007mark Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Tsja en dan weer niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Ik ben verdwaald in de grijze middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Chris krijgt voortaan geen twaalf punten meer van mijn kant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Ik denk dat ik verschillende accounts ga aanmaken. Hihi.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Kijk doordat ik @Urbeto weer in haal sta ik weer op plek 3. Echter loopt ook @Grote Ree weer een puntje uit. Het blijft spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Gaan richting de laatste plekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2023 We zijn aanbeland in Parijs. Erwin stuurt met Ottis Coeur en Jamais Je ne Viens een erg sterk Frans nummer in. Momenteel kan hij dan ook tevreden zijn met een virtuele top 10 plaats. Gaat hij dit volhouden? We zullen zien. De punten uit Parijs, Frankrijk (17) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Thanks @chrisje1993 voor se 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Niks verwacht, niks gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Het is een puntje, maar door de andere punten veroordeeld het de eventuele Engelse titelkansen wel echt tot de ijskast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Wow, weer een mooie tienpunter! Merci Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Gaat de goede kant op hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Wel erg veel 0 nullen de laatste tijd. Blijkbaar een echte hate or love inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Poeh. Weet niet waarom, maar van Erwin verwachtte ik wel iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 een klein beetje sprokkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 9 uur geleden zei 007mark: Poeh. Weet niet waarom, maar van Erwin verwachtte ik wel iets. Ik denk dat ik wat streng was dat je een zijproject van de zanger van Nothing But Thieves koos. Al vind ik het ook oprecht geen heel goed nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2023 (bewerkt) We zijn aangekomen bij de virtuele leider van dit moment. Grote Ree zijn keuze om deze editie Inhaler met 'Love will get you there' in te sturen blijkt momenteel een schot in de roos. Kan hij zijn leidersplaats vasthouden of komt er nog een verrassing uit de hoek van één van de andere deelnemers? De punten uit Dublin, Ierland. (18) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 3 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 De puntenlink is weer de link naar dit topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2023 Zojuist zei Tim': De puntenlink is weer de link naar dit topic Ik zag het net, het is meteen opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 (bewerkt) Hehe weer 5. Mooie reeks wel zo van 0, 5, 6 en 7 alleen maar. @Erwin. Ja, dacht wel dat jij dat zou weten. Maar gros hier misschien niet. Wilde dat gokje wel wagen. En over smaak valt niet te twisten 3 juni 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 10 mooie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 1 uur geleden zei 007mark: Hehe weer 5. Mooie reeks wel zo van 0, 5, 6 en 7 alleen maar. @Erwin. Ja, dacht wel dat jij dat zou weten. Maar gros hier misschien niet. Wilde dat gokje wel wagen. En over smaak valt niet te twisten Ik wist het ook en normaal gesproken zou je dan ook geen punten van me hebben gekregen. Maar ja, de rest kon me nog minder bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 53 minuten geleden zei Djurovski: 10 mooie punten. Voor mij kwam het ook als een totale verrassing dat jij hier achter zat. Vond dit wel een inzending voor Platina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Het is me een raadsel waarom er hier geen punten inzaten. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2023 Van Dublin vliegen we naar door naar Stockholm. Want scout Timpy00 heeft de groep Smash Into Pieces met het nummer 'Six Feet Under' ingestuurd. Momenteel vertoeft hij op een tiende plaats, maar op voorhand droomde hij van een 1e plaats. Kan hij dit nog verwezenlijken? De punten uit Stockholm, Zweden (19) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten