vorige editie het meest slechte nummer ( voor mij dan ) heeft ingestuurd weet Vreven het deze editie gewoon nog slechter te kunnen doen qua nummer. Toch denkt MU er ditmaal anders over want voorlopig staat hij gewoon in het linkerrijtje maar zijn inzending van de vorige editie was toch heel wat beter dan dit verschrikkelijke gedrocht wat hij instuurt voor Frankrijk. DJ Cam met Swim dus. En mijn mening is dus wel duidelijk. DJ Cam is de artiestennaam van Laurent Daumail een geboren Parijzenaar. Zijn muziek wordt Triphop genoemd. Tja misschien onder invloed van bepaalde middelen dat je het nog kunt waarderen maar dan wel middelen die mij niet bekend zijn. Wel actief van 1995 tot op heden dus blijkbaar doet hij het ergens wel goed ( zoals op MU ) want elk punt meer dan 0 is er 1 te veel hoor. 

Phil  Brrrrrrrrrrrrrrrr nee dit is pure marteltechnieken voor de oren. Dit luister je niet vrijwillig toch? Zowel is het bellen van 113 geen overbodige luxe. Mag je ook een - voor een cijfer zetten dan een -10

Ronnie  Vol op de *** en dan een dikke ***** er bij , het nodige alcohol en dan nog is en blijft het ruk. Nee hier wordt normaal gezien niemand blij van 

Stephen   Zelfs ik word hier niet blij van

De punten uit Lyon

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites