chrisje1993 Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Zooooo heel erg bedankt voor de 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Het is wel erg spannend bovenin. De rode lantaarn lijkt echter al zeker voor mij te worden. Wat een drama dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Weer in de middenmoot met punten. Brengt mij wel dichtbij podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 7 mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Weer: no score Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2023 We zijn aangekomen in Aruba. Bas Huijsmans kiest deze keer voor een iets exotischer land dan zijn voorgaande edities. Momenteel werkt het, want met Pete Pilly en het nummer Mystery Repeats scoort hij momenteel hoge ogen. Benieuwd of hij dit stramien gaat volhouden. De punten uit Oranjestad, Aruba. (12) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Gezien de inzending had ik hier wel op punten gehoopt. De inzending zelf is/was trouwens een erg bekend nummer. Maakt dat niks uit of is dit een generatiekloofje en is dit nummer voor de meesten niet bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 De zoveelste slechte ronde, helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Eindelijk weer punten, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Thanks Bassie. Echt alleen maar 5, 6 of 7 wat ik krijg als er punten gegeven worden aan mijn inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 @chrisje1993 is gelanceerd. van de voorlaatste plaats naar de middenmoot. Ik terug op 2 na laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Toch een punt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Zo, ik heb heel wat rondes gemist doordat ik dit weekend bijna compleet offline ben geweest. Eerst een aantal punten sprokkelen en nu in de laatste stemronde een mooie 12 punter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 2 minuten geleden zei bas2204: Zo, ik heb heel wat rondes gemist doordat ik dit weekend bijna compleet offline ben geweest. Eerst een aantal punten sprokkelen en nu in de laatste stemronde een mooie 12 punter! Naamgenoten moet je een beetje steunen hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2023 We zijn aangekomen in de Verenigde Staten, waar de Ban-koning Kyrill zit ondergedoken en de mooie Liza-Ann met het nummer Lost naar het festival heeft gestuurd om hem te vertegenwoordigen. Lost is hoe merendeel van het forum zich voelt, nu Kyrill er niet meer is. Om de pijn een beetje te verzachten gaan we meteen over op de puntendeling van onze Amerikaanse muziekkenner. De punten uit Washington DC, VS. (13) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Ik had hier geen 7 punten verwacht. Mooi meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 (bewerkt) Op 29-5-2023 om 21:29 zei ivago: Het was een dubbeltje op zijn kant. Ik heb @Laki al meer op zijn lijf geschreven nummers weten insturen, en die lagen me ook direct beter. Dit keer kon ik hem er niet meteen uit halen, geen 12-punter die kop en schouders boven uitstak waardoor ik denk dat hij bewust op zoek ging naar een nummer dat potentieel meer in het gehoor viel bij een ruimer publiek. Of dat echt gelukt is of al uberhaupt zijn bedoeling was laat ik graag in het midden Dat was inderdaad de bedoeling Maar het lijkt faliekant te mislukken 31 mei 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Weer naar het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Zo dan! Karel katapulteert me mooi de subtop in hiermee. Dus, wanneer je dit over een hele tijd leest Karel, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Wat puntenloze rondes en zo beland je weer rechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Hmm geen punten. Terechte ban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 8 mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2023 We laten Karel weer achter ons en trekken naar Belfast. 007Mark doet het traditioneel goed op het festival, en ook deze editie loopt toch redelijk goed. Met Man Made Sunshine en het nummer "Life's gonna kill you" kan hij wel op enige waardering rekenen in dit deelnemerspakket. De punten uit Belfast, Noord-Ierland (14) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Bijna alleen maar het linkerrijtje krijgt punten, dus helaas niks voor mi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten