Chiemel Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Ik gokte hier op wat punten, zijn er slechts twee geworden. Tja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 Deze morgen strijken we neer in Hongarije. Platina32 stuurt deze keer Quixotic met het nummer 'Dust To Dust'. Momenteel staat hij in de onderste regionen van het klassement, maar hij zal toch nog hopen op enkele puntjes van de overgebleven kandidaten. Maar eerst is hij dus zelf aan de beurt.. De punten uit Boedapest, Hongarije (22) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 De top raakt helaas toch flink uit beeld :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ja joh, maak het nog spannender Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Zo in eens van plek 7 naar plek 2 op de ranglijst. Wat is het trouwens echt ongekend spannend. Slechts 10 puntjes verschil tussen de nummer 1 en de nummer 9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 En zo ineens weer in het rechterrijtje. Wat een spanning en sensatie aan de top trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Wow, 12 punten! Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Nu echt bijna rechterrijtje....Had mijn eigen inzending hoger ingeschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Sjezus wat staat het dicht op elkaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Het is te hopen dat er nog wel wat punten gesprokkeld gaan worden de komende drie rondes, want anders valt het rechterrijtje niet uit te sluiten. Spannend is het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Nog bedankt voor de 6 punten @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Dank u voor de 4 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ik denk dat Alderweireld dit gaat beslissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Op 3-6-2023 om 12:47 zei Grote Ree: Voor mij kwam het ook als een totale verrassing dat jij hier achter zat. Vond dit wel een inzending voor Platina. Hoorde hem voorbij komen en vind het wel heerlijk. Met dat bombastische erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 1 uur geleden zei Titan: Ik denk dat Alderweireld dit gaat beslissen. Dat denk ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Wordt zeer spannend. Leuk slot zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Eventjes bijgebeend en toch enkele beurten punten gepakt, zelfs uit onverwachte hoek. Dank daarvoor! Het wordt sowieso een spannende ontknoping Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 (bewerkt) We zijn in Rome. RopRop blijft in de rock scene deze editie. Hij stuurt Moonlight Haze met het nummer 'The rabbit of the moon' in en dat bleek een goede keuze geweest te zijn, aangezien hij in het linkerrijtje te vinden is. Krijgen we nu bovenaan eindelijk een land dat afstand kan nemen in de stand of blijft het even spannend?! De langverwachte punten uit Rome, Italië (23) Spoiler: Spoiler Live beelden bij @Grote Ree en @timpy00 Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 5 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Tot zover de titelkansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ai met nog 2 uitslagen lijken de titelkansen voor mij ook wel weg. Maar ja alles blijft nog mogelijk gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 24 punten aan hem gegeven de laatste 2 edities en wat krijg je terug Verrassend dat zon goedkoop en makkelijk rock nummer van Timpy het wel goed doet. En ja heb hem ook aardig wat punten gegeven maar dat komt meer doordat de rest nog veel minder was. Zijn er overigens al gegadigden om de volgende te hosten anders wil ik het nog wel een keer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Pffff weer niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Eindelijk weer wat punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 (bewerkt) Toch mooi dat mijn stemmen het nog zo spannend kunnen maken En mijn welgemeende excuses aan @Djurovskinatuurlijk. Het nummer van Jordanië is gewoon niet echt mijn smaak. Maar ik ben wel dankbaar dat ik jou aan nieuwe muziek heb kunnen helpen! Motiveert weer om nog af en toe wat lichte metal erin te gooien 5 juni 2023 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 (bewerkt) Dank u Vreven voor de punten. En hij krijgt eindelijk punten, ik mag nog vrezen voor de laatste plaats. Achja, had het wel ergens verwacht. Vele lijken op elkaar. Ook wel opvallend, Titan zijn puntenindeling. Allemaal voor het rechterrijtje. 5 juni 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten