Bogatyr Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 1 uur geleden zei Chimpa: Tien punten, waarvoor dank. Het gevecht om de (overige) podiumplekken blijft spannend. Heb jij meer doelsaldo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Puur voor de spanning natuurlijk, ook in Brazilië vinden ze de Engelse inzending echt wel het mooiste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Weer niks, maar ben het gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Ineens flinke punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 52 minuten geleden zei Bogatyr: Heb jij meer doelsaldo? Ook al staat het 5-0, de rem gaat er niet op. Het zit in het Zwolse (regio) dna blijkt na afgelopen weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Had hier wel puntjes verwacht eigenlijk. Het onbegrip is groot in Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Zo sta je tijdenlang aan kop en zo krijg je ineens 3 of 4 rondes achter elkaar geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Bedankt voor de punten! Eindelijk weer eens een goede vangst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Dank voor de punten iedereen, en uiteraard ook aan ivago voor de 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2023 Vanuit de tropische sferen verkassen wij naar het regenachtige Schotland ( denk je aan een poncho @Kyrill) Scout Roprop stuurt namelijk het Schotse Vistas naar IJsland. Vistas is een indie-rockband uit Edinburgh. Hun debuutalbum kwam uit in mei 2020 en heeft de zelfde naam als het liedje waar Schotland de hooglanden van IJsland wil veroveren. Dat gaat zo te zien niet lukken maar met een plaatje onderaan het linker rijtje is het de vraag of Roprop tevreden is. De band ontstond in 2016 op school en bestaat uit Prentice Robertson ( zang ) Dylan Rush ( gitaar ) en Jamie Law ( bassist ) In 2021 kwam hun tweede studio album uit. Het nummer wat zo gespeeld gaat worden heeft wel een lekkere vibe en heeft dan ook zowaar een punt van mij gekregen Het nummer Everything Changes at the End gaat over , liefdesverdriet en romantiek is enige waar je over praat ( zo vermoeiend zeg ) maar wanneer je mij nodig hebt sta ik aan jou zijde. Maar wacht even mijn vriend , uiteindelijk veranderd alles. Meh wie heeft een kotszakje haha. Wat een kleffe tekst zeg. Vinnie Paul ( Pantera ) Ja ik ga wel lekker op dit soort muziek hoor. De tekst is zo stoffig dat de mottenballen eruit vallen maar goed het deuntje is leuk en de zang is zeker niet slecht. Al met al dus een leuke voldoende 7 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Matig zeer matig zelfs. Nee dit trek ik niet echt. Het is allemaal al eens gedaan en dan ook nog eens een stuk beter dan deze uitvoering. Het is MWOAHHHH is het kwadraat. 4,5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) Niet slecht en niet goed. Klinkt op zich wel oke maar wat hierboven ook al gezegd wordt het is al zo vaak gedaan. Echter klinkt het niet slecht en dan zullen we maar zeggen beter redelijk gejat dan slecht bedacht. 6,5 De punten van Schotland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 De lijdensweg is bijna over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) Woho, een twaalfklapper! Hartstikke bedankt, Schotland! Een top drie notering is plotseling weer erg reëel! 12 maart 2023 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Dit wordt een editie om snel te vergeten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Lekker hoor, nog steeds een mooie voorsprong! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Dat het voor Duitsland een tamelijk troosteloze exercitie is was al een tijdje duidelijk, maar dat ik door deze tienpunter ook nog achter die hemeltergende Nederlandse inzending dreig te eindigen is wel echt de druppel. Afgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2023 (bewerkt) We gaan langzaam naar het einde van deze editie. Scout Grote Ree heeft in Finland Laura Närhi gevonden en besloot haar naar IJsland te sturen. Laura is geboren in Kirkkonummi wat in zuid Finland ligt. De inmiddels 45 jarige zangeres is een pop zangeres. In 2010 kwam haar debuutalbum uit. Het tweede album volgede twee jaar laten om vervolgens acht jaar te wachten tot het derde album uitkwam met de titel wat ook hetzelfde is als het liedje wat ze vanavond aan jullie zal laten zien. Ze is de dochter van Seppo Närhi. Laura is ook de leadzangeres van de Finse band Kemopetrol. Persoonlijk ga ik zeer goed op dit nummer en kreeg dan ook terecht aardig wat punten Ze zou je niet veranderen , ze heeft je leren kennen zoals je bent , Jij ziet zwart wanneer ik wit zie. De punten van Finland Vinnie Paul ( Pantera ) Lekker pop nummertje. Doet wat het moet doen. En ook een heerlijk nummer voor zo'n festival. 7,6 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Leuke verschijning , Leuke stem , Een echt Songfestival nummer. Niet vreemd dat dit nummer het aardig doet met een plek nog net in het linkerrijtje, 7 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) Leuk hoor. Het klinkt aardig maar super is allemaal niet 6 @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven 13 maart 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Helaas, geen punten. Ik duim nog voor dat plekje in het linker rijtje, al gaat dat lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Wauw, slechts één schamel puntje voor Estland van iemand afkomstig uit Zuid-Finland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Weer 0 erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Mooie 8 punten erbij, maar nog steeds voorlaatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Ik sta weer boven Aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Dat zijn 10 hele mooie en welkome punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 (bewerkt) Linkerkolom lijkt mij toch maar het hoogst haalbare op dit spelletje. Zou een zesde top 10 positie zijn deze keer met Griekenland, na eerder Turkije, Niger, Egypte, Australië en Indonesië naar een top tien plaats geloodst te hebben. 14 maart 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2023 Nog twee landen te gaan en 1 ervan is Moldavië die gescout is door Chimpa die dan weer in Finland woont. Niet toevallig dat die twee landen achter elkaar komen haha. Nee hoor puur toeval maar wel grappig. Voor Moldavië mag Valeria Stoica het gaan proberen. Een Indie zangeres. Al op jonge leeftijd startte ze met gitaar spelen ( haar vader had een gitaar gekocht op haar achtste verjaardag ) Geïnspireerd door simpelheid , schoonheid en natuur had ze maar 1 doel , Emotie dichter bij de mens te brengen. Op haar 16e ontdekte ze haar stem en coverde ze A Damien Rice song. Tegenwoordig schrijft en zingt ze haar eigen nummers. En kwam in de hitlijsten van Roemenië tot aan de VS. In September 2020 kwam haar debuutalbum I don't like roses uit. Het nummer Gravity is weer zo'n 13 in een dozijn nummer qua tekst. Volg mij , Pak mijn hand , naar mijn land.... De liefde die je voelt , veranderd van toon. Hoe kun je gewoon naar de sterren kijken? Zie je niet dat ik zo mijn best deed? Tja geen punten voor creatief zijn en om eerlijk te zijn trek ik het nummer ook vrij slecht. Al heb ik dat wel met de meeste Indie muziek. Not my cup of tea maar met een 3e plaats momenteel doet Chimpa het zeer goed. Gaat hij zich zelf van het podium gooien of stemt hij zeer strategisch? Vinnie Paul ( Pantera ) Oei welkom terug in de realiteit van de wansmaak. Nee hier kan ik heel weinig mee. Word helemaal nerveus van dit soort muziek. Met bepaalde middelen zal het allemaal wel uit te houden zijn maar om hier nuchter naar te moeten luisteren. Bestaan er ergere martelstraffen? 3 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Helemaal niet zo slecht hoor. Lekker dromerig kan best lekker zijn zo af en toe. Lekker simpel maar toch leuk clipje met die bergen. Nee heb veel slechter gezien en gehoord deze avond op dit festival 6,5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) Tja wat moet ik hier van zeggen? Zeker niet mijn smaak. Maar echt slecht is het ook niet. Kan het zelf absoluut niet waarderen maar snap wel dat er publiek voor is. 5,5 De punten van Moldavië @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten